Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper for deg!CD 13 og negativ EL test her i dag. 3 dager til jeg er hjemme og trygt kan få EL Håååper det klaffer. Jeg har en revmatisk sykdom og har vært to uker i ordentlig varme, for å få kroppen i god form til å bli gravid. Hadde passet så bra med helsa som den er nå
Da har jeg oppdatert@Kine_M Ikke veldig viktig, men hvis du vil, så kan du oppdatere og flytte meg på listen. EL kommer to dager før jeg forventet.
stjerna80 - 43 - B2 - PP8 (pp5 etter MA) - EL 11/03 - IKM 25/03
Jeg har litt ømme pupper før el, og fra 1 dpo til ikm så er de utrolig ømme, kan ikke ha på klær omtrent men de verker ikke før el, kun i dpo-land..Har plutselig fått en del el-smerter. Og bittelitt slim. Jeg er veldig stressa for at el ikke skal komme denne pp, men kroppen er lik nå som på denne tiden sist syklus. Det er da positivt. Sist satt den jo, men endte med kjemisk.
Fortsatt lave tester på Premom. Jeg brukte smilereader sist pp, og trodde først jeg ikke likte dem. Men jeg tror jeg foretrekker dem framfor bp sine og Premom-appen. Så hvis det ikke blir noe denne syklusen, skal jeg kjøpe dem igjen neste gang.
Er det forresten noen andre som kjenner smerter i puppene under el? Aldri kjent før, som jeg kan huske. Men nå stikker det veldig.
Så trist! Jeg syntes det var gøy vi skulle følge hverandre håper du snart får el og at det sitter en terminspire denne gang, det fortjener du virkeligKan fjernes fra listen :/ hormonene jeg gikk på for å få eggløsning har ikke gitt resultater, så gudene vet når eggløsning kommer. Mulig om 2-3 uker hvis jeg er heldig. Lykke til dere
Jeg også får litt stikninger/ubehag rundt ELHar plutselig fått en del el-smerter. Og bittelitt slim. Jeg er veldig stressa for at el ikke skal komme denne pp, men kroppen er lik nå som på denne tiden sist syklus. Det er da positivt. Sist satt den jo, men endte med kjemisk.
Fortsatt lave tester på Premom. Jeg brukte smilereader sist pp, og trodde først jeg ikke likte dem. Men jeg tror jeg foretrekker dem framfor bp sine og Premom-appen. Så hvis det ikke blir noe denne syklusen, skal jeg kjøpe dem igjen neste gang.
Er det forresten noen andre som kjenner smerter i puppene under el? Aldri kjent før, som jeg kan huske. Men nå stikker det veldig.