Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg og er 3 dpo idag, og enig med at disse dagene går ekstreeemt seint3 dpo i dag, dagene går ekstremt sakte Denne gangen skal jeg ikke begynne å teste 4 dpo, vet at det er for tidlig uansett.
Tror vi er ca likt i DPO land . Har du noen symptomer?7 dpo i dag, og har klart meg uten å teste enn så lenge Tror jeg skal tillate meg å teste i morgen på 8 dpo da
Blir mange tester da5 dpo og enda ikke testet, ny rekord
De to forrige gangen testet jeg fra 3 og 4 dpo
De kan ikke si noe sikkert, men spørdpo 8 og har ikke testet enda! Første gang jeg ikke har hevet meg over testa allerede fra dpo 5 Ingen symptoma på noe pms eller noe, så tviler det ble noe denne mnd
Jeg skal på gyn idag, noen som har erfaring om dem kan se noe så tidlig?
*sniker*dpo 8 og har ikke testet enda! Første gang jeg ikke har hevet meg over testa allerede fra dpo 5 Ingen symptoma på noe pms eller noe, så tviler det ble noe denne mnd
Jeg skal på gyn idag, noen som har erfaring om dem kan se noe så tidlig?
Ja, enig i at det også kan være symptomNegativ test i morges på 8dpo. Jeg har ingen spesifikke symptomer egentlig, pleier jo å ha diverse murringer i dpo-land, men det har jeg ikke merket så mye til. Fravær av symptomer kan jo også være et symptom?
Utflod har vært et av de tidlige symptomene mine de andre gangene jeg har vært gravidJeg er 5dpo idag, hatt en del stikkinger i nedre del av magen og sorry tmi, men en god del utflod
Var et av mine og sist graviditetUtflod har vært et av de tidlige symptomene mine de andre gangene jeg har vært gravid
Jeg er 8 DPO i dag, tester som regel ikke, for har v lsig regelmessig syklus. Denne PP føler jeg meg så annerledes at jeg tenker jeg skal teste på søndag 2 dager før IKM, med mindre jeg får helt tydelige TR tegnJeg er 9 dpo i dag. Ikke testet enda, tror ikke jeg gjør det i morgen heller. Forrige pp startet jeg testingen 8dpo og det ble noen skuffende morgener de dagene . Føler meg litt annerledes i kroppen, men har jobbet nattskift og da blir jeg alltid litt rar i kroppen når jeg skal snu tilbake