❤️IKM UKE 11❤️

Melder meg inn her etter å ha overbevist gubben om å ta en siste prøverunde før vi tar et opphold for mulig desember og januar-baby ;) Allerede på CD10, en fordel med å bestemme seg for å prøve såpass seint er at tida går litt fortere

Prøverpånr3_2024 - 36 - B3 - PP3 - EL 28.02 - IKM 14.03

Jeg har begynt! Er vel på dag 12 nå, begynte i går. Har ustabil syklus, men som oftest rundt 32 dager, så det er noen dager til forventet el. Første gang jeg tester etter EL. Tester dere mer enn en gang daglig?
Når det begynner å nærme seg så tester jeg gjerne tre ganger om dagen for å vite når den er sterkest. pluss monitoren om morran, men er nok absolutt ikke nødvendig, haha

Jeg har begynt! Er vel på dag 12 nå, begynte i går. Har ustabil syklus, men som oftest rundt 32 dager, så det er noen dager til forventet el. Første gang jeg tester etter EL. Tester dere mer enn en gang daglig?
Jeg starter nok å teste to ganger daglig om jeg begynner å få symptomer på eggløsning, altså eggløsningsslim og kramper :) Men tester bare en gang daglig uten symptomer

Noen som temper her? Hvordan ser din graf ut? :) Og er det noen som har lagt inn eggløsningstester i Premom? Hadde vært gøy å se det også ❤️

Noen som temper her? Hvordan ser din graf ut? :) Og er det noen som har lagt inn eggløsningstester i Premom? Hadde vært gøy å se det også ❤️
Jeg har vært litt sløv på temp denne mnd, men her er denne og forrige mnd.

Vedlegg

• B62618EE-C6C9-43CE-B32D-63682D9F996D.jpeg
    B62618EE-C6C9-43CE-B32D-63682D9F996D.jpeg
    116 KB · Visninger: 38
  • 64180C06-39B9-41DC-AA76-2DAC121944A5.png
    64180C06-39B9-41DC-AA76-2DAC121944A5.png
    158,8 KB · Visninger: 35
Du kan bare slette meg, @Babysjuk2000 . Ingen av eggene mine klarte seg gjennom befruktning og natta etter..

Jeg har hatt ustabile sykluser etter kjemisk, så litt vanskelig å svare på men ca cd 12. men nå kan det se ut som det drar seg mer mot 13/14 som jeg hadde før kjemisk. Nå kom monitor på høy, så håper LH kommer etter nå snart om 2 dager.
84E976DD-6550-4EA6-8F68-1B5C75BB0C8B.jpeg

Jeg har hatt ustabile sykluser etter kjemisk, så litt vanskelig å svare på men ca cd 12. men nå kan det se ut som det drar seg mer mot 13/14 som jeg hadde før kjemisk. Nå kom monitor på høy, så håper LH kommer etter nå snart om 2 dager. Vis vedlegget 429287
Okei❤️ Har en sånn Clearblue eggløsningstest med dobbel hormonindikator, frister sånn å prøve den nå, men står jo den skal tas på morgenurin… Har du erfaringer med den? MÅ man ta den på morgenurin?

EL-testen er fortsatt svak, men fortsatt noen dager igjen til appenes estimerte EL på fredag. Får håpe den venter frem til da, siden jeg skal få ut visdomstann i morgen og jeg ikke aner hvordan formen vil være etter det :nailbiting:

Fortsatt svake tester,men masse eggløsningsslim. :)
Vis vedlegget 429381
Fortsatt negative her også, ingen symptomer engang :( Prøvde clearblue dobbelhormonindikator som skal vise positiv fire dager før eggløsning, den var også helt blank :( Hadde eggløsning sist CD16 så håper jeg får positiv snart

Vedlegg

• IMG_4963.png
    IMG_4963.png
    1,2 MB · Visninger: 31
Okei❤️ Har en sånn Clearblue eggløsningstest med dobbel hormonindikator, frister sånn å prøve den nå, men står jo den skal tas på morgenurin… Har du erfaringer med den? MÅ man ta den på morgenurin?
Nei man må ikke, og mine el tester har ofte vært sterkere på kveldene. Det som er med den lilla er at den har en del «låste» settinger som er greie å vite om. Jeg tar med forbehold om at dette bare er erfaringer og hva jeg har lest andre sier, men at den uansett vil vise ingenting første test, fordi den må ha noe å sammenligne med. Så når den går på blinke fjes vil den blinke uansett frem til fast, og fra fast så står den også fast i to døgn uansett. Den vil også kunne blinke når det nærmer seg mensen. Greit å vite om.
den er grei for å få forvarsel på østrogen men ellers synes jeg det blir litt upresist mtp å ikke kunne se selve stigningen og akkurat når toppen er. Men det er jo helt sikkert veldig nok,hehe

Back
Topp