❤️IKM UKE 11❤️

Dette var i går :)
1000005853.jpg

Nå tror jeg det kanskje skjer noe her! Trodde jeg måtte få hjelp av Letrozol for å få eggøsning, men virker som Provera var nok❤️ Håper så virkelig… Dette er blinkende smiley forresten, så jeg er klar over at det bare er østrogen :laughing002 Har skikkelig eggløsningssmerter også, men det er på begge sider, det er vel ikke helt normalt…?
Se der ja! :) da satser vi på fast smil veldig snart :) Jeg føler ofte kramper både her og der, sjeldent bare en side faktisk.

Da ser det ut som toppen min var i går. EL i dag. Så da kan jeg flyttes fra usikker til Ikm fredag 15.mars :hello2

Yavanna84 - 39 - b2 (hans første) - PP8 - EL 1.3- IKM 15.3

Aksjer ble lagt inn i går og dagen før, så blir neste gang lørdag så håper det holder..

Vedlegg

• Screenshot_20240301_131452_Premom.jpg
    Screenshot_20240301_131452_Premom.jpg
    275,9 KB · Visninger: 44
I går hadde jeg masse el slim, noe som egentlig har vært fraværende i ekstremt mange sykluser. I tillegg til veldig el smerter.
Hadde fortsatt bare høy på morgenen i går, men maksimal i dag. Testpinnen ser man ihvertfall er positiv :joyful:
Hadde nok helt sikkert fått maksimal i går om jeg hadde tatt test litt senere. Så litt usikker på om jeg tenker at el er i dag eller i morgen.
Aksjer ble ihvertall lagt i går kveld, og forhåpentligvis får vi lagt i kveld også. Da rekker vi ikke mer før jobb står for tur igjen.
IMG_0579.jpeg

Da fikk jeg endelig eggløsningsslim! Håper på eggløsning kommer snart da, aldri opplevd eggløsning før så dette blir spennende! Får nok uansett ikke eggløsning i dag så hører nok til IKM uke 12 :happy:

Du kan fjerne meg fra listen, fikk positiv eggløsningstest i dag! Masse lykke til videre til dere, jeg kommer til å følge med i gruppen uansett, og håper på mange positive tester❤️❤️

Back
Topp