Tror jeg ser noe svakt. Spent på neste testDagen tester… litt usikker på om jeg ser noe 10dpo
Vis vedlegget 431299Vis vedlegget 431300Vis vedlegget 431298
Sniker fra ikm 14, gøy å følge med på dere som er kommet litt lenger i dpo-land
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror jeg ser noe svakt. Spent på neste testDagen tester… litt usikker på om jeg ser noe 10dpo
Jeg ser ikke. Cb bildet er så mørkt at det er umulig å se om det er skygge der.Dagen tester… litt usikker på om jeg ser noe 10dpo
Jeg tror det går veien, ser veldig lovende ut7dpo-11dpo. Stiger heldigvis, men kjenner jeg ikke er helt trygg på om det går veien etter 2.5 år med prøving og en kjemisk og en SA Krysser det vi krysser kan og håper på der beste
Sååå gøyIdag er ikm. Streken blir sterkere Minner mer om første svangerskapet mitt hvor jeg fikk positiv først 2 dager etter ikm Vis vedlegget 431295
Takk satser på detJeg tror det går veien, ser veldig lovende ut
Jeg ser ikke. Cb bildet er så mørkt at det er umulig å se om det er skygge der.
Gratulerer!! Forståelig det er nervepirrende med historikken, men heldigivis er statistikken på at ting skal gå bra er veldig på din side enn motsatt. Dessuten, sjekk den økningen!7dpo-11dpo. Stiger heldigvis, men kjenner jeg ikke er helt trygg på om det går veien etter 2.5 år med prøving og en kjemisk og en SA Krysser det vi krysser kan og håper på der beste
Åå, så kjipt! Det er vondt å miste, både ved kjemisk og ved sa. Håper du får god hjelp hos gynDet går ikke veien her. Mister for 3 gang på 4 mnd. Dette er så tøft! Nå er time til gynekologen bestilt. Du kan sette med på tr @Kine_M . Lykke til alle sammen, håper på mange positive tester
Vis vedlegget 431319
Så forferdelig Ønsker dere masse lykke tilDet går ikke veien her. Mister for 3 gang på 4 mnd. Dette er så tøft! Nå er time til gynekologen bestilt. Du kan sette med på tr @Kine_M . Lykke til alle sammen, håper på mange positive tester
Vis vedlegget 431319
Så urettferdig, og leit å høre! Masse klemmer og gode tanker. Krysser fingrene for neste gangDet går ikke veien her. Mister for 3 gang på 4 mnd. Dette er så tøft! Nå er time til gynekologen bestilt. Du kan sette med på tr @Kine_M . Lykke til alle sammen, håper på mange positive tester
Vis vedlegget 431319
Å nei, sååå kjedelig Sender en stor klem!Det går ikke veien her. Mister for 3 gang på 4 mnd. Dette er så tøft! Nå er time til gynekologen bestilt. Du kan sette med på tr @Kine_M . Lykke til alle sammen, håper på mange positive tester
Vis vedlegget 431319
Så trist! sender en god styrkeklem, gode du Lykke til med gyn time, krysser fingre og tær for at det klaffer for dere snartDet går ikke veien her. Mister for 3 gang på 4 mnd. Dette er så tøft! Nå er time til gynekologen bestilt. Du kan sette med på tr @Kine_M . Lykke til alle sammen, håper på mange positive tester
Vis vedlegget 431319
Nei er det mulig (Det går ikke veien her. Mister for 3 gang på 4 mnd. Dette er så tøft! Nå er time til gynekologen bestilt. Du kan sette med på tr @Kine_M . Lykke til alle sammen, håper på mange positive tester
Vis vedlegget 431319
Gratulerer! Når fikk du første positive?