❤️ Magefølelsetråden ❤️

Tror jeg går for to gule- jeg aner virkelig ikke! Eller kanskje en rosa og en blå- så er jeg garantert minst 50% riktig? :smiley-angelic006
Haha, ja det kan være lurt!! :laughing002 Så kan du jo alltids endre om du plutselig får en magefølelse senere. :joyful:

Vi tok NIPT gjennom Ultralydklinikken i Danmark, da kunne vi velge å få vite kjønn. Ikke lov i Norge som CanisBebis skriver.

Men var på OTUL i dag og jordmor sa at hun ville svart angående kjønn dersom vi spurte (er nå 13+2). Varierer nok fra jordmor til jordmor og hvor godt de kan se.
Takk for svar er bare 11+6 i morgen så kan vel være de ikke ser noe uansett

:Heartblue:Heartblue magefølelsen sier to gutter! Har en gutt fra før av så det er vanskelig å se seg selv som noe annet enn en guttemamma! Har OTUL på fredag, men tviler på at vi får vite kjønn da, så må bare vente i spenning til OUL:D

Fikk vite på OTUL at det er en gutt :Heartblue akkurat det jeg følte på meg! Husker jeg sa til mannen første dagen med positiv g-test at jeg tror vi skal få en gutt:hilarious:
Woho!! Gratulerer! Så gøy :smiley-bounce012 Fremdeles 100% treffsikkerhet altså!!

:Heartblue:Heartblue magefølelsen sier to gutter! Har en gutt fra før av så det er vanskelig å se seg selv som noe annet enn en guttemamma! Har OTUL på fredag, men tviler på at vi får vite kjønn da, så må bare vente i spenning til OUL:D
Så spennede med tvillinger!! Alltid ønsket meg, men er vel liten sannsynlighet for at vi får det. :laughing002 Blir spennende med ultralyd. Vet du om tvillingene dine er eneggede eller toeggede? :love017

magefølelsen min har endret seg etter noen uker med kvalme og oppkast og dårlig form. Trur det er jente jeg nå
Endret til rosa. :Heartpink Aldri godt å si, har hørt om de som var kvalmere med guttene også. Tør ikke helt å tro på den teorien lenger, men en magefølelse er en magefølelse uansett. :laughing002 Jeg har litt jentefølelse selv, men trodde såå veldig gutt i staten at jeg ikke tør å tro på den nye magefølelsen nå. Haha! Hadde feil jentefølelse med forrige også. :laughing002

Så spennede med tvillinger!! Alltid ønsket meg, men er vel liten sannsynlighet for at vi får det. :laughing002 Blir spennende med ultralyd. Vet du om tvillingene dine er eneggede eller toeggede? :love017
Veldig spennende! :D Vet ikke, hun sa at de mest sannsynlig er eneggede, men det er umulig å si før etter fødsel. Hvis de er forskjellige kjønn er de selvfølgelig toeggete.:Heartbigred

Veldig spennende! :D Vet ikke, hun sa at de mest sannsynlig er eneggede, men det er umulig å si før etter fødsel. Hvis de er forskjellige kjønn er de selvfølgelig toeggete.:Heartbigred
Deler de morkake/fostersekk? Mine er di-di, så 90% sannsynlighet for toegga her

Endret til rosa. :Heartpink Aldri godt å si, har hørt om de som var kvalmere med guttene også. Tør ikke helt å tro på den teorien lenger, men en magefølelse er en magefølelse uansett. :laughing002 Jeg har litt jentefølelse selv, men trodde såå veldig gutt i staten at jeg ikke tør å tro på den nye magefølelsen nå. Haha! Hadde feil jentefølelse med forrige også. :laughing002
Haha. Ja trenger ikke å være riktig. Men her går det mer på at det da er mer likst som med storesøster og ikke Storebror, men trenger absolutt ikke stemme likevel

Aha- for med di-di er jo toegga mest sannsynlig.
Men om de ligger veldig tett inntil hverandre har jeg sett de ofte mistenker eneggede selv med separate sekker. :smiley-bounce012 Er såå fascinerende med tvillinger!! Så spent på hva dere får, om det blir eneggede eller toeggede! Morsomt at de også sier at eneggede tvillinger ikke er genesmtisk, altså ikke arvelig. Mens det i enkelte slekter er mange enegggede tvillingpar. Jeg tror det er mye de tror de vet, men ikke egentlig forstår enda, noe som gjør det enda mer spennende! :happy:

Hehe, nå kommer (kanskje) jeg og ødelegger streaken vår- men fostermedisiner mente det var to jenter på ultralyden i dag (men hun tok forbehold om at det var veldig tidlig). Tror dog ikke hun hadde sagt noe om hun ikke var rimelig sikker altså.

Back
Topp