❤️IKM UKE 11❤️

Er det flere som har rare drømmer i dpo land? I natt drømte jeg at jeg tok en graviditetstest 6dpo og at den var knall positiv:playful:

Dette skjedde med meg i begge mine forrige svangerskap, drømte at jeg fikk positiv test 7 DPO og 9 DPO! :woot:

Drømte inatt om at jeg testet meg og fikk positiv test, såå det første jeg gjorde idagtidlig var jo da å ta en test som var blendahvitt :laughing002 ikke no sanndrømming her i gården :wtf:

Dette skjedde med meg i begge mine forrige svangerskap, drømte at jeg fikk positiv test 7 DPO og 9 DPO! :woot:
Haha seriøst? jeg drømte det i natt! er DPO 9 i dag, men testen her var ganske så hvit da :shy: men drømt syyke drømma sikkert dem 3-4 siste dagene

Det her er problemet når man først har begynt å teste.. Må bare ta en test til :wtf: Negativ :shy: ingen som ser noe på denne?

Vedlegg

• IMG_3290.jpeg
    IMG_3290.jpeg
    621 KB · Visninger: 127
Tror jeg er rundt 8 DPO i dag, og testen ser rimelig blenda ut :laughing002 Har heldigvis liten forventning denne måneden pga visdomstannoperasjon. Skal ta den andre tanna om halvannen ukes tid, så tror vi dropper prøving neste måned.

IMG_3997.jpeg

Negativ test på både første og andre dobesøk i morges på 10 dpo. Skal bort i helga, så da blir det ikke noe testing før søndag kveld eller mandag morgen igjen :dead:

Såg igjennom ikm gruppen min fra forrige graviditet og drømte samme drømmen på 6dpo da som jeg gjorde når jeg va 6dpo nå, syns det var veldig spesielt :playful: Ser jeg også fikk første positive graviditetstest 8dpo, og det er jeg i morgen, så lurer på å ta en test da eller vente til søndag/mandag

Bruker temping som prevensjon, men klok av skade fra januar, så har jeg begynt å ta en test for sikkerhetsskyld i dpo-land når det er aktuelt å drikke litt vin.
Denne er helt blenda sant? Jeg har brukt godt med lys :laughing002

Vedlegg

• IMG_20240307_221926.jpg
    IMG_20240307_221926.jpg
    600,4 KB · Visninger: 75
Bruker temping som prevensjon, men klok av skade fra januar, så har jeg begynt å ta en test for sikkerhetsskyld i dpo-land når det er aktuelt å drikke litt vin.
Denne er helt blenda sant? Jeg har brukt godt med lys :laughing002
Ser ingenting der. Men det er jo uansett så tidlig at det ikke er noe krise om du drikker et par glass og senere finner ut at du er gravid. Jeg fikk negativ test på en lørdag 7-8 dpo, drakk en flaske vin til middag samme kveld, og testa positivt på mandagen :laughing002 Det gikk helt fint og frøet har blitt til en blid og frisk frøken på 21 måneder :laughing002

Ser ingenting der. Men det er jo uansett så tidlig at det ikke er noe krise om du drikker et par glass og senere finner ut at du er gravid. Jeg fikk negativ test på en lørdag 7-8 dpo, drakk en flaske vin til middag samme kveld, og testa positivt på mandagen :laughing002 Det gikk helt fint og frøet har blitt til en blid og frisk frøken på 21 måneder :laughing002
Det har du selvfølgelig helt rett i :whacky011 :Heartred

8dpo idag, har fått noke som ligner på eggløsning slim igjen? Stikkinger på høyre siden av magen, gangsperr lignende følelse. Hadde samme i forrige graviditet i følge notatene mine så veldig spent på resultatet denne måneden

Back
Topp