❤️Ikm uke 13❤️

7dpo-11dpo. Stiger heldigvis, men kjenner jeg ikke er helt trygg på om det går veien etter 2.5 år med prøving og en kjemisk og en SA :nailbiting: Krysser det vi krysser kan og håper på der beste:Heartred
 

Vedlegg

  • IMG_4354.jpeg
    IMG_4354.jpeg
    663,1 KB · Visninger: 86
Jeg har sååå mye murringer, nå vil jeg bare at mensen skal komme så jeg får en ny sjanse på EL :smiley-angelic001 Basert på sist mens er det bare rundt 1-3 dager til, men basert på EL symptomer er jeg bare 9 dpo. Testene ble aldri positive da, så håper første stemmer. Lei av prøving allerede etter 2 pp, er ikke gøy uten EL :hilarious:

Det blir maks en pp til (avhengig av når TR kommer), og så pause til juli pga en ferie vi skal på. Har advart mannen om at mamma- lengselen da blir byttet ut mot karriere-meg, han var ikke helt happy, men orker ikke gå og tenke på baby hele våren, må fokusere på noe annet :hungover:

Tok forresten både HCG test i går og LH test pga alle murringene, begge var negative så klart :hilarious:
 
7dpo-11dpo. Stiger heldigvis, men kjenner jeg ikke er helt trygg på om det går veien etter 2.5 år med prøving og en kjemisk og en SA :nailbiting: Krysser det vi krysser kan og håper på der beste:Heartred
Gratulerer!! :love7 Forståelig det er nervepirrende med historikken, men heldigivis er statistikken på at ting skal gå bra er veldig på din side enn motsatt. Dessuten, sjekk den økningen! :smiley-bounce012 :Heartred
 
Her hutrer det sånn at jeg har trodd mensen skulle komme hele helga. Tok ny test i dag som er negativ, så da venter jeg på mensen, ikm i morgen.
Håper den kommer når den skal, så man slipper mensen på hyttetur i påsken :playful:
 
Back
Topp