Jaha! Tenkte ikke man kunne bli så dårlig så fort, men da kan man jo det Må jo teste litt i morgen og da!Jeg ble også kvalmen 8 dpo i begge mine graviditeter!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaha! Tenkte ikke man kunne bli så dårlig så fort, men da kan man jo det Må jo teste litt i morgen og da!Jeg ble også kvalmen 8 dpo i begge mine graviditeter!
Skuffa blir jeg nok uansett ja stemmer! Tuuusen takk for det hadde vært fint om vi begge (alle) kunne gått inn i desemberNei jeg vil jo tro det er babystreker men vil ikke at du skal bli skikkelig skuffa i morgen om det ikke er det allikevel Ja veldig! Jeg har også fulgt deg litt, var jo i samme IKM gruppe i januar, håper sånn for deg at du blir gravid nå Det fortjener du sånn!
Ser streken på bildet ditt også. Prøvde å vise bilde av hel-blank og den som har antydning - for kanskje da kunne han se forskjell (trodde jeg). Prøvde å forklare at han må legge litt vilje og se at det er noe som ikke er 'heltblank' og prøvde redigere litt på bildet for å gjøre mer tydelig. Da sa han på godt norsk "Det klikka for dama mi" virket legitimt nesten bekymret over megHahahah de er så dårlig på å se streker altså! Jeg viste han denne testen som jeg la under et papir på badet som en overraskelse, alt han sa når jeg tok vekk papiret var «ser absolutt ingenting jeg» Nei det er greit den er veldig svak, men alle damene ser jo strekene våres?? Synes ikke den var så veldig svak heller jeg da men ja
Jaa! Håper det, da blir termin rundt julaften Når får du termin om den sitter nå?Skuffa blir jeg nok uansett ja stemmer! Tuuusen takk for det hadde vært fint om vi begge (alle) kunne gått inn i desember
Du hadde nettopp kjemisk, kanskje den sitter denne gang?
For en fin julegave jeg får ca 5 desemberJaa! Håper det, da blir termin rundt julaften Når får du termin om den sitter nå?
Veldig! Åjaa, da snakkes vi forhåpentligvis i termingruppen desember daFor en fin julegave jeg får ca 5 desember
ÆÆHH du er gravid du!!! nå er jeg 100% sikker
Ser den jo tydelig uten filter også da, men jeg måtte bare
Jeg ser veldig svake, men det er jo noe der. Blir spennede å følge med!
ÆÆHH du er gravid du!!! nå er jeg 100% sikker
Jeg hååååper tar en ny i kveld, håper den viser tydeligere daSer den jo tydelig uten filter også da, men jeg måtte bare
Så kjekt! Blir spennende å se i kveld, har fått en del symptomer etter første test i dagJeg ser veldig svake, men det er jo noe der. Blir spennede å følge med!
Åååh, nå må denna utvikla seg til terminspira inne å snike og heie på deg
Ja ta en ny senere! Gleder megJeg hååååper tar en ny i kveld, håper den viser tydeligere da
Viser enda bedre på den redigerte
Jeg har ofte blitt kvalm under elDag 2 med blinke-smiley, så her nærmer det seg noe.
Lurer på en ting… I går ble jeg akutt kvalm som gikk over like fort som det kom. Kan det være relatert til el? Jeg har ikke opplevd det tidligere - mulig det bare er helt urelatert, men tenkte jeg skulle høre med dere .
Jaaa så kjekt du er inne å sniker og heier på meg, det setter jeg veldig pris påÅååh, nå må denna utvikla seg til terminspira inne å snike og heie på deg
Føler det helt likt, har ikke mer hjernekapasitet igjen svinger fra ingen håp til å tenke at det sikkert går denne gangen. godt det snart er påskeferie! Har prøvd så lenge også, er like slitsomt i DPO-land hver gangNå ble nysgjerrigheten for stor for meg også så prøvde en test (9dpo kveld) og helt blenda så klart
Jeg veksler mellom å ha stor tro på at det klaffer (ingen symptomer, bare tenker det må gå ) og sikkerhet på at jeg ikke blir gravid . Mye energi går med på å tenke på livmora om dagen