❤️Ikm uke 13❤️

Har tenkt på det samme, men kommet frem til at vi ikke har tid/råd til å være kresne :p
Jeg har ikke troa på at det klaffer uansett, så da er det liksom helt ok. Siste prøving på egenhånd før vi kan bruke 3 blastocyster vi har på frys i Porsgrunn :) Håper at et av de tre vil føre til en baby i 2025 :smiley-angelic001

Jeg føler meg for gammel til å tenke på fødselsmåned… men har et annet problem også, har lovt mann og barn at vi SKAL på sommerferien som er bestilt, og jeg blir sååå syk første 4 mnd, har blitt innlagt alle gangene, så går det ikke nå må vi vente til sommeren…. :wacky: Det føler jeg meg i hvert fall for gammel til, så håååper på desember spire :smiley-angelic001

Håper for oss alle sammen! Hadde vært et koselig desember forum :Heartred og jeg kjenner også bare bra desember folk :hilarious:

Jeg sa jo egentlig at jeg ikke kom til å være aktiv før nærmere IKM, men her er vi. Jeg har et spørsmål om el-tester. Tok disse to i stad. Har igjen noen smilereader fra forrige pp. De er så forskjellige. Bp sin er på 0,21 ifølge Premom. smilereader sin er satt til mid/high på 7 (av 10). Hvem burde jeg stole på? Er cd 11 nå. Forventer ikke el før nærmere cd19/20. Har som regel syklus på 34 dager.

Så ja, jeg er bare forvirret. Rart at de skal vise så forskjellig.

Vedlegg

• IMG_8594.jpeg
    IMG_8594.jpeg
    2 MB · Visninger: 40
  • IMG_8597.jpeg
    IMG_8597.jpeg
    85,7 KB · Visninger: 39
  • IMG_8598.jpeg
    IMG_8598.jpeg
    80,1 KB · Visninger: 42
Jeg sa jo egentlig at jeg ikke kom til å være aktiv før nærmere IKM, men her er vi. Jeg har et spørsmål om el-tester. Tok disse to i stad. Har igjen noen smilereader fra forrige pp. De er så forskjellige. Bp sin er på 0,21 ifølge Premom. smilereader sin er satt til mid/high på 7 (av 10). Hvem burde jeg stole på? Er cd 11 nå. Forventer ikke el før nærmere cd19/20. Har som regel syklus på 34 dager.

Så ja, jeg er bare forvirret. Rart at de skal vise så forskjellig.
Hva skal smilereader sin bli for å være positiv?

Ungoghåpefull - 23 - B1 - PP6 - EL 14.3 - IKM 28.3

Blir nok ikke så aktiv før det nærmer seg ikm, men kjenner det er litt godt å høre til en plass :love7

Hvis vi kunne velge, ville vi helst ikke hatt desember-baby. Som mange skriver, kjenner også jeg bare kjekke desember-personer, MEN samboer, begge mine foreldre og ett av hans søsken er født i desember så det blir utrolig mange i nær familie med bursdag i desember:bag: I tillegg blir det jo mer utfordrende med tanke på barnehageplass.

Men vi har egentlig vært enige om at skjer det så skjer det, og vi ønsker ikke å «kaste bort» en prøveperiode fordi vi kan risikere å få et desember-barn.

Nærmer el seg? Her kjenner jeg el symptomene er på vei, så jeg håper el kommer tidligere enn antatt :shy:

Nærmer el seg? Her kjenner jeg el symptomene er på vei, så jeg håper el kommer tidligere enn antatt :shy:
Dag 2 med blinke-smiley, så her nærmer det seg noe.

Lurer på en ting… I går ble jeg akutt kvalm som gikk over like fort som det kom. Kan det være relatert til el? Jeg har ikke opplevd det tidligere - mulig det bare er helt urelatert, men tenkte jeg skulle høre med dere :smiley-ashamed008 .

Lurer på om mange hopper over denne pp pga jula? :angelic: Ikke den største IKM gruppa, men personlig gjør det ikke meg noe med desember baby :Heartred Har dere andre tenkt på det? :joyful:
Denne pp og neste blir som den blir her i huset uten el tester, nettop pga dette med seint på året og jul. Men det som skjer det skjer :Heartred

Her hååååper jeg EL drøyer, er ikke hjemme før onsdag (som er forventet EL) :smiley-angelic001 Håper samtidig den dukker opp da, sist måned kom den aldri :hilarious:

Dag 2 med blinke-smiley, så her nærmer det seg noe.

Lurer på en ting… I går ble jeg akutt kvalm som gikk over like fort som det kom. Kan det være relatert til el? Jeg har ikke opplevd det tidligere - mulig det bare er helt urelatert, men tenkte jeg skulle høre med dere :smiley-ashamed008 .
Jeg blir ofte kvalm rundt el, så her henger det sammen i alle fall :)

Back
Topp