❤️Ikm uke 13❤️

Jeg er også 6dpo idag, planen var å vente til tidligst 10dpo men spørs om jeg klarer å holde meg:shy: Satser på jeg klarer å vente til hvertfall onsdag (9dpo) for jeg har det travelt mandag og tirsdag :laughing001
Da er vi flere som tester onsdag :hilarious: :love017
 
Skulle ønske jeg kunne være med, men da er jeg bare 5 dpo eller noe..:banghead: denne gang skal jeg prøve å vente til ikm…
Oi, da er du god!! Heier på deg, håper du får 2 fine streker når du tester :love017
 
Jeg melder meg inn her :)
Kakaoo - 34 - B3 - EL 12.03 - IKM 27.03

Ble egentlig med i IKM uke 12, men jeg aner ikke hvordan jeg regnet meg fram til de datoene for det ble feil både på EL og IKM (og da meldte jeg meg inn etter EL :wacky::hilarious:) Tror det ble mer riktig denne gangen :wacky:
 
E-S - 31 - B1 - PP3 ettter MA i desember - EL 10.03 og IKM 24.03

Hopper inn her jeg :) Har ikke testet så mye etter EL denne syklusen, men jeg fikk fast smilefjes på cb digital lørdag 09.03, og regner derfor med at eggløsning var søndag. Vi la inn aksjer onsdag 6. mars og søndagen. Veldig usikker på om dette var nok og om vi traff på EL.. men håper det. Er 8 dpo i dag, kjenner ikke så mye symptomer men har likevel et lite håp. Har ikke testet enda og prøver å vente.

Kan vi ha mista eggløsningen når jeg fikk positiv lørdagen (ca kl 16), og vi ikke la inn aksjer før søndagen (ca. midt på dagen)?
 
E-S - 31 - B1 - PP3 ettter MA i desember - EL 10.03 og IKM 24.03

Hopper inn her jeg :) Har ikke testet så mye etter EL denne syklusen, men jeg fikk fast smilefjes på cb digital lørdag 09.03, og regner derfor med at eggløsning var søndag. Vi la inn aksjer onsdag 6. mars og søndagen. Veldig usikker på om dette var nok og om vi traff på EL.. men håper det. Er 8 dpo i dag, kjenner ikke så mye symptomer men har likevel et lite håp. Har ikke testet enda og prøver å vente.

Kan vi ha mista eggløsningen når jeg fikk positiv lørdagen (ca kl 16), og vi ikke la inn aksjer før søndagen (ca. midt på dagen)?
24/3 blir vell i uke 12? :Heartred Du er mer enn velkommen til å henge her selvfølgelig:)
Som jeg har forstått så er det vell mest «gunstig» å legge inn aksjer 3-4 dager i forvegen av el? :Heartred Men er selv usikker her haha:hilarious:
 
Han virket fornøyd, jeg hadde jo vært borte i to og en halv uke :hilarious:

Vi har ikke prøvd lenge, så mange her jeg håper for mer enn oss :smiley-angelic001 Vi har tre fine barn, men pga en medisin jeg bør begynne på måtte vi ta en endelig beslutning på fjerdemann nå. Jeg driver et firma - og har en kronisk sykdom - så var ikke en lett beslutning, men vi har alltid drømt om en fjerde når det passer. Nå måtte det brått passe. Bestemte først i mot, men da gikk jeg helt i sorgmodus, så det var feil beslutning :hilarious: Har lagt en plan nå med jobben og legene, og vært i varmen for å bli friskere, men EL uteblir. Tok ut spiral i januar og hatt to mens etter det, men ingen EL :wacky: Hadde spiral før de tre andre, men da kom den umiddelbart. Tar kanskje tid pga alderen? Blir litt stresset av den (og litt flau siden vi allerede har tre friske barn av begge kjønn), blir 40 i år… meeeen nå klarer jeg jo ikke slutte å tenke på det :hilarious:
Ikke bli flau. Hjertet ønsker det og da spiller ingenting annet en rolle :Heartred

Heier på dere!!
 
Jeg sprakk. :shy:
Tok en test i kveld 7 DPO. Synes det var noe antydning/skyggestrekete. Kan hende jeg har streksyn, kanskje så vidt hcg rest fra MA for alt jeg vet. Håper håper håper det øker plutselig i farge.
 
Jeg sprakk. :shy:
Tok en test i kveld 7 DPO. Synes det var noe antydning/skyggestrekete. Kan hende jeg har streksyn, kanskje så vidt hcg rest fra MA for alt jeg vet. Håper håper håper det øker plutselig i farge.
Håper det er en ny spire så testene blir tydelig positive snart :love017

Gøy at testingen er i gang :D
 
Håper det er en ny spire så testene blir tydelig positive snart :love017

Gøy at testingen er i gang :D
Har fått positive tester veldig tidlig i dpo dagene, og de 'antydning' til strek jeg så i 7/8 dpo - viste seg å være positiv tidligere. :angelic: Håper at det er ikke skyggestrek eller MA hcg rest. Skal prøve å holde ut til 10 DPO.. :playful:

Blir du å teste i morgen?
 
Har fått positive tester veldig tidlig i dpo dagene, og de 'antydning' til strek jeg så i 7/8 dpo - viste seg å være positiv tidligere. :angelic: Håper at det er ikke skyggestrek eller MA hcg rest. Skal prøve å holde ut til 10 DPO.. :playful:

Blir du å teste i morgen?
Oi! Da tester du positivt tidlig :D jeg holder meg til 9 dpo, har aldri fått positiv test før det:hilarious:

Ja, jeg skal teste i morgen. Gru-gleder meg skikkelig :nailbiting::nailbiting:
 
Oi! Da tester du positivt tidlig :D jeg holder meg til 9 dpo, har aldri fått positiv test før det:hilarious:

Ja, jeg skal teste i morgen. Gru-gleder meg skikkelig :nailbiting::nailbiting:
9 DPO er litt mer fornuftig ja, sjansen for skimtestrek er egentlig ikke så stor. Større sjanse å se noe nærmere IKM :shy:

Spennende! Håper det brygges noe, og krysser fingrene at man kan se at noe er på gang. :love017 Spennende dager i vente.
 
8 DPO - Blenda…
IMG_7282.jpeg
 
Back
Topp