❤️ Magefølelsetråden ❤️

Ifølge forskning er det 55.7 prosent sjanse for å få jente hvis mor har alvorlig svangerskapskvalme. Dersom kvalmen er så sterk at mor må innlegges på sykehus, er sjansene for å få ei jente 80 prosent større enn hos ei gravid som ikke lider av alvorlig kvalme.

Stemmer overhodet ikke :laughing002

Innlagt og kvalmestillende frem til termin med guttene, vanlig morgenkvalme med jentene.

Stemmer overhodet ikke :laughing002

Innlagt og kvalmestillende frem til termin med guttene, vanlig morgenkvalme med jentene.
What!? :schocked028 Har faktisk hørt flere si at de ble kvalmere med guttene! Såå merkelig! Jeg er kvalmere nå enn sist, så kanskje vi får en lillebror da! :love017

Etter sist ultralyd tror jeg at jeg må endre magefølelsen fra jente til gutt :laughing002 Fikk ikke noe klart svar, men det jeg kan tolke ut ifra bildene, så ser det veldig ut som en gutt:Heartblue

Etter sist ultralyd tror jeg at jeg må endre magefølelsen fra jente til gutt :laughing002 Fikk ikke noe klart svar, men det jeg kan tolke ut ifra bildene, så ser det veldig ut som en gutt:Heartblue
Så spennende å tolke bildene etter ultralyd! :love017 Nå er vi vel kommet så langt at det skal være ganske lett å se forskjell på jente og gutt har jeg hørt. Men om vi endrer magefølelsen, så er det kanskje litt juks når du har sett det på bilde? :laughing002 Når skal du på neste ultralyd?

Så spennende å tolke bildene etter ultralyd! :love017 Nå er vi vel kommet så langt at det skal være ganske lett å se forskjell på jente og gutt har jeg hørt. Men om vi endrer magefølelsen, så er det kanskje litt juks når du har sett det på bilde? :laughing002 Når skal du på neste ultralyd?
Ja, det er kanskje sant :laughing021 Bare at jordmor var ikke helt sikker selv, men vi kan la det stå og så er jeg ganske sikker på at jeg drar ned statistikken etter neste ul. Med mindre de bildene juger veldig!!:laughing002 Skal på ul på mandag, da får vi forhåpentlig et svar❤️

Ultralyd i dag, og også denne gangen mente jordmor at det (definitivt) er to jenter- hvis ikke var det "ikke mye å skryte av mellom beina", haha...

Så 50/50 på gjettinga mi- selv om magefølelsen EGENTLIG var to jenter, så turte jeg ikke å si det høyt/skrive det, for var sikker på at da ble det ikke det, haha. Uansett hadde det vært samme hvilket kjønn det er- det er jo ikke viktig.

Gutt her, så må dessverre dra ned statistikken :hilarious:

Back
Topp