❤️ Magefølelsetråden ❤️

Tenker du egentlig å vente til fødsel? Når har du oul?
Ja, vi hadde tenkt til å vente men.. :laughing002 Vi får se. Kanskje vi får henne til å skrive det på en lapp, også får vi se om vi klarer å la være å sniktitte. :angelic:

Ja, vi hadde tenkt til å vente men.. :laughing002 Vi får se. Kanskje vi får henne til å skrive det på en lapp, også får vi se om vi klarer å la være å sniktitte. :angelic:
Jeg tenkte også at jeg ville vente til fødsel denne gangen, for å ha prøvd begge delene. Men så har jeg så sterk følelse på gutt at jeg bare må få bekreftet eller avkreftet :joyful: Det er ikke så dumt da, da kan man vente litt lengre og må ikke bestemme om man vil vite før oul

Jeg tenkte også at jeg ville vente til fødsel denne gangen, for å ha prøvd begge delene. Men så har jeg så sterk følelse på gutt at jeg bare må få bekreftet eller avkreftet :joyful: Det er ikke så dumt da, da kan man vente litt lengre og må ikke bestemme om man vil vite før oul
Jeg hadde sååå sterk følelse på jente, også blir det en liten gutt:hilarious: Ble så overraska (og glad selvfølgelig) så det eneste jeg klarte å si var «oii!!»:laughing021

Ja altså jeg har begynt å kalle babyen for et guttenavn... :smiley-ashamed004 OUL kan ikke komme fort nok!
Vi sier «lillebror» her hjemme. :hilarious: Blir helt kræsj om det er ei lillesøster. Så litt derfor jeg vurderer å finne ut, for ikke å få sjokk på fødestua. Men det kunne jo vært morsomt også da. :laughing002

Vårt første barn, og jeg hadde ingen spesiell magefølelse før bare et par dager før OU denne uken! I meditasjonen jeg gjorde i begynnelsen av uken så jeg for meg at jeg og mannen hadde en sønn på 4-5 år og ei nyfødt jente. Kom på OU et par dager senere, og fikk vite at det blir gutt. Gledes stort!

Back
Topp