❤️IKM UKE 11❤️

Honu - 36 -B2 - PP (over 1 år) EL 27.02 - IKM 12.03 slenger meg på her. Vi prøvde lenge med førstemann og har prøvd lenge nå på nr.2. Denne syklusen har jeg kjent mye helt siden EL. Men nå lurer jeg på om det bare er pga ønsket er så sterkt .

dpo 8 og har ikke testet enda! Første gang jeg ikke har hevet meg over testa allerede fra dpo 5 :laughing002 Ingen symptoma på noe pms eller noe, så tviler det ble noe denne mnd :shy:

Jeg skal på gyn idag, noen som har erfaring om dem kan se noe så tidlig? :rolleyes:

dpo 8 og har ikke testet enda! Første gang jeg ikke har hevet meg over testa allerede fra dpo 5 :laughing002 Ingen symptoma på noe pms eller noe, så tviler det ble noe denne mnd :shy:

Jeg skal på gyn idag, noen som har erfaring om dem kan se noe så tidlig? :rolleyes:
De kan ikke si noe sikkert, men spør ☺️

*sniker*
Den mnd jeg ble gravid var den mnd jeg hadde minst symptomer på pms :knegg:

Negativ test i morges på 8dpo. Jeg har ingen spesifikke symptomer egentlig, pleier jo å ha diverse murringer i dpo-land, men det har jeg ikke merket så mye til. Fravær av symptomer kan jo også være et symptom?

Jeg er 9 dpo i dag. Ikke testet enda, tror ikke jeg gjør det i morgen heller. Forrige pp startet jeg testingen 8dpo og det ble noen skuffende morgener de dagene :whacky059. Føler meg litt annerledes i kroppen, men har jobbet nattskift og da blir jeg alltid litt rar i kroppen når jeg skal snu tilbake :p

Jeg er 9 dpo i dag. Ikke testet enda, tror ikke jeg gjør det i morgen heller. Forrige pp startet jeg testingen 8dpo og det ble noen skuffende morgener de dagene :whacky059. Føler meg litt annerledes i kroppen, men har jobbet nattskift og da blir jeg alltid litt rar i kroppen når jeg skal snu tilbake :p
Jeg er 8 DPO i dag, tester som regel ikke, for har v lsig regelmessig syklus. Denne PP føler jeg meg så annerledes at jeg tenker jeg skal teste på søndag 2 dager før IKM, med mindre jeg får helt tydelige TR tegn

Er det flere som har rare drømmer i dpo land? I natt drømte jeg at jeg tok en graviditetstest 6dpo og at den var knall positiv:playful:

Negativ test i dag 9dpo, men jeg vet ikke om det er ønsketenkning eller noe men jeg syns det var et parti med skygge som det vanligvis ikke er. Har menssmerter i dag, men jeg ser i notatene mine at jeg har hatt det på omtrent samme tid i syklusen tidligere, så jeg vet ikke helt om jeg kan tillegge det noen vekt...

Back
Topp