❤️Ikm uke 13❤️

Skulle ikke teste før 10 dpo, men her er vi, da.. 8 dpo :bag:
Selvfølgelig negativ, for jeg har aldri fått positiv før 9 dpo tidligere, men klarte jo ikke dy meg når testene kom i hus.
 

Vedlegg

  • IMG_7002.jpeg
    IMG_7002.jpeg
    495 KB · Visninger: 37
Ved forrige svangerskap hadde jeg helt blenda test 10dpo, svak strek 12 dpo, og ble en frisk fin baby :dummy:så ikke mist håpet ved negativ 8-9-10 dpo :)
Første svangerskapet mitt fikk jeg ikke positiv før dagen etter ikm :hilarious:
Med SA i januar fikk jeg steeerk positiv bare 8dpo + clearblue digital sa 2-3 uker.. så gynekologen lurte på om jeg var lengre på vei men vi fikk det ikke til å stemme med det snurrehjulet hennes. Merkelig hvor forskjellig det kan være :banghead: gjør det ekstra vanskelig å følge med
 
Jeg testa positivt 8 dpo denne gangen med 25 tester! Hjelp! :hilarious: Og kan ikke se at el kunne vært tidligere heller :bag:
Alle gongene eg har testa positivt har eg tatt hcg blodprøve samme dag, og alle gongene har den vært under 10, og då var både 10 og 25 IU/l testene positive :woot: slike dpo vs hcg tar jo ingen hensyn til når egget festa seg :confused005
Screenshot_20240321_010450_Gallery.jpg
 
Hei dere i gruppen som temper!

Har nettopp begynt å tempe denne syklusen, så har ikke tidligere sykluser å sammenligne med. Lurer derfor på når deres temperatur begynner å synke mot slutten av syklus? Og hvordan vil forskjellen være hvis man blir gravid og hvis man ikke har blitt det?
 
Bare meg som ikke har viljestyrke her inne? :playful:
Testet nå nettopp også, 9 dpo, fortsatt negativ.
Tror ikke jeg hadde testet om det ikke var for den sinnsyke kvalmen i natt, så får bare vente i spenning!
 

Vedlegg

  • IMG_7007.jpeg
    IMG_7007.jpeg
    349 KB · Visninger: 48
Jeg har jo etter all sannsynlighet ikke hatt EL, men den urasjonelle delen av meg håper jeg hadde det sist helg, så må vente med den urasjonelle testingen til neste uke :hilarious: Men gøy å følge med på dere andre :woot:
 
Har fått veldig vonde mensmurringer idag, pleier å få det et par dager før mens, så jeg er ikke så veldig optimistisk. Men krysser fingrene for at det ikke betyr noe:nailbiting:
 
Alle gongene eg har testa positivt har eg tatt hcg blodprøve samme dag, og alle gongene har den vært under 10, og då var både 10 og 25 IU/l testene positive :woot: slike dpo vs hcg tar jo ingen hensyn til når egget festa seg :confused005
Vis vedlegget 430983
Du! Denne lå jeg å tenkte på i går kveld, hvordan jeg skulle klare å finne den frem igjen :hilarious: takk for du deler :hug013
 
Spennende å se hva som skjer de neste dagene nå, krysser fingrene for deg :love017 Ta det med klype salt fordi jeg mistenker at jeg har tullete streksyn; men mener jeg ser at noe er på gang på øverste? Igår så jeg ingenting på din 9 DPO, men her er det bare noe - men trolig for lavt nivå for å vises. Som kan gi mening ettersom det tar 48 timer før streker dobler.
 
Spennende å se hva som skjer de neste dagene nå, krysser fingrene for deg :love017 Ta det med klype salt fordi jeg mistenker at jeg har tullete streksyn; men mener jeg ser at noe er på gang på øverste? Igår så jeg ingenting på din 9 DPO, men her er det bare noe - men trolig for lavt nivå for å vises. Som kan gi mening ettersom det tar 48 timer før streker dobler.
Jeg ser også noe, veeeldig svakt rosa. Ååå som jeg håper vi har rett :smiley-angelic001❤️❤️
 
Dette bildet tok jeg mellom 5-6 min, viser kanskje enda bedre?
20240321_104939.jpg
 
Back
Topp