Gratulerer så mye med lillesøster i magen! Så moro at de fleste absolutt har rett ang. magefølelse så langt!Fikk bekrefta på ul i dag at vi venter jente nr 3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye med lillesøster i magen! Så moro at de fleste absolutt har rett ang. magefølelse så langt!Fikk bekrefta på ul i dag at vi venter jente nr 3
Gratulerer så mye med lillebror i magen!!Ultralyd i dag, er visst en gutt inni magen!
Takk!Gratulerer så mye med lillebror i magen!!
Stemmer overhodet ikkeIfølge forskning er det 55.7 prosent sjanse for å få jente hvis mor har alvorlig svangerskapskvalme. Dersom kvalmen er så sterk at mor må innlegges på sykehus, er sjansene for å få ei jente 80 prosent større enn hos ei gravid som ikke lider av alvorlig kvalme.
What!? Har faktisk hørt flere si at de ble kvalmere med guttene! Såå merkelig! Jeg er kvalmere nå enn sist, så kanskje vi får en lillebror da!Stemmer overhodet ikke
Innlagt og kvalmestillende frem til termin med guttene, vanlig morgenkvalme med jentene.
Hurra!! Gratulerer!! Må si maigjengen har ganske imponerende treffsikkerhet altså!!Vi venter en gutt, så da ble det slik som jeg sa da
Så spennende å tolke bildene etter ultralyd! Nå er vi vel kommet så langt at det skal være ganske lett å se forskjell på jente og gutt har jeg hørt. Men om vi endrer magefølelsen, så er det kanskje litt juks når du har sett det på bilde? Når skal du på neste ultralyd?Etter sist ultralyd tror jeg at jeg må endre magefølelsen fra jente til gutt Fikk ikke noe klart svar, men det jeg kan tolke ut ifra bildene, så ser det veldig ut som en gutt
Ja, det er kanskje sant Bare at jordmor var ikke helt sikker selv, men vi kan la det stå og så er jeg ganske sikker på at jeg drar ned statistikken etter neste ul. Med mindre de bildene juger veldig!! Skal på ul på mandag, da får vi forhåpentlig et svarSå spennende å tolke bildene etter ultralyd! Nå er vi vel kommet så langt at det skal være ganske lett å se forskjell på jente og gutt har jeg hørt. Men om vi endrer magefølelsen, så er det kanskje litt juks når du har sett det på bilde? Når skal du på neste ultralyd?
Tenker noen har rota til det med hvem som gir hva, og så trodde folk det stemteWhat!? Har faktisk hørt flere si at de ble kvalmere med guttene! Såå merkelig! Jeg er kvalmere nå enn sist, så kanskje vi får en lillebror da!
Gratulerer!!Gjettet på at det blir jente, og fikk det bekreftet i går