Wææ, ser den kjempegodt!Ikm imorgen. Dette er ikke en tidlig test. JEG SER EN STREK!!!! Si at dere ser en også
Vis vedlegget 431227Vis vedlegget 431228
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wææ, ser den kjempegodt!Ikm imorgen. Dette er ikke en tidlig test. JEG SER EN STREK!!!! Si at dere ser en også
Vis vedlegget 431227Vis vedlegget 431228
Såå fiin streek!!
Jeg ser!!Herregud!!!! PP10 + letrozol leverer. Nå må denne spiren bare sitte. Etter SA i januar så er jeg mildt sagt litt nervøs for at dette også skal gå skeis
det er nok babystrek det der !Noen som har erfaring med svak positiv ett par minutter etter tidsfristen? 9dpo
Skyggestrek?
Vis vedlegget 431248Vis vedlegget 431251
Krysser fingrenedet er nok babystrek det der !
Spennende ! Blir artig å se neste test, skal du teste igjen i kveld ?Krysser fingrene
Tester igjen imorgentidligSpennende ! Blir artig å se neste test, skal du teste igjen i kveld ?
Vist du har en del tester, så ville eg ha testet igjen i kveld, mine tester viser mye bedre på kvelden enn morgningen men uansett du har viljestyrke om du klarer å vente til i morgen, det hadde ikkje eg klartTester igjen imorgentidlig
Takk testet en svak en idag også som jeg er usikker på er skygge eller strek men et annet merke og med glass på så vanskelig å få frem på bildet. Er i utlandet så fikk ikke tak i flere strimler. Tester igjen på tirsdagSer noe nederst på testen, men ta en ny en senere idag eller imorgen tidlig..
krysser fingrene for dere
Ååå Får håpe streken er tilbake i mårra ! Har di fått strek på bare en eller fleire ?Vis vedlegget 431278Tatt ikveld… blenda
Synes jeg har sett en svaaak strek på flere. Men mulig det bare er i hodet mittÅåå Får håpe streken er tilbake i mårra ! Har di fått strek på bare en eller fleire ?