Haha, ja det kan være lurt!! Så kan du jo alltids endre om du plutselig får en magefølelse senere.Tror jeg går for to gule- jeg aner virkelig ikke! Eller kanskje en rosa og en blå- så er jeg garantert minst 50% riktig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ja det kan være lurt!! Så kan du jo alltids endre om du plutselig får en magefølelse senere.Tror jeg går for to gule- jeg aner virkelig ikke! Eller kanskje en rosa og en blå- så er jeg garantert minst 50% riktig?
Takk for svar er bare 11+6 i morgen så kan vel være de ikke ser noe uansettVi tok NIPT gjennom Ultralydklinikken i Danmark, da kunne vi velge å få vite kjønn. Ikke lov i Norge som CanisBebis skriver.
Men var på OTUL i dag og jordmor sa at hun ville svart angående kjønn dersom vi spurte (er nå 13+2). Varierer nok fra jordmor til jordmor og hvor godt de kan se.
Woho!! Gratulerer! Så gøy Fremdeles 100% treffsikkerhet altså!!Fikk vite på OTUL at det er en gutt akkurat det jeg følte på meg! Husker jeg sa til mannen første dagen med positiv g-test at jeg tror vi skal få en gutt
Så spennede med tvillinger!! Alltid ønsket meg, men er vel liten sannsynlighet for at vi får det. Blir spennende med ultralyd. Vet du om tvillingene dine er eneggede eller toeggede?magefølelsen sier to gutter! Har en gutt fra før av så det er vanskelig å se seg selv som noe annet enn en guttemamma! Har OTUL på fredag, men tviler på at vi får vite kjønn da, så må bare vente i spenning til OUL
Endret til rosa. Aldri godt å si, har hørt om de som var kvalmere med guttene også. Tør ikke helt å tro på den teorien lenger, men en magefølelse er en magefølelse uansett. Jeg har litt jentefølelse selv, men trodde såå veldig gutt i staten at jeg ikke tør å tro på den nye magefølelsen nå. Haha! Hadde feil jentefølelse med forrige også.magefølelsen min har endret seg etter noen uker med kvalme og oppkast og dårlig form. Trur det er jente jeg nå
Veldig spennende! Vet ikke, hun sa at de mest sannsynlig er eneggede, men det er umulig å si før etter fødsel. Hvis de er forskjellige kjønn er de selvfølgelig toeggete.Så spennede med tvillinger!! Alltid ønsket meg, men er vel liten sannsynlighet for at vi får det. Blir spennende med ultralyd. Vet du om tvillingene dine er eneggede eller toeggede?
Deler de morkake/fostersekk? Mine er di-di, så 90% sannsynlighet for toegga herVeldig spennende! Vet ikke, hun sa at de mest sannsynlig er eneggede, men det er umulig å si før etter fødsel. Hvis de er forskjellige kjønn er de selvfølgelig toeggete.
Haha. Ja trenger ikke å være riktig. Men her går det mer på at det da er mer likst som med storesøster og ikke Storebror, men trenger absolutt ikke stemme likevelEndret til rosa. Aldri godt å si, har hørt om de som var kvalmere med guttene også. Tør ikke helt å tro på den teorien lenger, men en magefølelse er en magefølelse uansett. Jeg har litt jentefølelse selv, men trodde såå veldig gutt i staten at jeg ikke tør å tro på den nye magefølelsen nå. Haha! Hadde feil jentefølelse med forrige også.
Nei de har hver sin morkake og hver sin fostersekkDeler de morkake/fostersekk? Mine er di-di, så 90% sannsynlighet for toegga her
Aha- for med di-di er jo toegga mest sannsynlig.Nei de har hver sin morkake og hver sin fostersekk
Men om de ligger veldig tett inntil hverandre har jeg sett de ofte mistenker eneggede selv med separate sekker. Er såå fascinerende med tvillinger!! Så spent på hva dere får, om det blir eneggede eller toeggede! Morsomt at de også sier at eneggede tvillinger ikke er genesmtisk, altså ikke arvelig. Mens det i enkelte slekter er mange enegggede tvillingpar. Jeg tror det er mye de tror de vet, men ikke egentlig forstår enda, noe som gjør det enda mer spennende!Aha- for med di-di er jo toegga mest sannsynlig.
Hehe, det er heelt lov! Endrer til rooosaJeg har ombestemt meg! Tror det er jente!
Juhu! Gratulerer såå mye med en liten gutt i magenDa har vi fått bekreftet at småen er en gutt.