Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er positiv, gratulererHei
Hadde så vondt i korsryggen og mensen murringer. Så forventer ikm 27 men tok en gravid test som jeg fant i skapet. Trodd jeg hadde gått tom. Syns det bitte litt positiv ut, eller er det bare meg?
Gratulerer til deg og, ser absolutt positiv utHei
Hadde så vondt i korsryggen og mensen murringer. Så forventer ikm 27 men tok en gravid test som jeg fant i skapet. Trodd jeg hadde gått tom. Syns det bitte litt positiv ut, eller er det bare meg?
Jeg eier ikke streksyn, men der er det en tydelig strek ja! Gratulerer!Hei
Takk. Skal prøve ta en digital test i morgen .Den er positiv, gratulerer
Takk tørre ikke glede meg helt enda, side hadde en MA i høstJeg eier ikke streksyn, men der er det en tydelig strek ja! Gratulerer!
TakkGratulerer til deg og, ser absolutt positiv ut
Skjønner godt! Krysser fingrene for degTakk tørre ikke glede meg helt enda, side hadde en MA i høst
Æææ jeg ser!!8dpo
Godt ikke der bare er meg og mitt streksyn Nå blir det ekstra spennende i morraÆææ jeg ser!!
Er uansett økning da! Alle produserer jo hcg forskjellig