❤️Ikm uke 13❤️

@Kine_M Ikke veldig viktig, men hvis du vil, så kan du oppdatere og flytte meg på listen. EL kommer to dager før jeg forventet.

stjerna80 - 43 - B2 - PP8 (pp5 etter MA) - EL 11/03 - IKM 25/03
 
CD 13 og negativ EL test her i dag. 3 dager til jeg er hjemme og trygt kan få EL :smiley-angelic001 Håååper det klaffer. Jeg har en revmatisk sykdom og har vært to uker i ordentlig varme, for å få kroppen i god form til å bli gravid. Hadde passet så bra med helsa som den er nå :Heartred
 
CD 13 og negativ EL test her i dag. 3 dager til jeg er hjemme og trygt kan få EL :smiley-angelic001 Håååper det klaffer. Jeg har en revmatisk sykdom og har vært to uker i ordentlig varme, for å få kroppen i god form til å bli gravid. Hadde passet så bra med helsa som den er nå :Heartred
Håper for deg!
 
Ikke så viktig, men eggløsningsdag har endret seg om du vil oppdatere listen når du får tid.

Premom har funnet topp på eggløsningstest igår og får eggløsning i dag, 11.03. IKM bli da 25.03 :Heartred
 
Julie. - 27 - B1 - PP5 - EL 11.03 - IKM 25.03

Fikk denne igår plutselig;
positivel.jpg
pp5.jpg

Bittelitt skimte strek på g.testen etter MA (Hadde en TR etter MA, men synker sakte). Når IKM er kommet og dagene etter - må det være tydelig økning før man fastslår at det er ny graviditet :smiley-angelic001 Håper det klaffer nå, og har kommet fram til at jeg bryr meg ikke lenger hvis det er desember baby. Håper bare på en spire som sitter hele veien. :playful:
 
Spennende med dere som har EL, håper på mange fine tester etterhvert :smiley-angelic001

I dag var fortsatt EL testen negativt, og 2 dager igjen til jeg er hjemme, litt nærmere at det klaffer hver dag som går :hilarious:
 
Har plutselig fått en del el-smerter. Og bittelitt slim. Jeg er veldig stressa for at el ikke skal komme denne pp, men kroppen er lik nå som på denne tiden sist syklus. Det er da positivt. Sist satt den jo, men endte med kjemisk.
Fortsatt lave tester på Premom. Jeg brukte smilereader sist pp, og trodde først jeg ikke likte dem. Men jeg tror jeg foretrekker dem framfor bp sine og Premom-appen. Så hvis det ikke blir noe denne syklusen, skal jeg kjøpe dem igjen neste gang.

Er det forresten noen andre som kjenner smerter i puppene under el? Aldri kjent før, som jeg kan huske. Men nå stikker det veldig.
 
Har plutselig fått en del el-smerter. Og bittelitt slim. Jeg er veldig stressa for at el ikke skal komme denne pp, men kroppen er lik nå som på denne tiden sist syklus. Det er da positivt. Sist satt den jo, men endte med kjemisk.
Fortsatt lave tester på Premom. Jeg brukte smilereader sist pp, og trodde først jeg ikke likte dem. Men jeg tror jeg foretrekker dem framfor bp sine og Premom-appen. Så hvis det ikke blir noe denne syklusen, skal jeg kjøpe dem igjen neste gang.

Er det forresten noen andre som kjenner smerter i puppene under el? Aldri kjent før, som jeg kan huske. Men nå stikker det veldig.
Jeg har litt ømme pupper før el, og fra 1 dpo til ikm så er de utrolig ømme, kan ikke ha på klær omtrent :hilarious: men de verker ikke før el, kun i dpo-land..
 
Hei:) Jeg har ikke testa så veldig nøye etter eggløsning denne mnd, men begynte med ca 1 test hver dag tidlig forrige uke. Fikk fast smiley på lørdag (09.03) og relativt høy på bp test. Var bortreist så fikk ikke testet noe mer den dagen.

Testet igjen i går kveld og i dag, og da viser bp svakere strek og cb digital viser blinkende fjes (jeg har to cb tester). Er det noen som har opplevd å få blinkende fjes ETTER fast/maksimal? Hva kan det bety? Jeg regner jo med at EL var på lørdag, men blir så usikker :)
 
Kan fjernes fra listen :/ hormonene jeg gikk på for å få eggløsning har ikke gitt resultater, så gudene vet når eggløsning kommer. Mulig om 2-3 uker hvis jeg er heldig. Lykke til dere :)
 
Kan fjernes fra listen :/ hormonene jeg gikk på for å få eggløsning har ikke gitt resultater, så gudene vet når eggløsning kommer. Mulig om 2-3 uker hvis jeg er heldig. Lykke til dere :)
Så trist! Jeg syntes det var gøy vi skulle følge hverandre ❤️ håper du snart får el og at det sitter en terminspire denne gang, det fortjener du virkelig ❤️
 
Får eggløsning innen de neste dagene, men nå har jeg fått feber og forkjølelse, og håper ikke det ødelegger for noe :dead:
 
Hei! Jeg hopper over fra IKM uke 12, da jeg plutselig fikk positiv EL-test i dag, legger ved bilde for jeg alltid spent på om andre også tenker den er positiv :D har hatt ustabile sykluser (PCOS) som har blir bedre med bruk av metformin, men bra jeg tok en test for jeg var sikker på at EL var lørdag grunnet eggløsningssmerter

Ima - 31 - B3 - PP 14 tror jeg, har prøvd lenge - EL 13/3 - IKM ca. 27/3
 

Vedlegg

  • IMG_0542.jpeg
    IMG_0542.jpeg
    2,6 MB · Visninger: 19
Har plutselig fått en del el-smerter. Og bittelitt slim. Jeg er veldig stressa for at el ikke skal komme denne pp, men kroppen er lik nå som på denne tiden sist syklus. Det er da positivt. Sist satt den jo, men endte med kjemisk.
Fortsatt lave tester på Premom. Jeg brukte smilereader sist pp, og trodde først jeg ikke likte dem. Men jeg tror jeg foretrekker dem framfor bp sine og Premom-appen. Så hvis det ikke blir noe denne syklusen, skal jeg kjøpe dem igjen neste gang.

Er det forresten noen andre som kjenner smerter i puppene under el? Aldri kjent før, som jeg kan huske. Men nå stikker det veldig.
Jeg også får litt stikninger/ubehag rundt EL :)
 
Da kommer selvsagt EL samtidig som jeg er ganske dårlig. Den har begynt å stige veldig nå på testene, så da får jeg erfaringsmessig EL i morgen. Med 39 i feber lurer jeg på om egget klarer seg. Vi har funnet ut at jeg tar en paracet og så legger vi inn aksjer i kveld. Det blir bare denne ene gangen vi legger inn aksjer rundt EL denne runden da, så jeg håper det er nok.
 
Da ser det ut som jeg er 2 dpo :love017

Ingen stress, men du kan flytte meg hvis du gidder :)
Cowgirl - 38 - B3 - PP 14 mnd, el nr 7 - EL 11.03 - IKM 25.03

Screenshot_20240313_065812_FF App.jpg
 
Må endre med 1 dag på EL og IKM, fikk denne på mandag som er mer overbevisende enn dagen før;

elpp5.jpg


Blir derfor;
Julie. - 27 - B1 - PP5 - EL 12.03 - IKM 26.03
 
Jeg er veldig stresset for at el ikke skal komme denne mnd. I følge Flo er el på lørdag. Ser heldigvis en liten økning her da, og det er jo positivt.
Har fortsatt en del murringer, og stikkinger i siden. Lite/ingen el-slim da. Pleier å ha en del så det er også stressende. Får vente å se. Jeg tror kanskje jeg må stresse ned litt, men det er ikke alltid så lett.
 

Vedlegg

  • IMG_8704.png
    IMG_8704.png
    1,3 MB · Visninger: 24
Back
Topp