❤️ Magefølelsetråden ❤️

Magefølelsen sier visst at det blir mange guttebabyer i mai :laughing002 Synes det er sååå spennende!! Lurer på hvor mange som får rett. Jeg begynner å lure på om vi får jente likevel, siden jeg er dødskvalm denne gangen. Men jeg tror egentlig gutt likevel.:Heartblue:laughing002

Magefølelsen sier visst at det blir mange guttebabyer i mai :laughing002 Synes det er sååå spennende!! Lurer på hvor mange som får rett. Jeg begynner å lure på om vi får jente likevel, siden jeg er dødskvalm denne gangen. Men jeg tror egentlig gutt likevel.:Heartblue:laughing002
Blir man kvalmere med jenter?

Ifølge forskning er det 55.7 prosent sjanse for å få jente hvis mor har alvorlig svangerskapskvalme. Dersom kvalmen er så sterk at mor må innlegges på sykehus, er sjansene for å få ei jente 80 prosent større enn hos ei gravid som ikke lider av alvorlig kvalme.

Interessant! Jeg har to jenter og har ikke vært noe kvalm i de svangerskapene;)

Ifølge forskning er det 55.7 prosent sjanse for å få jente hvis mor har alvorlig svangerskapskvalme. Dersom kvalmen er så sterk at mor må innlegges på sykehus, er sjansene for å få ei jente 80 prosent større enn hos ei gravid som ikke lider av alvorlig kvalme.

Hadde unektelig vært kjekt med ei jente til, mtp alle klær og sånt :angelic: Er hvertfall kvalmere enn med første, som og er jente.

Siden det i følge UL bare er en inni magen, må jeg si jeg trooor det er en jente.

Spennende! Sniker fra mars! Har HG og har vært innlagt. Magefølelsen har alikevel hele tiden sagt gutt. Nub teorien også gutt. Blir spennende å se på oul i oktober :Heartred

Spennende! Sniker fra mars! Har HG og har vært innlagt. Magefølelsen har alikevel hele tiden sagt gutt. Nub teorien også gutt. Blir spennende å se på oul i oktober :Heartred
Høres fryktelig ut å være så dårlig! :sad010
Jeg tror nub-teori egentlig er fasit jeg. :laughing002 Om den peker rett opp i uke 12 må det vel være en gutt? Stoler så mye på den at om vi får se det på ultralyd tror jeg «overraskelsen» vi egentlig planlegger blir ødelagt. Så jeg vet ikke om jeg tør å se. :laughing002

Høres fryktelig ut å være så dårlig! :sad010
Jeg tror nub-teori egentlig er fasit jeg. :laughing002 Om den peker rett opp i uke 12 må det vel være en gutt? Stoler så mye på den at om vi får se det på ultralyd tror jeg «overraskelsen» vi egentlig planlegger blir ødelagt. Så jeg vet ikke om jeg tør å se. :laughing002
Ja har vært et mareritt :( er 17 uker nå, og føler meg endelig litt bedre!
Ja ikke sant :) hun ville ikke si noe helt sikkert på toul til oss når jeg spurte men da dette kan være en penis eller en stor klitoris:laughing002 så jeg er innstilt på gutt, selv om jeg skal innrømme at jeg håpe litt på jente.
Spennende! Haha ser den!

Jeg var dobbelt så kvalm med guttene, klarte ikke annet enn å ligge flat på sofaen.. :pukemed jentene klarte jeg å faktisk gjøre ting, med yngstemor var jeg i praksis og jobbet litt faktisk :laughing002
Så rart! :laughing002 Kanskje det er en gutt i magen her likevel da. :Heartblue Er nok ingen fasit på sånt da kanskje. Høres deilig ut å kunne jobbe litt og slikt! Også hørt at man blir mer kvalm jo yngre man er, men det stemmer ikke her hvert fall. For jeg er mer kvalm nå enn sist. :dead:

Ja har vært et mareritt :( er 17 uker nå, og føler meg endelig litt bedre!
Ja ikke sant :) hun ville ikke si noe helt sikkert på toul til oss når jeg spurte men da dette kan være en penis eller en stor klitoris:laughing002 så jeg er innstilt på gutt, selv om jeg skal innrømme at jeg håpe litt på jente.
Spennende! Haha ser den!
Føler meg deg! Godt formen er på bedringens vei! :Heartred Hadde vært et mareritt å få HG, høres helt grusomt ut! :dead: Blir veldig spennende å se om magefølelsen din er rett! Når har du OUL?

Back
Topp