Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer
Gratulerer
Gratulerer!Turte å ta denne i dag, alltid godt å se det stå med bokstaver Håper så inderlig det blir sittende….! Føler meg ikke ordentlig gravid helt enda. Vis vedlegget 430359
Jeg hadde kalt det spotting. og tror også appene og sånt gjerne sier man ikke skal telle cd1 før man får en skikkelig blødning, som cb monitoren også kaller ikke spotting for en start av ny syklus.Det kommer bare noe bittelitt rosa på papiret etter do.. er det nok til å kalle d tr eller er det spotting?
Gratulerer så mye!
Gratulerer så mye med positive tester!Turte å ta denne i dag, alltid godt å se det stå med bokstaver Håper så inderlig det blir sittende….! Føler meg ikke ordentlig gravid helt enda. Vis vedlegget 430359
Gratulerer så mye kjekt å se når noen som har prøvd lenge, blir gravide. Så fortjent håper denne sitte hele veien11 dpo idag føles ikke helt virkelig, håper den klamrer seg fast denne gang
Tusen Takk Det føles så uvirkelig, mannen klarer ikke tro på det helt endaGratulerer så mye kjekt å se når noen som har prøvd lenge, blir gravide. Så fortjent håper denne sitte hele veien