❤️Ikm uke 13❤️

TR på meg… Det gir mulig termin 1.1.2025. Alle gode ting er tre! Ble gravid med første i pp3 (2-åringen min). Ble igjen gravid på pp3 som endte i MA. Ble igjen gravid på pp3 som endte i kjemisk. Nå begynner pp3 etter siste kjemiske (tilsammen pp9 for b2). Siden jeg har både MA og kjemisk bak meg, så kan jeg ikke skjønne annet en at neste nå må sitte. Jeg har trua! …også tar jeg imot alle gode tips og råd på veien!

Og til slutt før jeg melder meg ut av gruppa - Stor gratulerer til dere som har fått positiv test!! Jeg er oppriktig glad på deres vegne! :happy093.:Heartpink
 
12 dpo og testen er blenda fremdeles :dead: Jeg føler meg heller ikke gravid, med forrige hadde jeg både murringer og andre symptomer før jeg testet positiv (pos 12 dpo da), så jeg tror ikke det gikk denne gangen, men ny test i morgen om jeg ikke får mens (IKM tirs), reiser på hytta (med utedo) i morgen så litt mer upraktisk å teste, så håper enten mens eller positiv kommer i morgen:wacky:
 
Noen som har erfaring med svak positiv ett par minutter etter tidsfristen? 9dpo:)
Skyggestrek?:confused:
IMG_8469.jpegIMG_8471.jpeg
 
Last edited:
Ser noe nederst på testen, men ta en ny en senere idag eller imorgen tidlig.. :)
krysser fingrene for dere:Heartred
Takk ❤️ testet en svak en idag også som jeg er usikker på er skygge eller strek men et annet merke og med glass på så vanskelig å få frem på bildet. Er i utlandet så fikk ikke tak i flere strimler. Tester igjen på tirsdag
 
Men da er det nok noe der, hadde det vert bare en så kunne det vert feil på den… blir spennende å se i mårra !! Håper det er strek som fjerner all tvil :smiley-angelic001:)
 
Back
Topp