❤️Ikm uke 13❤️

Ja altså nå har ikke testene lov å ikke bli tydeligere/mørkere!!!
Enig!! Blir såå skuffa hvis dette er tull, finnes ingen tester vi testetøs kan stole på lenger :arghh: make sure var jo så bra..
 

Vedlegg

  • IMG_5364.jpeg
    IMG_5364.jpeg
    493,4 KB · Visninger: 69
Vil ikke gi forhåpninger nå men jeg synes det ser ut som babystrek altså!❤️
Et tips som jeg har lært, om man en dag bare får mange svaaake streker på flere tester, og ser tilbake på de andre dagene at det er ingen svaaake streker på de, er det jo mest sannsynlig babystrek i dag altså ❤️ Her er mine svake streker, alle tatt på samme dag, 3 forskjellige tester og alle hadde svak strek, hadde ingen sånne streker dagene før, så da ble jeg veldig sikker på at det var babystreker selv om de er veeeldig svake❤️
 

Vedlegg

  • IMG_5367.png
    IMG_5367.png
    2,6 MB · Visninger: 66
  • IMG_5366.png
    IMG_5366.png
    2,4 MB · Visninger: 66
  • IMG_5365.png
    IMG_5365.png
    1,9 MB · Visninger: 65
Et tips som jeg har lært, om man en dag bare får mange svaaake streker på flere tester, og ser tilbake på de andre dagene at det er ingen svaaake streker på de, er det jo mest sannsynlig babystrek i dag altså ❤️ Her er mine svake streker, alle tatt på samme dag, 3 forskjellige tester og alle hadde svak strek, hadde ingen sånne streker dagene før, så da ble jeg veldig sikker på at det var babystreker selv om de er veeeldig svake❤️
Jeg kunne se en svaaak strek i går, men det var lenge etter tiden..:confused005
 
Status her i gården:
Fikk nye g.tester igår i posten og tok en test på ettermiddag/kveld. Streksynet mitt sier at det ser noeee ut som noe er der, men tok test i morrest og det var ca samme. Hadde fortsatt strek etter TR etter MA, og mistenker det bare noe som henger igjen dessverre. Det er bare 9 DPO og kan snu, så vi får se. Har psykisk forberedt at det ikke går denne PP fordi jeg ble så lei meg i morrest. :smiley-ashamed004 Skulle ønske jeg var flink til å teste på IKM dagen istedenfor, men jeg er alt for utålmodig.

test fra igår som så vidt virker som noe er der;
test8dpo.jpg
 
Status her i gården:
Fikk nye g.tester igår i posten og tok en test på ettermiddag/kveld. Streksynet mitt sier at det ser noeee ut som noe er der, men tok test i morrest og det var ca samme. Hadde fortsatt strek etter TR etter MA, og mistenker det bare noe som henger igjen dessverre. Det er bare 9 DPO og kan snu, så vi får se. Har psykisk forberedt at det ikke går denne PP fordi jeg ble så lei meg i morrest. :smiley-ashamed004 Skulle ønske jeg var flink til å teste på IKM dagen istedenfor, men jeg er alt for utålmodig.

test fra igår som så vidt virker som noe er der;
Vis vedlegget 431025
Hmm ja da er det jo litt vanskelig å si, hadde nettopp kjemisk, kommer til å ta graviditetstest sånn 2 dpo for å være sikker på at jeg ikke får strek da :bag: Men om din er sterkere i morgen/ikveld så må det jo nesten være skikkelig babystrek❤️
 
Ja, den kom innenfor tidsfristen. Jeg klarte ikke se noe på den nederste før du la ut redigert bilde. Fikk litt ekstra håp nå :love017
Men skyggestreker blir også sterkere om man redigerer da, men jeg trooor du er gravid jeg:bag:❤️
 
Status her i gården:
Fikk nye g.tester igår i posten og tok en test på ettermiddag/kveld. Streksynet mitt sier at det ser noeee ut som noe er der, men tok test i morrest og det var ca samme. Hadde fortsatt strek etter TR etter MA, og mistenker det bare noe som henger igjen dessverre. Det er bare 9 DPO og kan snu, så vi får se. Har psykisk forberedt at det ikke går denne PP fordi jeg ble så lei meg i morrest. :smiley-ashamed004 Skulle ønske jeg var flink til å teste på IKM dagen istedenfor, men jeg er alt for utålmodig.

test fra igår som så vidt virker som noe er der;
Vis vedlegget 431025
Jeg ser også noe her. Håper den utvikler seg ❤️ og 9 dpo er enda tidlig, men jeg kjenner meg godt igjen i det du sier. Om min blir positiv nå, så håper jeg det kan gi deg håp. Jeg er 10 dpo i dag ❤️
 
Har testa en gang til nå, for jeg er så kvalm! Og helst bare kvalm når det har gått noen timer siden sist jeg spiste. Var helt lik frem til uke 13 med jenta vår, men ble ikke SÅ kvalm så tidlig?!
Har noen opplevd å bli kvalm så tidlig?
Har jo negative tester foreløpig da, så det trenger jo ikke å ha noe med baby å gjøre i det hele tatt?
9 dpo
 

Vedlegg

  • IMG_7015.jpeg
    IMG_7015.jpeg
    493,1 KB · Visninger: 69
Men skyggestreker blir også sterkere om man redigerer da, men jeg trooor du er gravid jeg:bag:❤️
Åh! Der mista jeg håpet :laughing021
Kommer plutselig bare å blander meg inn her jeg:laughing021Er bare så spennende å følge med på de i dpo land!❤️
Liker at du blander deg :hilarious: jeg pleier også å snike i andre ikm grupper, det er så spennende å tyde tester :woot:
 
Hmm ja da er det jo litt vanskelig å si, hadde nettopp kjemisk, kommer til å ta graviditetstest sånn 2 dpo for å være sikker på at jeg ikke får strek da :bag: Men om din er sterkere i morgen/ikveld så må det jo nesten være skikkelig babystrek❤️
Ville vært skikkelig fin overasskelse dersom det øker :Heartred hvis ikke blir det godt med TR og skylle av all hcg... Samboer tror det klikket for meg fordi han så null strek eller antydning :smiley-angelic006 men det gjorde han ikke sist gang når det viste seg jeg var gravid heller :laughing002
 
Har testa en gang til nå, for jeg er så kvalm! Og helst bare kvalm når det har gått noen timer siden sist jeg spiste. Var helt lik frem til uke 13 med jenta vår, men ble ikke SÅ kvalm så tidlig?!
Har noen opplevd å bli kvalm så tidlig?
Har jo negative tester foreløpig da, så det trenger jo ikke å ha noe med baby å gjøre i det hele tatt?
9 dpo
siden 7/8 dpo når det viste seg at jeg var gravid hadde jeg sure oppstøt og synes noen lukter var pyton veldig tidlig av. Håper at kvalmen din betyr at noe smått er på gang :smiley-angelic001
 
Åh! Der mista jeg håpet :laughing021

Liker at du blander deg :hilarious: jeg pleier også å snike i andre ikm grupper, det er så spennende å tyde tester :woot:
Nei jeg vil jo tro det er babystreker men vil ikke at du skal bli skikkelig skuffa i morgen om det ikke er det allikevel :bag: ❤️ Ja veldig! Jeg har også fulgt deg litt, var jo i samme IKM gruppe i januar, håper sånn for deg at du blir gravid nå❤️❤️ Det fortjener du sånn!
 
siden 7/8 dpo når det viste seg at jeg var gravid hadde jeg sure oppstøt og synes noen lukter var pyton veldig tidlig av. Håper at kvalmen din betyr at noe smått er på gang :smiley-angelic001
Åja, såpass ja! Oj, da er det litt spennende nå da :happy:
Håper strekene dine og øker, og spira sitter hele veien ut denne gangen :Heartred
 
Ville vært skikkelig fin overasskelse dersom det øker :Heartred hvis ikke blir det godt med TR og skylle av all hcg... Samboer tror det klikket for meg fordi han så null strek eller antydning :smiley-angelic006 men det gjorde han ikke sist gang når det viste seg jeg var gravid heller :laughing002
Hahahah de er så dårlig på å se streker altså! Jeg viste han denne testen som jeg la under et papir på badet som en overraskelse, alt han sa når jeg tok vekk papiret var «ser absolutt ingenting jeg» :laughing021:dead: Nei det er greit den er veldig svak, men alle damene ser jo strekene våres??:laughing001 Synes ikke den var så veldig svak heller jeg da men ja:hilarious:
 

Vedlegg

  • IMG_5368.jpeg
    IMG_5368.jpeg
    51,7 KB · Visninger: 77
Back
Topp