❤️Ikm uke 13❤️

Nei jeg vil jo tro det er babystreker men vil ikke at du skal bli skikkelig skuffa i morgen om det ikke er det allikevel :bag: ❤️ Ja veldig! Jeg har også fulgt deg litt, var jo i samme IKM gruppe i januar, håper sånn for deg at du blir gravid nå❤️❤️ Det fortjener du sånn!
Skuffa blir jeg nok uansett :hilarious: ❤️ ja stemmer! Tuuusen takk for det❤️❤️ hadde vært fint om vi begge (alle) kunne gått inn i desember❤️
Du hadde nettopp kjemisk, kanskje den sitter denne gang? :love017
 
Hahahah de er så dårlig på å se streker altså! Jeg viste han denne testen som jeg la under et papir på badet som en overraskelse, alt han sa når jeg tok vekk papiret var «ser absolutt ingenting jeg» :laughing021:dead: Nei det er greit den er veldig svak, men alle damene ser jo strekene våres??:laughing001 Synes ikke den var så veldig svak heller jeg da men ja:hilarious:
Ser streken på bildet ditt også. :laughing002 Prøvde å vise bilde av hel-blank og den som har antydning - for kanskje da kunne han se forskjell (trodde jeg). Prøvde å forklare at han må legge litt vilje og se at det er noe som ikke er 'heltblank' og prøvde redigere litt på bildet for å gjøre mer tydelig. Da sa han på godt norsk "Det klikka for dama mi" :laughing002 virket legitimt nesten bekymret over meg
 
Skuffa blir jeg nok uansett :hilarious: ❤️ ja stemmer! Tuuusen takk for det❤️❤️ hadde vært fint om vi begge (alle) kunne gått inn i desember❤️
Du hadde nettopp kjemisk, kanskje den sitter denne gang? :love017
Jaa! Håper det, da blir termin rundt julaften :hilarious: Når får du termin om den sitter nå?❤️
 
Nye tester :shy: sa jeg at jeg var testetøs forresten? :laughing001
20240321_142715.jpg20240321_142024.jpg
 
Dag 2 med blinke-smiley, så her nærmer det seg noe.

Lurer på en ting… I går ble jeg akutt kvalm som gikk over like fort som det kom. Kan det være relatert til el? Jeg har ikke opplevd det tidligere - mulig det bare er helt urelatert, men tenkte jeg skulle høre med dere :smiley-ashamed008 .
Jeg har ofte blitt kvalm under el
 
Nå ble nysgjerrigheten for stor for meg også så prøvde en test (9dpo kveld) og helt blenda så klart :wacky:

Jeg veksler mellom å ha stor tro på at det klaffer (ingen symptomer, bare tenker det må gå :hilarious:) og sikkerhet på at jeg ikke blir gravid :dead:. Mye energi går med på å tenke på livmora om dageno_O
 
Nå ble nysgjerrigheten for stor for meg også så prøvde en test (9dpo kveld) og helt blenda så klart :wacky:

Jeg veksler mellom å ha stor tro på at det klaffer (ingen symptomer, bare tenker det må gå :hilarious:) og sikkerhet på at jeg ikke blir gravid :dead:. Mye energi går med på å tenke på livmora om dageno_O
Føler det helt likt, har ikke mer hjernekapasitet igjen :smiley-ashamed004 svinger fra ingen håp til å tenke at det sikkert går denne gangen. godt det snart er påskeferie!:happy8 Har prøvd så lenge også, er like slitsomt i DPO-land hver gang
 
Back
Topp