❤️ Magefølelsetråden ❤️

Sånn føler jeg det også, at jeg kanskje har guttefølelse siden vi har gutt fra før. :laughing002 Kan liksom ikke se for seg noe annet. Er merkelig! :joyful:

Er sånn for meg også, har født tre gutter så langt så vanskelig å tenke seg noe annet enn enda en gutt (naboen har fire gutter, så tror det er noe i vannet her i tillegg :laughing002 ).

Med de to jentene mine så var magefølelsen så sterk fra starten på at de var jenter. Denne gangen er jeg mer usikker, heller mot jente siden det er vanskelig å se for seg at det skal bli noe annet enn vi er «vant» med :laughing002 Men hadde vært koselig med en liten gutt også. ❤️

:Heartpink Attpåklatt1

Last edited:
Oppdatert lista litt, og foreløpig har vi en magefølelse på 100% altså. :laughing002 Varer nok ikke så lenge, hehe! Men så spennende dette blir! :joyful:

Drømte at vi fikk vite at vi skulle få en gutt påultralyd! :love017 Jeg var sååå glad, og litt lei meg for at de «ødela» overraskelsen vi egentlig tenker å ha. :laughing002 Lurer sånn på om jeg får rett eller ikke.. Er fryktelig lenge til mai for å finne det ut kjenner jeg.

Tenkte vi kunne lage en litt morsom tråd ut av magefølelsen vi har for om det skjuler seg ei jente eller en gutt i magen. Rosa hjerte for jente, blått hjerte for gutt og gult hjerte om du vil være med uten å ha noen magefølelse. Etter ultralyd eller fødsel, kan vi oppdatere listen med et hjerte på høyre side. Så gjenstår det bare å se hvor gode maigjengen er på magefølelse!

:talk017
Hjerte til venstre er magefølelsen og hjerte på høyre side av brukernavnet er fasiten.

:Heartblue Lykkedrøm
:Heartblue XuperB
:Heartpink Bekka92
:Heartblue Loev
:Heartblue FruLise90
:Heartpink Lenny92
:Heartblue E-40547240
:Heartpink Gigi94
:Heartpink HåperPåMaiBaby<3
:Heartpink Renzy
:Heartblue Sesamfrø93
:Heartpink Maimamma2024

:Heartblue Leche
:Heartblue Nøttespire
:Heartblue AlleGodeTingErFem :Heartblue
:Heartblue FruLiLu
:Heartblue Malskj12
:Heartblue Snøblomst
:Heartpink J-90
:Heartpink Blatherskite
:Heartblue LykkeLykkelig
:Heartpink Tonks95
:Heartblue Babymama92
:Heartpink HappyMom86
:Heartblue liwe
:Heartblue Mineto
:Heartblue Eki93
:Heartblue CanisBebis
:Heartblue Rugelykke
:Heartpink CamBam
:Heartblue ES
:Heartblue Emi81
:Heartblue Sarabi
:Heartpink Tenkendelig
:Heartpink Nican
:Heartpink Attpåklatt1
:Heartpink Cissa10
:Heartpink Inkubator
:Heartblue Malskj12
————————————

:Heartblue Guttebabyer: 1
:Heartpink Jentebabyer:
Rett magefølelse: 1
Feil magefølelse: 0

Hvor mange prosent har rett:
100%
Første mim var jeg 100% sikker på en jente, jeg sa på ultralyden at jeg trenger ikke vite, jeg vet alt. Så kom verdens søteste jente.

Denne gangen så er jeg litt mer på pinnen, men helt ærlig så holder jeg en knapp på jente. Vi har ikke termin før i mai, og vil fremdeles ikke vite på ultralyd.

Gøy med litt spenning ihverdagen!

Jeg regner med jente. men det finner vi ut når henn kommer ut.

Fra jeg var 18 år sa jeg at jeg kom til å få jente som første barn, nektet å vite på ultralyd, det kom jente.

Magefølelsen min sier jente denne gangen, og har hatt det på følelsen siden lenge før jeg ble gravid. Men av en eller annen grunn ønsker jeg meg en gutt til, har to gutter og ei jente fra før og jenta mi ønsker seg lillesøster mer enn noe annet :Heartpink hun blir antagelig rasende om det viser seg å komme enda en gutt:hilarious:

Back
Topp