Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se der ja! da satser vi på fast smil veldig snart Jeg føler ofte kramper både her og der, sjeldent bare en side faktisk.Nå tror jeg det kanskje skjer noe her! Trodde jeg måtte få hjelp av Letrozol for å få eggøsning, men virker som Provera var nok Håper så virkelig… Dette er blinkende smiley forresten, så jeg er klar over at det bare er østrogen Har skikkelig eggløsningssmerter også, men det er på begge sider, det er vel ikke helt normalt…?
Så bra! da hadde vi topp på samme dag !Dette var i går
Vis vedlegget 429681
Så bra! da hadde vi topp på samme dag !
Vet du hvor mange dager du hadde østrogenstigning denne syklus ?I går gikk jeg fra veldig lav el test om morran til helt sterk på kvelden og i dag har monitoren også fanga det opp. Så regner med eggløsning er i dag Vis vedlegget 429695
Fire dager høy hadde jeg nå før Max, men fikk altså da topp på de vanlige el testene på kvelden dag 3.Vet du hvor mange dager du hadde østrogenstigning denne syklus ?
Rettelse, kom enda høyere topp dagen etter, så da ble det fire dager før LG stigning ble topp.Vet du hvor mange dager du hadde østrogenstigning denne syklus ?
Ja … har ikke prøvd lenger enn siden august men kjenner jeg gruer meg mer og mer til disse dpo dageneFøler at de 2 neste ukene automatisk blir driiiit trege fordi vi går inn i dpo dagene, ahhhh som jeg hater de hahah