Hundemammaen
Flørter med forumet
Føler jeg ser noe ogsåKan det være en antydning til noe her? Føler jeg har stirret på meg streksyn Har hatt skyggestreker før, så tipper det er en skygge, men alltid spennende om noen andre ser noe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler jeg ser noe ogsåKan det være en antydning til noe her? Føler jeg har stirret på meg streksyn Har hatt skyggestreker før, så tipper det er en skygge, men alltid spennende om noen andre ser noe
Drister meg til å si GRATULERER9dpo
Definitivt babystrek det der9dpo
Føler jeg ser noe her! Når tar du ny?Kan det være en antydning til noe her? Føler jeg har stirret på meg streksyn Har hatt skyggestreker før, så tipper det er en skygge, men alltid spennende om noen andre ser noe
Gratulerer så mye9dpo
Jeg tok en make sure en stund etter som også var antydning til noe på, men den jeg tok nå ser ganske blank ut :/ når jeg redigerer bildet av BP sin fra tidligere synes jeg streken kommer mer fram, men tenker at det fortsatt er sannsynlig at det er en skygge siden jeg ikke får noe mer utslag? Dette er alt for spennede, føler jeg vil teste hele tiden for å se om noe mer har skjeddFøler jeg ser noe her! Når tar du ny?
Hvis du ser tilbake i denne tråden så kan du se min teste-bonanza det er ekstremt lite som skal til for at den blir negativ nå i starten. Både testene og urinen er ulike. Mulig du ser en bedre strek i morgen? Jeg ser i alle fall på make sure du tok tidligere i dag og bp, så jeg har et håp for i morgenJeg tok en make sure en stund etter som også var antydning til noe på, men den jeg tok nå ser ganske blank ut :/ når jeg redigerer bildet av BP sin fra tidligere synes jeg streken kommer mer fram, men tenker at det fortsatt er sannsynlig at det er en skygge siden jeg ikke får noe mer utslag? Dette er alt for spennede, føler jeg vil teste hele tiden for å se om noe mer har skjedd
bilde 1 er make sure jeg tok nå, bilde 2 er den jeg tok en stund etter den første testen jeg la ut og det siste er redigert bilde fra tidligere post
Ja, jeg har fulgt med på testingen din, så kjekt å se at streken blir sterkere vi er nok flere testetøser her jaHvis du ser tilbake i denne tråden så kan du se min teste-bonanza det er ekstremt lite som skal til for at den blir negativ nå i starten. Både testene og urinen er ulike. Mulig du ser en bedre strek i morgen? Jeg ser i alle fall på make sure du tok tidligere i dag og bp, så jeg har et håp for i morgen
Samme her! Jeg har fått en god pott med skygger gjennom dette åretJa, jeg har fulgt med på testingen din, så kjekt å se at streken blir sterkere vi er nok flere testetøser her ja
Krysser fingrene for at deg skjer noe mer i morgen, men har dessverre en historikk med skygger så tør ikke ha for høye forventninger
JaaaaaaaaDet ble test på dritt tiss, selv om jeg var flink og ikke drakk eller var på do på 4 timer! Det kom i alle fall strek
Vis vedlegget 431140Vis vedlegget 431141
Ser noe nederst på testen, men ta en ny en senere idag eller imorgen tidlig..Noen som ser noe her? Har alltid hatt blendahvite tester men syns jeg ser en antydning nederst. Men sikkert bare en defekt test. PP5 og 11dpo
Jeg og kan skimte noe, spesielt nederst på testen. SpennendeNoen som ser noe her? Har alltid hatt blendahvite tester men syns jeg ser en antydning nederst. Men sikkert bare en defekt test. PP5 og 11dpo
Ikm imorgen. Dette er ikke en tidlig test. JEG SER EN STREK!!!! Si at dere ser en også
Vis vedlegget 431227Vis vedlegget 431228
Ja! GratulererIkm imorgen. Dette er ikke en tidlig test. JEG SER EN STREK!!!! Si at dere ser en også
Vis vedlegget 431227Vis vedlegget 431228
Jeg ser