❤️IKM UKE 11❤️

Fortsatt negative her også, ingen symptomer engang :( Prøvde clearblue dobbelhormonindikator som skal vise positiv fire dager før eggløsning, den var også helt blank :( Hadde eggløsning sist CD16 så håper jeg får positiv snart
Den trenger ikke alltid vise høy mer en dagen før Max, så plutselig kan det skje og :)

Her er det fortsatt ingen stigning, så da ser det ut som det virkelig blir el på cd 14 igjen, det var ett halvt år siden sist.
7AB862BA-B514-4359-8813-D097BB8AC1EE.jpeg

Jeg vet ikke helt om jeg gikk glipp av toppen, eller om kroppen ikke helt klarte å produsere el nå. Jeg har innimellom sykluser som varer 2-3 dager lengre, så det kan jo brått være at dette er en slik en. Tester en gang om dagen fremover for å sjekke om det kommer en ny topp.
Syns det har vært lite stikking og murring, selv om jeg hadde noe som kunne ligne elslim i går.
1000006094.jpg

Jeg vet ikke helt om jeg gikk glipp av toppen, eller om kroppen ikke helt klarte å produsere el nå. Jeg har innimellom sykluser som varer 2-3 dager lengre, så det kan jo brått være at dette er en slik en. Tester en gang om dagen fremover for å sjekke om det kommer en ny topp.
Syns det har vært lite stikking og murring, selv om jeg hadde noe som kunne ligne elslim i går.
Vis vedlegget 429514
Hmm, for meg ser det ut som om du hadde eggløsning CD14, men jeg kan ta feil :scratch

Tester etter EL for første gang. Forventet EL ifølge syklus-appen er i dag. Det murret godt nå i kveld så jeg kjenner at noe er på gang.

Frister å ta en ny test nå, men har bare to tester igjen og håper å slippe å kjøpe flere, så bør vel spare de til i morgen :joyful:
Screenshot_2024-02-28-21-36-11-94_c117003b601ff3debd1e6b91429968c5.jpg

Forrige syklus gikk monitor rett fra lav til max, så glad det ikke skjer denne syklusen. Jeg reiser bort i dag og kommer ikke hjem før i morgen kveld. Og når vi begge jobber turnus er ingen aksjer blitt lagt ennå. Men aksjer skal ihvertfall bli lagt i så fort jeg kommer hjem igjen :joyful:
IMG_0548.jpeg

Nå tror jeg det kanskje skjer noe her! Trodde jeg måtte få hjelp av Letrozol for å få eggøsning, men virker som Provera var nok❤️ Håper så virkelig… Dette er blinkende smiley forresten, så jeg er klar over at det bare er østrogen :laughing002 Har skikkelig eggløsningssmerter også, men det er på begge sider, det er vel ikke helt normalt…?

Vedlegg

• IMG_5008.jpeg
    IMG_5008.jpeg
    201,6 KB · Visninger: 31
Last edited:
Back
Topp