❤️ Magefølelsetråden ❤️

Greit på arvefronten da! Her er det tydeligvis jenter som er greia :hilarious: :Heartpink :Heartpink

Ja, det lille som er igjen å arve her etter salgsbonanzaen min i fjor og før sommeren i år. :laughing002 Mye pentøy i strl 3+ å arve, eneste som ikke slites dønn i stykker av gutta. :p

Bra treffprosent så langt da!

Ja- jeg angrer på at jeg safa og ikke turte å gå for to jenter slik jeg trodde, haha!

Ja- jeg angrer på at jeg safa og ikke turte å gå for to jenter slik jeg trodde, haha!
JAA! Søren også! :laughing002 Må bare si det hjerte tror, også er det jo ikke dødsviktig at det blir riktig heller. Men mye morsommere å følge den faktiske magefølelsen, og se hvor mange som treffer. :love017 Spennende!

JAA! Søren også! :laughing002 Må bare si det hjerte tror, også er det jo ikke dødsviktig at det blir riktig heller. Men mye morsommere å følge den faktiske magefølelsen, og se hvor mange som treffer. :love017 Spennende!
Men jeg var sååå redd for å jinxe det, og bli straffet av universet (blir litt smårar av alle de opplevelsene jeg har hatt ass). Og så var det helt det samme for meg om det ble gutter eller jenter- jeg vil bare ha levende, helst friske, barn.

Back
Topp