Håpefullmh
Forelsket i forumet
Tror jeg må bytte IKM gruppe for jeg har nok EL i dag eller i morgen Blir gjerne værende for å følge med på dere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
O'yes! Her tenker jeg å holde ut og teste på fredag, da er jeg 10 DPO.Hvordan ligger dere an
Noen som starter å teste i uken som kommer?
Da er vi flere som tester onsdagJeg er også 6dpo idag, planen var å vente til tidligst 10dpo men spørs om jeg klarer å holde meg Satser på jeg klarer å vente til hvertfall onsdag (9dpo) for jeg har det travelt mandag og tirsdag
Skulle ønske jeg kunne være med, men da er jeg bare 5 dpo eller noe.. denne gang skal jeg prøve å vente til ikm…Da er vi flere som tester onsdag
Oi, da er du god!! Heier på deg, håper du får 2 fine streker når du testerSkulle ønske jeg kunne være med, men da er jeg bare 5 dpo eller noe.. denne gang skal jeg prøve å vente til ikm…
Jeg er 6 odo i dag og har egentlig lyst å vente til IKM men tipper jeg ikke klarer å holde meg og tester 10 dpo som er lørdag 23.Hvordan ligger dere an
Noen som starter å teste i uken som kommer?
Tusen takk, i lige måde! Spennende tider!Oi, da er du god!! Heier på deg, håper du får 2 fine streker når du tester
24/3 blir vell i uke 12? Du er mer enn velkommen til å henge her selvfølgeligE-S - 31 - B1 - PP3 ettter MA i desember - EL 10.03 og IKM 24.03
Hopper inn her jeg Har ikke testet så mye etter EL denne syklusen, men jeg fikk fast smilefjes på cb digital lørdag 09.03, og regner derfor med at eggløsning var søndag. Vi la inn aksjer onsdag 6. mars og søndagen. Veldig usikker på om dette var nok og om vi traff på EL.. men håper det. Er 8 dpo i dag, kjenner ikke så mye symptomer men har likevel et lite håp. Har ikke testet enda og prøver å vente.
Kan vi ha mista eggløsningen når jeg fikk positiv lørdagen (ca kl 16), og vi ikke la inn aksjer før søndagen (ca. midt på dagen)?
Ikke bli flau. Hjertet ønsker det og da spiller ingenting annet en rolleHan virket fornøyd, jeg hadde jo vært borte i to og en halv uke
Vi har ikke prøvd lenge, så mange her jeg håper for mer enn oss Vi har tre fine barn, men pga en medisin jeg bør begynne på måtte vi ta en endelig beslutning på fjerdemann nå. Jeg driver et firma - og har en kronisk sykdom - så var ikke en lett beslutning, men vi har alltid drømt om en fjerde når det passer. Nå måtte det brått passe. Bestemte først i mot, men da gikk jeg helt i sorgmodus, så det var feil beslutning Har lagt en plan nå med jobben og legene, og vært i varmen for å bli friskere, men EL uteblir. Tok ut spiral i januar og hatt to mens etter det, men ingen EL Hadde spiral før de tre andre, men da kom den umiddelbart. Tar kanskje tid pga alderen? Blir litt stresset av den (og litt flau siden vi allerede har tre friske barn av begge kjønn), blir 40 i år… meeeen nå klarer jeg jo ikke slutte å tenke på det
Hjelp, det var ekstra spennende da6 dager igjen… jeg døøør…..
Blir jeg ikke gravid nå så må vi utsette bryllupet vårt så dette er mer spennende enn jeg liker
Håper det er en ny spire så testene blir tydelig positive snartJeg sprakk.
Tok en test i kveld 7 DPO. Synes det var noe antydning/skyggestrekete. Kan hende jeg har streksyn, kanskje så vidt hcg rest fra MA for alt jeg vet. Håper håper håper det øker plutselig i farge.
Har fått positive tester veldig tidlig i dpo dagene, og de 'antydning' til strek jeg så i 7/8 dpo - viste seg å være positiv tidligere. Håper at det er ikke skyggestrek eller MA hcg rest. Skal prøve å holde ut til 10 DPO..Håper det er en ny spire så testene blir tydelig positive snart
Gøy at testingen er i gang
Oi! Da tester du positivt tidlig jeg holder meg til 9 dpo, har aldri fått positiv test før detHar fått positive tester veldig tidlig i dpo dagene, og de 'antydning' til strek jeg så i 7/8 dpo - viste seg å være positiv tidligere. Håper at det er ikke skyggestrek eller MA hcg rest. Skal prøve å holde ut til 10 DPO..
Blir du å teste i morgen?
9 DPO er litt mer fornuftig ja, sjansen for skimtestrek er egentlig ikke så stor. Større sjanse å se noe nærmere IKMOi! Da tester du positivt tidlig jeg holder meg til 9 dpo, har aldri fått positiv test før det
Ja, jeg skal teste i morgen. Gru-gleder meg skikkelig