Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg og kan se en svak svak strek på denne spennende å se om den utvikler seg!9 dpo, ser en svak svak strek som jeg bare tror er en skyggestrek. Masse stikninger og murringer både i dag og går.
Vis vedlegget 430240
Har du testet? Eller venter du til ikm?Nå føler jeg at TR kommer, IKM på tirsdag og går fra å være nesten sikker på at jeg er gravid til å være sikker på at TR kommer ️ . Disse dagene er kjipe
Ja veldig spennende!Jeg og kan se en svak svak strek på denne spennende å se om den utvikler seg!
Venter, har bare tester som ikke slår ut før 25 hcgHar du testet? Eller venter du til ikm?
Kan det være festeblødning?Begynt å blø no egentlig ikke ikm før på fredag som kommer
ja det kan vel i teorien være det? Siden det er en uke siden eggløsning, men syns kanskje jeg blør litt mye for at det kan være det. Har heller ikkje tester og teste med idag, kan jo også være kjemisk for alt eg veit :/Kan det være festeblødning?
Jeg ser ogsåJeg og kan se en svak svak strek på denne spennende å se om den utvikler seg!
Woow, den ser lovende ut!Dette er litt etter tiden, men jeg så en veldig veldig svak strek i dag tidlig også, også så jeg det igjen nå før tiden… sykt spent!!! Skulle det gå på siste forsøk? Er livredd for eventuelt kjemisk igjen. Er bare 8 dpo …!
ja! Måtte den gro seg godt fast10 dpo, håper denne blir sterkere!
Vis vedlegget 430284
Det er like kjipt hver eneste gang stor klem!!Våknet til TR... Dritt mandag
denne så lovende ut10 dpo, håper denne blir sterkere!
Vis vedlegget 430284