Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gutt her, så må dessverre dra ned statistikken
Gratulerer såå mye med gutter i magen! Jeg tror vi får mange mai-gutter. Dette er så spennende synes jeg.Gutt her, så jeg drar også ned statistikken
Jeg også! Har begynt å vurdere å finne det ut på UL selv. Klarer ikke bestemme meg jeg nå.Misunnelig på alle dere som har fått bekrefta kjønn!! Er såå spent!
Tenker du egentlig å vente til fødsel? Når har du oul?Jeg også! Har begynt å vurdere å finne det ut på UL selv. Klarer ikke bestemme meg jeg nå.
Ja, vi hadde tenkt til å vente men.. Vi får se. Kanskje vi får henne til å skrive det på en lapp, også får vi se om vi klarer å la være å sniktitte.Tenker du egentlig å vente til fødsel? Når har du oul?
Jeg tenkte også at jeg ville vente til fødsel denne gangen, for å ha prøvd begge delene. Men så har jeg så sterk følelse på gutt at jeg bare må få bekreftet eller avkreftet Det er ikke så dumt da, da kan man vente litt lengre og må ikke bestemme om man vil vite før oulJa, vi hadde tenkt til å vente men.. Vi får se. Kanskje vi får henne til å skrive det på en lapp, også får vi se om vi klarer å la være å sniktitte.
Jeg hadde sååå sterk følelse på jente, også blir det en liten gutt Ble så overraska (og glad selvfølgelig) så det eneste jeg klarte å si var «oii!!»Jeg tenkte også at jeg ville vente til fødsel denne gangen, for å ha prøvd begge delene. Men så har jeg så sterk følelse på gutt at jeg bare må få bekreftet eller avkreftet Det er ikke så dumt da, da kan man vente litt lengre og må ikke bestemme om man vil vite før oul
Ja altså jeg har begynt å kalle babyen for et guttenavn... OUL kan ikke komme fort nok!Jeg hadde sååå sterk følelse på jente, også blir det en liten gutt Ble så overraska (og glad selvfølgelig) så det eneste jeg klarte å si var «oii!!»
Vi sier «lillebror» her hjemme. Blir helt kræsj om det er ei lillesøster. Så litt derfor jeg vurderer å finne ut, for ikke å få sjokk på fødestua. Men det kunne jo vært morsomt også da.Ja altså jeg har begynt å kalle babyen for et guttenavn... OUL kan ikke komme fort nok!