❤️Ikm uke 13❤️

9dpo, jeg ser ingenting her, gjør dere?

Kjente jeg mistet litt håpet nå, selv om jeg vet det kan være for tidlig…
 

Vedlegg

  • IMG_0055.jpeg
    IMG_0055.jpeg
    379,4 KB · Visninger: 58
8 DPO, hadde biiitteliten håp på grunn av antydning/skygge/streksyn igår... Fikk positiv digital 8 DPO sist gang når jeg så noe på strimmel 7/8 DPO.. Men;

ikkegravid.jpg


Tom for g.tester nå, og blir ikke å teste mer før lørdag/11 DPO :shy:
Har en magefølelse at det er ikke min PP, men det er litt tidlig enda og alt kan skje.
 
8 DPO, hadde biiitteliten håp på grunn av antydning/skygge/streksyn igår... Fikk positiv digital 8 DPO sist gang når jeg så noe på strimmel 7/8 DPO.. Men;

Vis vedlegget 430922

Tom for g.tester nå, og blir ikke å teste mer før lørdag/11 DPO :shy:
Har en magefølelse at det er ikke min PP, men det er litt tidlig enda og alt kan skje.
Absolutt veldig tidlig enda! :smiley-angelic001
 
8 dpo og kjente masse murring i går kveld, og er kjempekvalm av og på i dag. Er på vei ut av en halsbetennelse da, så man vet jo liksom ikke hva som kommer av hva, men vi får vente og se!
Har ikke kjøpt tester enda, men burde kanskje gjøre det snart :playful:
 
Kjenner til skuffelsen.. :confused: DPO dagene er hard. Håper det snur plutselig om noen dager da det ennå er tidlig. :Heartpink
Knallhardt å være prøver.. jeg er så lei.

Håper testene våre blir positive de neste dagene ❤️
 
Ved forrige svangerskap hadde jeg helt blenda test 10dpo, svak strek 12 dpo, og ble en frisk fin baby :dummy:så ikke mist håpet ved negativ 8-9-10 dpo :)
Så godt å lese ❤️ det er helt teit, men man blir lei seg og mister litt motet av negativ test 9 dpo..

Håper den blir positiv de neste dagene, da. Må holde motet oppe litt til :)
 
håper også det bare er for tidlig for dere!! Dette er grunnen til at jeg ikke orker å teste tidlig. Tenk om den skuffelsen er feil!! Jeg håper det!!! :Heartred

Dag 2 med ekstrem hodepine her. Graviditetstegn eller ny variant av pms symptom? Haha. Kroppen liker å lure meg. 5 dager til ikm!! Spenningen står i taket
 
Dere har rett at det er nok for tidlig å teste.. Benytter charten her og det er veldig betryggende;

1710948811272.png


Benytter 25 hcg tester, og da gir det hvertfall mening at det ikke gikk med digital 8 DPO. Jeg var gravid med tvillinger bekreftet på st.olavs når jeg var der i forbindelse med MA - og kan være en av grunnene til at hcg kom fram tydeliv veldig tidlig :p
 
Dere har rett at det er nok for tidlig å teste.. Benytter charten her og det er veldig betryggende;

Vis vedlegget 430956

Benytter 25 hcg tester, og da gir det hvertfall mening at det ikke gikk med digital 8 DPO. Jeg var gravid med tvillinger bekreftet på st.olavs når jeg var der i forbindelse med MA - og kan være en av grunnene til at hcg kom fram tydeliv veldig tidlig :p
Bra oversikt! :joyful:
 
Dere har rett at det er nok for tidlig å teste.. Benytter charten her og det er veldig betryggende;

Vis vedlegget 430956

Benytter 25 hcg tester, og da gir det hvertfall mening at det ikke gikk med digital 8 DPO. Jeg var gravid med tvillinger bekreftet på st.olavs når jeg var der i forbindelse med MA - og kan være en av grunnene til at hcg kom fram tydeliv veldig tidlig :p
Jeg testa positivt 8 dpo denne gangen med 25 tester! Hjelp! :hilarious: Og kan ikke se at el kunne vært tidligere heller :bag:
 
Dere har rett at det er nok for tidlig å teste.. Benytter charten her og det er veldig betryggende;

Vis vedlegget 430956

Benytter 25 hcg tester, og da gir det hvertfall mening at det ikke gikk med digital 8 DPO. Jeg var gravid med tvillinger bekreftet på st.olavs når jeg var der i forbindelse med MA - og kan være en av grunnene til at hcg kom fram tydeliv veldig tidlig :p
Veldig fin oversikt!!
 
Back
Topp