Ser lovende ut!Kveldens.. svak, men ser den er rosa nå må den bare bli sterker de neste dagene!!
Vis vedlegget 431057
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser lovende ut!Kveldens.. svak, men ser den er rosa nå må den bare bli sterker de neste dagene!!
Vis vedlegget 431057
Å, gratulererDagens første urin, den blir tydeligere og mer rosa
Vis vedlegget 431079
Såå leit hvor mange dpo?Lovte meg selv å vente til helgen med å ta en tidligtest. Fredag idag så da er det vel lov? Haha. Ikm på mandag. Blir vel ikke hvitere enn dette.
Men nå kan jeg forberede meg på dette, og utsette bryllupet 2 år, bestille siste legetimen for å sende ivf pakken til Haukeland. Dette er jeg jo dessverre blitt veldig vant til nå.
Gratulerer så mye! Si ifra når du vil settes på gravidDagens første urin, den blir tydeligere og mer rosa
Vis vedlegget 431079
Jeg har aldri vært gravid før, og jeg tror jeg har innbilt graviditet hver mndSååå kjedelig med dere med blenda tester! Håper egget har festet seg sent hos dere bare
Her er jeg såå kvalm, tror jeg har en innbilt graviditet har hatt hyperemesis alle tre gangene, så kroppen som advarer meg kanskje
11 dpo Nå tester ikke jeg mer før TR kommer.Såå leit hvor mange dpo?
Nei, det skjønner jeg. Blir jo mye penger på tester11 dpo Nå tester ikke jeg mer før TR kommer.
Kan det være festeblødning?Da var tr kommet 3 dager for tidlig…
Tviler veldig sterkt dessverre, det var en stor mengde blod.Kan det være festeblødning?
Å, gratulerer
Gode dere blir det en fin strek i kveld så tør jeg å si takk for gratulasjoneneGratulerer så mye! Si ifra når du vil settes på gravid