Gratulerer så mye med ei lita jente i magen!Oul i dag, og magefølelsen stemte ikke, det blir ei jente Vi gleder oss veldig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye med ei lita jente i magen!Oul i dag, og magefølelsen stemte ikke, det blir ei jente Vi gleder oss veldig
Hurra! Gratulerer med ei jente i magen!Alt så supert ut med lille hjerte. Og her stemte magefølelsen, er ei lita jente i magehuset
TakkHurra! Gratulerer med ei jente i magen!
Gratulerer med gutt. Gutt nr 3?Jeg skal få en SØNN!!!!
Nei har ei jente fra før bare glad i hjerterGratulerer med gutt. Gutt nr 3?
Åja gøy med gutt denne gangen daNei har ei jente fra før bare glad i hjerter
Gratulerer såå mye med en lillebror i magen!Jeg skal få en SØNN!!!!
Gratulerer!!Det blir jente på meg
Greit på arvefronten da! Her er det tydeligvis jenter som er greiaHadde rett her, vi kan bare lage gutter vi (eller rettere sagt mannen).
Greit på arvefronten da! Her er det tydeligvis jenter som er greia
Ja, jeg synes egentlig dette er ganske imponerende! Kanskje mors intuisjon faktisk stemmer i de fleste tilfeller.Bra treffprosent så langt da!
JAA! Søren også! Må bare si det hjerte tror, også er det jo ikke dødsviktig at det blir riktig heller. Men mye morsommere å følge den faktiske magefølelsen, og se hvor mange som treffer. Spennende!Ja- jeg angrer på at jeg safa og ikke turte å gå for to jenter slik jeg trodde, haha!
Men jeg var sååå redd for å jinxe det, og bli straffet av universet (blir litt smårar av alle de opplevelsene jeg har hatt ass). Og så var det helt det samme for meg om det ble gutter eller jenter- jeg vil bare ha levende, helst friske, barn.JAA! Søren også! Må bare si det hjerte tror, også er det jo ikke dødsviktig at det blir riktig heller. Men mye morsommere å følge den faktiske magefølelsen, og se hvor mange som treffer. Spennende!