Markerer oss som vil vente til fødsel med «overraskelse» så blir det lettere å se.Jeg vet ikke svaret før ungen er født
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Markerer oss som vil vente til fødsel med «overraskelse» så blir det lettere å se.Jeg vet ikke svaret før ungen er født
Gratulerer med en liten guttHer var det bom, ventar ein liten gut
Ånei- var det noen som forsnakket seg, eller flasha han seg?Vi fikk ødelagt «overraskelsen» på ultrlayd i dag, så nå vet vi hvem som bor i magen. Vi får en lillebror, og magefølelsen stemte!
Har skrevet litt om det på skjult i veksttrådenÅnei- var det noen som forsnakket seg, eller flasha han seg?
Så det- dårlig av jm!Har skrevet litt om det på skjult i veksttråden
Min stemte, ruger på ei jenteTenkte vi kunne lage en litt morsom tråd ut av magefølelsen vi har for om det skjuler seg ei jente eller en gutt i magen. Rosa hjerte for jente, blått hjerte for gutt og gult hjerte om du vil være med uten å ha noen magefølelse. Etter ultralyd eller fødsel, kan vi oppdatere listen med et hjerte på høyre side. Så gjenstår det bare å se hvor gode maigjengen er på magefølelse!
Hjerte til venstre er magefølelsen og hjerte på høyre side av brukernavnet er fasiten.
Lykkedrøm
XuperB
Bekka92
Loev
FruLise90
E-40547240
Gigi94
HåperPåMaiBaby<3
Renzy
Sesamfrø93
Maimamma2024
Leche
AlleGodeTingErFem
FruLiLu
J-90
Blatherskite
LykkeLykkelig
Tonks95
Babymama92
liwe
Eki93
Rugelykke
CamBam
ES
Emi81
Sarabi
Tenkendelig
Nican
Attpåklatt1
Cissa10
Inkubator
Ibjorlow
Mammatillillefrø
Kakemoms
Marsmamman
K-2900588
Apophyllite
Blomsterjenten
Caccy (overraskelse)
Mammatil3 men prøver på nr 4
Aurora
Frk.strikk
Tøysejente
Nøttespire (overraskelse)
Babynr3i2024 (overraskelse)
Spent21
Snorkfrøken90
CanisBebis
K-ADI
————————————
Guttebabyer: 24
Jentebabyer: 18
Rett magefølelse: 30
Feil magefølelse: 12
Treffsikkerhet i maigjengen:
71.4%
Gratulerer med en liten jente i magen!Min stemte, ruger på ei jente
To jenter herFlere som har funnet ut hvem som bor i magen?
@russeblåstjerne @ES @Ibjorlow @Aurora❤️ @Frk.strikk @K-ADI
To jenter her
Gratulerer så mye! Vet dere om de er eneggede eller toeggede?To jenter her
Skal på OUL 15. april, så får vite det daFlere som har funnet ut hvem som bor i magen?
@russeblåstjerne @ES @Ibjorlow @Aurora❤️ @Frk.strikk @K-ADI
Takk Nei vet ikke enda! De har hver sitt av alt, men var ivf og kun satt inn ett egg så enten har det delt seg eller så har vi må mirakuløst vis klart det selv samtidig som de satte inn egget!Gratulerer så mye! Vet dere om de er eneggede eller toeggede?
Gratulerer så mye! Du venter i september?Vi venter en jente
JaGratulerer så mye! Du venter i september?