Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper dagene går fort når tenker du å teste?Og da er det bare å vente… 2 DPO.
Håper jeg også! Er heldigvis mye å gjøre på jobb nå før påske.Håper dagene går fort når tenker du å teste?
El-dagen og/ eller 1 DPO.Kleint spørsmål: hvor lenge etter positiv el test ligger dere? Jeg er så lei nå!!
Lurt å lære seg å kjenne på cervix, så kan du etterhvert vite når EL er overstått bare ved å kjenne på konsistensen. Den er ganske hard som tuppen av en tommel når man ikke er i de mest fertile dagene. På dagene helt i forkant og samme dag som EL er den myk og squishy, og dagen etterpå blir den ofte ganske hard igjen.Sånn da tror jeg at jeg har fått unnagjort alle endringer
Jeg er så oppgitt denne pp, jeg vet ikke hva som har skjedd, men appen sier at jeg har el på lørdag (15/3), men når jeg bruker eggløsningskalkulatoren til bv, så sier den at jeg hadde el på mandag som var (11/3), spottet en del natten til igår (13/3) og utover dagen igår.. Har aldri spottet i mellom menstruasjon før haha så er litt bekymra, men samtidig så kan det jo være et tegn på at noe er på gang? Jeg har ikke el testa enda denne mnd for jeg ville vente til et par dager før el, haha.. men uansett om så skulle være så la vi inn askjer på lørdag som var så håper jo absolutt noe er på gang med andre ord så aner jeg ikke om jeg er i dpo land?? men om jeg er så er jeg jo da 3 dpo ca..
Jeg spottet også brått for to dager siden, aaaner ikke hvorfor. Ingen positiv EL test hellerSånn da tror jeg at jeg har fått unnagjort alle endringer
Jeg er så oppgitt denne pp, jeg vet ikke hva som har skjedd, men appen sier at jeg har el på lørdag (15/3), men når jeg bruker eggløsningskalkulatoren til bv, så sier den at jeg hadde el på mandag som var (11/3), spottet en del natten til igår (13/3) og utover dagen igår.. Har aldri spottet i mellom menstruasjon før haha så er litt bekymra, men samtidig så kan det jo være et tegn på at noe er på gang? Jeg har ikke el testa enda denne mnd for jeg ville vente til et par dager før el, haha.. men uansett om så skulle være så la vi inn askjer på lørdag som var så håper jo absolutt noe er på gang med andre ord så aner jeg ikke om jeg er i dpo land?? men om jeg er så er jeg jo da 3 dpo ca..
Tror jeg hadde vært fornøyd med en maks to dager etterpåKleint spørsmål: hvor lenge etter positiv el test ligger dere? Jeg er så lei nå!!
Oj, raskt hopp! Kanskje jeg kan håpe på EL fortsatt. Jeg er CD17 og ingen spor etter den…Da håper jeg egget slippes i morgen
Vis vedlegget 430333
Jeg og egentlig Men er livredd for at egget løsner senere enn antatt. Sitter her på pp10 og grubler da vettu hatt sex hver dag i 7 dager nå. Er mildt sagt LEI, meeeeeeeen. Heheh alltid et men!!Tror jeg hadde vært fornøyd med en maks to dager etterpå
Skjønner deg sååå godt Tar sikkert en ekstra gang eller tre selv, når først EL kommer. Jeg er skikkelig jetlagged etter tur, og vekket mannen midt på natta. Kunne ikke slutte å lure på om kanskje EL kom man blir litt koko av dette!Jeg og egentlig Men er livredd for at egget løsner senere enn antatt. Sitter her på pp10 og grubler da vettu hatt sex hver dag i 7 dager nå. Er mildt sagt LEI, meeeeeeeen. Heheh alltid et men!!
Hvordan reagerte mannen på det? Heheh. Ja, man blir helt klart litt kooo-koSkjønner deg sååå godt Tar sikkert en ekstra gang eller tre selv, når først EL kommer. Jeg er skikkelig jetlagged etter tur, og vekket mannen midt på natta. Kunne ikke slutte å lure på om kanskje EL kom man blir litt koko av dette!
Han virket fornøyd, jeg hadde jo vært borte i to og en halv ukeHvordan reagerte mannen på det? Heheh. Ja, man blir helt klart litt kooo-ko
Har dere holdt på lenge? Håper det klaffer for dere denne runden. Og alle andre!! På forrige ikm gruppe ble bare 2 gravide. Det syns jeg er altfor lite! Håper denne ikm-tråden bobler over av babyer
Ny elDa fikk jeg maksimal på monitoren! Kommer el i morgen engang, men mannen i hus er selvfølgelig vekkreist og kommer ikke hjem før på søndag Vi la inn aksjer sist i går kveld, har et lite håp at det ska gå