❤️Ikm uke 13❤️

Her er det også blenda, 10 dpo. Har vært gravid fire ganger (ett levendefødte barn) og alle gangene har det vært svak, svak strek 10 dpo, så da føler man jo håpet forsvinner litt!
 

Vedlegg

  • IMG_7038.jpeg
    IMG_7038.jpeg
    231,8 KB · Visninger: 29
Lovte meg selv å vente til helgen med å ta en tidligtest. Fredag idag så da er det vel lov? Haha. Ikm på mandag. Blir vel ikke hvitere enn dette.

Men nå kan jeg forberede meg på dette, og utsette bryllupet 2 år, bestille siste legetimen for å sende ivf pakken til Haukeland. Dette er jeg jo dessverre blitt veldig vant til nå. :hungover:
 

Vedlegg

  • IMG_2366.jpeg
    IMG_2366.jpeg
    966,7 KB · Visninger: 65
Lovte meg selv å vente til helgen med å ta en tidligtest. Fredag idag så da er det vel lov? Haha. Ikm på mandag. Blir vel ikke hvitere enn dette.

Men nå kan jeg forberede meg på dette, og utsette bryllupet 2 år, bestille siste legetimen for å sende ivf pakken til Haukeland. Dette er jeg jo dessverre blitt veldig vant til nå. :hungover:
Såå leit :Heartred hvor mange dpo?
 
Sååå kjedelig med dere med blenda tester! :Heartred Håper egget har festet seg sent hos dere bare :smiley-angelic001

Her er jeg såå kvalm, tror jeg har en innbilt graviditet :hilarious: har hatt hyperemesis alle tre gangene, så kroppen som advarer meg kanskje :wacky:
 
Sååå kjedelig med dere med blenda tester! :Heartred Håper egget har festet seg sent hos dere bare :smiley-angelic001

Her er jeg såå kvalm, tror jeg har en innbilt graviditet :hilarious: har hatt hyperemesis alle tre gangene, så kroppen som advarer meg kanskje :wacky:
Jeg har aldri vært gravid før, og jeg tror jeg har innbilt graviditet hver mnd:hilarious:
Årh ja, jeg las nettopp igjennom alle kommentarene her.. jeg heier fortsatt:dance018
Jeg er 6 dpo idag, forresten! :)
 
Nå håper jeg at jeg klarer å la være å teste noe mer før mandag. Det er jo begrenset hvor mange tester det er greit å svi av når de bare er negative uansett :bag: :playful:

Denne ble hvertfall tatt for litt siden, 10 dpo. Tenker at den er like negativ på mandag, men da er det en mer "sikker" negativ.
 

Vedlegg

  • IMG_7041.jpeg
    IMG_7041.jpeg
    316,8 KB · Visninger: 28
Kan det være festeblødning? :nailbiting:
Tviler veldig sterkt dessverre, det var en stor mengde blod.

Var egentlig litt rart, pleier alltid å få litt brunlig utflod på papiret dagen før, men nå kom det helt plutselig, og ferskt rødt blod. Blødde gjennom både truse og strømpebukse før jeg i det hele tatt hadde fått vært på do og sjekket.
 
Back
Topp