❤️ Magefølelsetråden ❤️

Hvis ikke CanisBebis ødela streaken, så gjør jeg det nå :laughing002 Hadde følelse på jente, men det er en liten gutt inn der:Heartblue
Gratulerer med en liten gutt i magen! :love017 Så koselig! :Heartblue

Bahaha, jeg har bare ventet på hvem synderen kom til å bli! Men såå kjekt at dere kan dele på skylda. :laughing021

Hehe, nå kommer (kanskje) jeg og ødelegger streaken vår- men fostermedisiner mente det var to jenter på ultralyden i dag (men hun tok forbehold om at det var veldig tidlig). Tror dog ikke hun hadde sagt noe om hun ikke var rimelig sikker altså.
Så stas med tre jenter da!! :Heartpink:Heartpink:Heartpink Gratulerer! Blir kjekt med klærne etter storesøster også. :love017 Når jeg tenker meg om burde vi kanskje skjønt at det var jenter der inne, du som har hatt såå lyst på kransekaker og kindersjokolade. :laughing002

Vi fikk høre at det så veldig ut som en gutt på tidlig ul, men de tørr jo ikke si sikkert så tidlig. Men da kom jo magefølelsen litt på gutt og. Vi har to jenter fra før, så veldig uvirkelig å skulle få gutt :happy3
Skal vi sette blått hjerte som «fasit»? :love017 Kan jo bare evt. endre om det skulle vise seg å bli ei jente likevel? :joyful:

:Heartpink Apophyllite

Både samboer og jeg har en sterk magefølelse på jente, selvom jeg var ganske sikker på at jeg kom til å få en gutt allerede før jeg ble gravid :laughing002 Håper vi får endelig svar på OUL den 7. desember!

Magefølelsen her er så tilklussa etter forrige graviditet.. Vi har 2 jenter, og på tidlig ul med nr 2 fikk vi høre veldig kjapt at det var gutt. På neste ul var det jente, så gutt og på oul var det jente. Så vi tok 3D ul for å få et sikrere svar - og det ble jente.
Jeg kan ærlig si at jeg gjerne ønsker det skulle være gutt nå som vi er gravid igjen, da det hadde vært gøy til en forandring. Men det betyr ikke at jente hadde vært noe mindre velkommen, vi har jo alt vi trenger om det skulle bli jente! Men det gjør jo også at jeg automatisk tenker at dette blir jente, siden vi har 2 fra før og jeg ikke tørr å håpe på gutt.

Jeg drømte at vi fikk en gutt… etter det har jeg tenkt mer og mer på at det er gutt. Hadde sterk magefølelse på jente, så blir spennende å se :joyful: Skal på OTUL onsdag og NIPT torsdag. Spurte jm om vi kan få vite kjønn på NIPT (bor i Finland). Hun sa at hun har opplevd både og når mor er over 40 år.

Jeg drømte at vi fikk en gutt… etter det har jeg tenkt mer og mer på at det er gutt. Hadde sterk magefølelse på jente, så blir spennende å se :joyful: Skal på OTUL onsdag og NIPT torsdag. Spurte jm om vi kan få vite kjønn på NIPT (bor i Finland). Hun sa at hun har opplevd både og når mor er over 40 år.
Oi oi! Så spennende!! Jeg har også drømt om en liten gutt, og da tror jeg veldig på den følelsen. :joyful: Er merkelig! Vil du endre til blå, siden du har fått mer guttefølelse? Eller stå på rosa? Blir veldig spennende med ultralyd og nipt! Ante ikke at alder på mor skulle ha noen betydning på hva man får vite på nipt? Det var rart!

Oi oi! Så spennende!! Jeg har også drømt om en liten gutt, og da tror jeg veldig på den følelsen. :joyful: Er merkelig! Vil du endre til blå, siden du har fått mer guttefølelse? Eller stå på rosa? Blir veldig spennende med ultralyd og nipt! Ante ikke at alder på mor skulle ha noen betydning på hva man får vite på nipt? Det var rart!
Jeg står på rosa og ser på onsdag etter ul om jeg vil endre da. Kanskje jeg får en sterkere fornemmelse :hilarious: Jm sa at det er enkelte arvelige sykdommer for ett kjønn som følger med alder, og derfor hadde noen fått vite kjønnet:scratch tror ikke vi får vite det. Vi har ingen andre risikoer enn alder.

Vi skal ikke vite kjønn før fødsel, men magefølelsen sier jente foreløpig :Heartpink

Mest sannsynlig jente:Heartpink, var ikke noe som stakk ut hvert fall, så vi får vite sikkert på otul :happy:
Juhu! Så gøy! Har oppdatert med rosa hjerte, så kan vi evt endre om det skulle vise seg å være en gutt etter neste ultralyd. :love017

Back
Topp