❤️ Magefølelsetråden ❤️

Så rart! :laughing002 Kanskje det er en gutt i magen her likevel da. :Heartblue Er nok ingen fasit på sånt da kanskje. Høres deilig ut å kunne jobbe litt og slikt! Også hørt at man blir mer kvalm jo yngre man er, men det stemmer ikke her hvert fall. For jeg er mer kvalm nå enn sist. :dead:
22 år: gutt, HG, innlagt i 3 uker med intravenøst uke 6-9, medisinert hele svangerskapet.

25 år: jente, kastet opp hele dagen fra uke 6, gikk over til kveldskvalme i uke 12, kastet opp bare hver kveld. Ingen medisin. Diett, svangerskapsdiabetes.

35 år: gutt, kastet opp fra uke 8, døgnet rundt, frem til fødsel, medisinert, slapp innleggelse, men var rimelig gåen en periode.. :puke

37 år: jente, kastet opp fra uke 8, morgenkvalme fra uke 12, medisinert frem til 6 mnd. Fin siste 3 mnd. Svangerskapsdiabetes, insulinsprøyter.
 
Jeg har null magefølelse enda (både fordi jeg ikke klarer å tro på at jeg er gravid, og fordi jeg ikke vil la meg påvirke av hva vi håper på). Men jeg synes det er spennende å tenke på! Denne gangen skal vi vite kjønn, men vi vil se nurket ihvertfall 1 gang før vi uttaler oss om magefølelse. Tul om 10 dager:happy::smiley-angelic001

Sist hadde begge magefølelse på jente, helt til vi hadde sett baby på oul, da tenkte vi begge at det var gutt selv om vi ikke fikk vite det og så bort fra skjermen da hun undersøkte «det området» :hilarious: Senere i svangeskapet fikk vi igjen magefølelse på jente, men det ble en vakker gutt gitt:Heartred
 
Føler meg deg! Godt formen er på bedringens vei! :Heartred Hadde vært et mareritt å få HG, høres helt grusomt ut! :dead: Blir veldig spennende å se om magefølelsen din er rett! Når har du OUL?
Takk:Heartred Ja anbefales, klarte ikke være bekymret en gang på det værste for var for dårlig for det :hilarious: ja veldig! 16.10!
Du har vært på toul eller skal du snart?
 
Takk:Heartred Ja anbefales, klarte ikke være bekymret en gang på det værste for var for dårlig for det :hilarious: ja veldig! 16.10!
Du har vært på toul eller skal du snart?
Det går så fort! :love017 OUL er en stor milepæl! Må få høre om du hadde rett når du vet kjønnet. Jeg har ikke fått time til tidlig ultralyd enda, men har bestilt privat i uke 9. Time 9/10! Så spent og nervøs på samme tid. Men jeg tror det står bra til der inne.:Heartred
 
Det går så fort! :love017 OUL er en stor milepæl! Må få høre om du hadde rett når du vet kjønnet. Jeg har ikke fått time til tidlig ultralyd enda, men har bestilt privat i uke 9. Time 9/10! Så spent og nervøs på samme tid. Men jeg tror det står bra til der inne.:Heartred
Ja veldig! Skal gjøre det :Heartred åh, spennende! Deilig med god magefølelse, det er alltid et godt tegn!
 
Jeg har fått mer magefølelse på gutt etterhvert. Fikk plutselig et slags «syn» hvor jeg så en gutt på ca 20 år som smilte og han lignet på meg og mannen min. Så tar det som et tegn på at det blir en gutt!
Så spennende! Og så koselig da. :love017 Så spesielt å kunne «se» seg selv i en voksen mann. Jeg klarer ikke se for meg hvordan ungen jeg har født
kommer til å se ut som voksen engang. :laughing002

Jeg drømte faktisk om to små gutter som holdt hverandre i hendende, men de sto med ryggen til. Den største var sønnen vår og en litt mindre gutt med blondt hår. :shy: Følte også at det var et tegn på at vi skal ha en gutt til! Jeg kommer til å dette i gulvet om det kommer ut ei jente, jeg føler meg såå sikker. :laughing002
 
Jeg står fortsatt fast på at det er gutt og samboer på at det er jente. Blir spennende å se :D
 
:Heartblue Sarabi

Har en følelse av at det er en gutt ettersom dette svangerskapet så langt er så ulikt mitt forrige. Har vurdert å vente til fødsel, men tror ikke jeg vil det likevel :angelic:
Vi ventet med første, og synes det var såå fint. Så tror vi kommer til å vente denne gangen også. Med mindre jeg ved et uhell ser noe på UL som gjør meg såpass sikker at jeg like godt kan få vite det. :angelic:
 
Åå gøy! Har ikke bestemt meg 100%, så får se hva vi ender med å gjøre!
Det blir spennende! :joyful: Er en magisk følelse å få se med egne øyne hvem som har bodd i magen. Kan virkelig anbefale om du er lyst og tålmodighet. :laughing002 Er nok mer spent på kjønn denne gangen enn første gangen. Da hadde vi ingen fra før, mens nå har vi en gutt fra før og føler familiedynamikken kan bli veldig den ene eller andre veien på en måte, selv om vi selvsagt blir like glad for begge kjønn. :Heartred
 
Det går så fort! :love017 OUL er en stor milepæl! Må få høre om du hadde rett når du vet kjønnet. Jeg har ikke fått time til tidlig ultralyd enda, men har bestilt privat i uke 9. Time 9/10! Så spent og nervøs på samme tid. Men jeg tror det står bra til der inninne
Magefølelsen stemte :Heartblue
 
Magefølelsen sier jente igjen♥️ men mulig jeg ikke vet bedre da jeg har to jenter fra før..
Sånn føler jeg det også, at jeg kanskje har guttefølelse siden vi har gutt fra før. :laughing002 Kan liksom ikke se for seg noe annet. Er merkelig! :joyful:
 
Back
Topp