Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tidlig enda8 DPO - Blenda… Vis vedlegget 430908
Jeg har dessverre ikke streksyn, men er jo mange som får positivt først senere enn 9 dpo9dpo, jeg ser ingenting her, gjør dere?
Kjente jeg mistet litt håpet nå, selv om jeg vet det kan være for tidlig…
Absolutt veldig tidlig enda!8 DPO, hadde biiitteliten håp på grunn av antydning/skygge/streksyn igår... Fikk positiv digital 8 DPO sist gang når jeg så noe på strimmel 7/8 DPO.. Men;
Vis vedlegget 430922
Tom for g.tester nå, og blir ikke å teste mer før lørdag/11 DPO
Har en magefølelse at det er ikke min PP, men det er litt tidlig enda og alt kan skje.
Kjenner til skuffelsen.. DPO dagene er hard. Håper det snur plutselig om noen dager da det ennå er tidlig.9 dpo og negativ test..
Vis vedlegget 430940
Knallhardt å være prøver.. jeg er så lei.Kjenner til skuffelsen.. DPO dagene er hard. Håper det snur plutselig om noen dager da det ennå er tidlig.
Håper det bare er tidligKnallhardt å være prøver.. jeg er så lei.
Håper testene våre blir positive de neste dagene
Så godt å lese det er helt teit, men man blir lei seg og mister litt motet av negativ test 9 dpo..Ved forrige svangerskap hadde jeg helt blenda test 10dpo, svak strek 12 dpo, og ble en frisk fin baby så ikke mist håpet ved negativ 8-9-10 dpo
Bra oversikt!Dere har rett at det er nok for tidlig å teste.. Benytter charten her og det er veldig betryggende;
Vis vedlegget 430956
Benytter 25 hcg tester, og da gir det hvertfall mening at det ikke gikk med digital 8 DPO. Jeg var gravid med tvillinger bekreftet på st.olavs når jeg var der i forbindelse med MA - og kan være en av grunnene til at hcg kom fram tydeliv veldig tidlig
Jeg testa positivt 8 dpo denne gangen med 25 tester! Hjelp! Og kan ikke se at el kunne vært tidligere hellerDere har rett at det er nok for tidlig å teste.. Benytter charten her og det er veldig betryggende;
Vis vedlegget 430956
Benytter 25 hcg tester, og da gir det hvertfall mening at det ikke gikk med digital 8 DPO. Jeg var gravid med tvillinger bekreftet på st.olavs når jeg var der i forbindelse med MA - og kan være en av grunnene til at hcg kom fram tydeliv veldig tidlig
Ikke mist håpet enda! 9 DPO er tidlig9dpo, jeg ser ingenting her, gjør dere?
Kjente jeg mistet litt håpet nå, selv om jeg vet det kan være for tidlig…
Enig! …det er tøft…Knallhardt å være prøver.. jeg er så lei.
Håper testene våre blir positive de neste dagene
Takk for at du deler! Det hjelper på håpet!Ved forrige svangerskap hadde jeg helt blenda test 10dpo, svak strek 12 dpo, og ble en frisk fin baby så ikke mist håpet ved negativ 8-9-10 dpo
Veldig fin oversikt!!Dere har rett at det er nok for tidlig å teste.. Benytter charten her og det er veldig betryggende;
Vis vedlegget 430956