Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er spennende! Skal jeg sette blått eller rosa hjerte?Samboer kaller henne Knerten, jeg sier konsekvent henne, så da blir det sikkert gutt..
Blir man kvalmere med jenter?Magefølelsen sier visst at det blir mange guttebabyer i mai Synes det er sååå spennende!! Lurer på hvor mange som får rett. Jeg begynner å lure på om vi får jente likevel, siden jeg er dødskvalm denne gangen. Men jeg tror egentlig gutt likevel.
Ja, det sies så.Blir man kvalmere med jenter?
Ifølge forskning er det 55.7 prosent sjanse for å få jente hvis mor har alvorlig svangerskapskvalme. Dersom kvalmen er så sterk at mor må innlegges på sykehus, er sjansene for å få ei jente 80 prosent større enn hos ei gravid som ikke lider av alvorlig kvalme.Blir man kvalmere med jenter?
Interessant! Jeg har to jenter og har ikke vært noe kvalm i de svangerskapeneIfølge forskning er det 55.7 prosent sjanse for å få jente hvis mor har alvorlig svangerskapskvalme. Dersom kvalmen er så sterk at mor må innlegges på sykehus, er sjansene for å få ei jente 80 prosent større enn hos ei gravid som ikke lider av alvorlig kvalme.
Så deilig!! Det skulle jeg gjerne ha opplevd!Interessant! Jeg har to jenter og har ikke vært noe kvalm i de svangerskapene
Hadde unektelig vært kjekt med ei jente til, mtp alle klær og sånt Er hvertfall kvalmere enn med første, som og er jente.Ifølge forskning er det 55.7 prosent sjanse for å få jente hvis mor har alvorlig svangerskapskvalme. Dersom kvalmen er så sterk at mor må innlegges på sykehus, er sjansene for å få ei jente 80 prosent større enn hos ei gravid som ikke lider av alvorlig kvalme.
Spennende! Sniker fra mars! Har HG og har vært innlagt. Magefølelsen har alikevel hele tiden sagt gutt. Nub teorien også gutt. Blir spennende å se på oul i oktoberIfølge forskning er det 55.7 prosent sjanse for å få jente hvis mor har alvorlig svangerskapskvalme. Dersom kvalmen er så sterk at mor må innlegges på sykehus, er sjansene for å få ei jente 80 prosent større enn hos ei gravid som ikke lider av alvorlig kvalme.
Høres fryktelig ut å være så dårlig!Spennende! Sniker fra mars! Har HG og har vært innlagt. Magefølelsen har alikevel hele tiden sagt gutt. Nub teorien også gutt. Blir spennende å se på oul i oktober
Ja har vært et mareritt er 17 uker nå, og føler meg endelig litt bedre!Høres fryktelig ut å være så dårlig!
Jeg tror nub-teori egentlig er fasit jeg. Om den peker rett opp i uke 12 må det vel være en gutt? Stoler så mye på den at om vi får se det på ultralyd tror jeg «overraskelsen» vi egentlig planlegger blir ødelagt. Så jeg vet ikke om jeg tør å se.
Jeg var dobbelt så kvalm med guttene, klarte ikke annet enn å ligge flat på sofaen.. med jentene klarte jeg å faktisk gjøre ting, med yngstemor var jeg i praksis og jobbet litt faktiskJa, det sies så.
Det er spennende! Skal jeg sette blått eller rosa hjerte?
Så rart! Kanskje det er en gutt i magen her likevel da. Er nok ingen fasit på sånt da kanskje. Høres deilig ut å kunne jobbe litt og slikt! Også hørt at man blir mer kvalm jo yngre man er, men det stemmer ikke her hvert fall. For jeg er mer kvalm nå enn sist.Jeg var dobbelt så kvalm med guttene, klarte ikke annet enn å ligge flat på sofaen.. med jentene klarte jeg å faktisk gjøre ting, med yngstemor var jeg i praksis og jobbet litt faktisk
Føler meg deg! Godt formen er på bedringens vei! Hadde vært et mareritt å få HG, høres helt grusomt ut! Blir veldig spennende å se om magefølelsen din er rett! Når har du OUL?Ja har vært et mareritt er 17 uker nå, og føler meg endelig litt bedre!
Ja ikke sant hun ville ikke si noe helt sikkert på toul til oss når jeg spurte men da dette kan være en penis eller en stor klitoris så jeg er innstilt på gutt, selv om jeg skal innrømme at jeg håpe litt på jente.
Spennende! Haha ser den!