❤️Ikm uke 13❤️

Hei
Hadde så vondt i korsryggen og mensen murringer. Så forventer ikm 27 men tok en gravid test som jeg fant i skapet. Trodd jeg hadde gått tom. Syns det bitte litt positiv ut, eller er det bare meg?
 

Vedlegg

  • IMG_6031.jpeg
    IMG_6031.jpeg
    844,1 KB · Visninger: 135
Hei
Hadde så vondt i korsryggen og mensen murringer. Så forventer ikm 27 men tok en gravid test som jeg fant i skapet. Trodd jeg hadde gått tom. Syns det bitte litt positiv ut, eller er det bare meg?
Den er positiv, gratulerer :love017
 
Hei
Hadde så vondt i korsryggen og mensen murringer. Så forventer ikm 27 men tok en gravid test som jeg fant i skapet. Trodd jeg hadde gått tom. Syns det bitte litt positiv ut, eller er det bare meg?
Gratulerer til deg og, ser absolutt positiv ut :love017
 
Hei
Hadde så vondt i korsryggen og mensen murringer. Så forventer ikm 27 men tok en gravid test som jeg fant i skapet. Trodd jeg hadde gått tom. Syns det bitte litt positiv ut, eller er det bare meg?
Jeg eier ikke streksyn, men der er det en tydelig strek ja! Gratulerer! :dummy:
 
Håper jeg klarte å holde meg hele helga uten å teste, men det gjorde jeg visst ikke.
Dagens test, 11 dpo, like blenda som de andre. Tror jeg da. Føler av og til jeg ser noe og av og til ikke. Men har vel kommet frem til at jeg bare har stirra meg blind :playful:
 

Vedlegg

  • IMG_7044.jpeg
    IMG_7044.jpeg
    276,5 KB · Visninger: 72
Kan det være en antydning til noe her? Føler jeg har stirret på meg streksyn o_O Har hatt skyggestreker før, så tipper det er en skygge, men alltid spennende om noen andre ser noe:)
 

Vedlegg

  • IMG_0594.png
    IMG_0594.png
    4,1 MB · Visninger: 94
Back
Topp