❤️Ikm uke 13❤️

Våknet med el-slim. Kan det være rester fra tidligere i uka?

Jeg hadde en tydelig lh-topp på søndag. Har tatt el-tester hver dag fortsatt og lh holder seg lavt etter el på mandag.
 
Sånn da tror jeg at jeg har fått unnagjort alle endringer :Heartred

Jeg er så oppgitt denne pp, jeg vet ikke hva som har skjedd, men appen sier at jeg har el på lørdag (15/3), men når jeg bruker eggløsningskalkulatoren til bv, så sier den at jeg hadde el på mandag som var (11/3), spottet en del natten til igår (13/3) og utover dagen igår.. Har aldri spottet i mellom menstruasjon før haha så er litt bekymra, men samtidig så kan det jo være et tegn på at noe er på gang? Jeg har ikke el testa enda denne mnd for jeg ville vente til et par dager før el, haha.. men uansett om så skulle være så la vi inn askjer på lørdag som var så håper jo absolutt noe er på gang:hilarious: med andre ord så aner jeg ikke om jeg er i dpo land?? men om jeg er så er jeg jo da 3 dpo ca..
 
Har fått påvist influensa, så da tenker jeg egentlig at jeg håper den aksjelegginga ikke fører til noe pga risiko for skade hos foster.. Jeg tror feberen min også har gjort at LH ikke peaker skikkelig og, så spørs om det løsner noe egg i det hele tatt da.
 
Sånn da tror jeg at jeg har fått unnagjort alle endringer :Heartred

Jeg er så oppgitt denne pp, jeg vet ikke hva som har skjedd, men appen sier at jeg har el på lørdag (15/3), men når jeg bruker eggløsningskalkulatoren til bv, så sier den at jeg hadde el på mandag som var (11/3), spottet en del natten til igår (13/3) og utover dagen igår.. Har aldri spottet i mellom menstruasjon før haha så er litt bekymra, men samtidig så kan det jo være et tegn på at noe er på gang? Jeg har ikke el testa enda denne mnd for jeg ville vente til et par dager før el, haha.. men uansett om så skulle være så la vi inn askjer på lørdag som var så håper jo absolutt noe er på gang:hilarious: med andre ord så aner jeg ikke om jeg er i dpo land?? men om jeg er så er jeg jo da 3 dpo ca..
Lurt å lære seg å kjenne på cervix, så kan du etterhvert vite når EL er overstått bare ved å kjenne på konsistensen. Den er ganske hard som tuppen av en tommel når man ikke er i de mest fertile dagene. På dagene helt i forkant og samme dag som EL er den myk og squishy, og dagen etterpå blir den ofte ganske hard igjen.
 
Hjemme igjen, men EL uteblir :meh:

Mon tro om den uteblir helt denne måneden også :hungover:
 
Sånn da tror jeg at jeg har fått unnagjort alle endringer :Heartred

Jeg er så oppgitt denne pp, jeg vet ikke hva som har skjedd, men appen sier at jeg har el på lørdag (15/3), men når jeg bruker eggløsningskalkulatoren til bv, så sier den at jeg hadde el på mandag som var (11/3), spottet en del natten til igår (13/3) og utover dagen igår.. Har aldri spottet i mellom menstruasjon før haha så er litt bekymra, men samtidig så kan det jo være et tegn på at noe er på gang? Jeg har ikke el testa enda denne mnd for jeg ville vente til et par dager før el, haha.. men uansett om så skulle være så la vi inn askjer på lørdag som var så håper jo absolutt noe er på gang:hilarious: med andre ord så aner jeg ikke om jeg er i dpo land?? men om jeg er så er jeg jo da 3 dpo ca..
Jeg spottet også brått for to dager siden, aaaner ikke hvorfor. Ingen positiv EL test heller :wacky:

Har du hatt symptomer på EL?
 
Jeg og egentlig :hungover: Men er livredd for at egget løsner senere enn antatt. Sitter her på pp10 og grubler da vettu :hilarious: hatt sex hver dag i 7 dager nå. Er mildt sagt LEI, meeeeeeeen. Heheh alltid et men!!
Skjønner deg sååå godt :hilarious: Tar sikkert en ekstra gang eller tre selv, når først EL kommer. Jeg er skikkelig jetlagged etter tur, og vekket mannen midt på natta. Kunne ikke slutte å lure på om kanskje EL kom :hilarious: man blir litt koko av dette!
 
Skjønner deg sååå godt :hilarious: Tar sikkert en ekstra gang eller tre selv, når først EL kommer. Jeg er skikkelig jetlagged etter tur, og vekket mannen midt på natta. Kunne ikke slutte å lure på om kanskje EL kom :hilarious: man blir litt koko av dette!
Hvordan reagerte mannen på det? Heheh. Ja, man blir helt klart litt kooo-ko :arghh:
Har dere holdt på lenge? Håper det klaffer for dere denne runden. Og alle andre!! På forrige ikm gruppe ble bare 2 gravide. Det syns jeg er altfor lite! Håper denne ikm-tråden bobler over av babyer
 
Hvordan reagerte mannen på det? Heheh. Ja, man blir helt klart litt kooo-ko :arghh:
Har dere holdt på lenge? Håper det klaffer for dere denne runden. Og alle andre!! På forrige ikm gruppe ble bare 2 gravide. Det syns jeg er altfor lite! Håper denne ikm-tråden bobler over av babyer
Han virket fornøyd, jeg hadde jo vært borte i to og en halv uke :hilarious:

Vi har ikke prøvd lenge, så mange her jeg håper for mer enn oss :smiley-angelic001 Vi har tre fine barn, men pga en medisin jeg bør begynne på måtte vi ta en endelig beslutning på fjerdemann nå. Jeg driver et firma - og har en kronisk sykdom - så var ikke en lett beslutning, men vi har alltid drømt om en fjerde når det passer. Nå måtte det brått passe. Bestemte først i mot, men da gikk jeg helt i sorgmodus, så det var feil beslutning :hilarious: Har lagt en plan nå med jobben og legene, og vært i varmen for å bli friskere, men EL uteblir. Tok ut spiral i januar og hatt to mens etter det, men ingen EL :wacky: Hadde spiral før de tre andre, men da kom den umiddelbart. Tar kanskje tid pga alderen? Blir litt stresset av den (og litt flau siden vi allerede har tre friske barn av begge kjønn), blir 40 i år… meeeen nå klarer jeg jo ikke slutte å tenke på det :hilarious:
 
Nå kanskje det kan skje noe..? :woot: Labert tall, men aldri fått så tydelig strek før, hverken denne perioden eller forrige.
 

Vedlegg

  • IMG_0084.jpeg
    IMG_0084.jpeg
    199 KB · Visninger: 41
Da fikk jeg maksimal på monitoren! Kommer el i morgen engang, men mannen i hus er selvfølgelig vekkreist og kommer ikke hjem før på søndag :nailbiting: Vi la inn aksjer sist i går kveld, har et lite håp at det ska gå
 

Vedlegg

  • IMG_5828.jpeg
    IMG_5828.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 23
Back
Topp