Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Første svangerskapet mitt fikk jeg ikke positiv før dagen etter ikmVed forrige svangerskap hadde jeg helt blenda test 10dpo, svak strek 12 dpo, og ble en frisk fin baby så ikke mist håpet ved negativ 8-9-10 dpo
Alle gongene eg har testa positivt har eg tatt hcg blodprøve samme dag, og alle gongene har den vært under 10, og då var både 10 og 25 IU/l testene positive slike dpo vs hcg tar jo ingen hensyn til når egget festa segJeg testa positivt 8 dpo denne gangen med 25 tester! Hjelp! Og kan ikke se at el kunne vært tidligere heller
Du! Denne lå jeg å tenkte på i går kveld, hvordan jeg skulle klare å finne den frem igjen takk for du delerAlle gongene eg har testa positivt har eg tatt hcg blodprøve samme dag, og alle gongene har den vært under 10, og då var både 10 og 25 IU/l testene positive slike dpo vs hcg tar jo ingen hensyn til når egget festa seg
Vis vedlegget 430983
Føler jeg ser noe der??
Spennende å se hva som skjer de neste dagene nå, krysser fingrene for deg Ta det med klype salt fordi jeg mistenker at jeg har tullete streksyn; men mener jeg ser at noe er på gang på øverste? Igår så jeg ingenting på din 9 DPO, men her er det bare noe - men trolig for lavt nivå for å vises. Som kan gi mening ettersom det tar 48 timer før streker dobler.
Jeg ser også noe, veeeldig svakt rosa. Ååå som jeg håper vi har rettSpennende å se hva som skjer de neste dagene nå, krysser fingrene for deg Ta det med klype salt fordi jeg mistenker at jeg har tullete streksyn; men mener jeg ser at noe er på gang på øverste? Igår så jeg ingenting på din 9 DPO, men her er det bare noe - men trolig for lavt nivå for å vises. Som kan gi mening ettersom det tar 48 timer før streker dobler.
Synes det synes mer her, på første bildet du delte zoomet jeg på. På denne ser det ut som noe på avstandDette bildet tok jeg mellom 5-6 min, viser kanskje enda bedre?
Vis vedlegget 431020
Nå må timene gå fort til neste testSynes det synes mer her, på første bildet du delte zoomet jeg på. På denne ser det ut som noe på avstand
Ja altså nå har ikke testene lov å ikke bli tydeligere/mørkere!!!Nå må timene gå fort til neste test