❤️ Magefølelsetråden ❤️

Men jeg var sååå redd for å jinxe det, og bli straffet av universet (blir litt smårar av alle de opplevelsene jeg har hatt ass). Og så var det helt det samme for meg om det ble gutter eller jenter- jeg vil bare ha levende, helst friske, barn.
Skjønner det veldig godt, og det er helt lov. ❤️ Det tror jeg er det viktigste for de aller fleste med barn i magen. :love017 Friske og levende barn, også er kjønn egentlig bare en litt morsom og spennende greie å gjette og finne ut av. I det store og hele bilde spiller det jo ingen rolle, sånn egentlig! :joyful: Men moro er det da, og så gøy det blir med tre jenter! De vil ha hverandre i tykt og tynt, det er jeg sikker på!
 
Men jeg var sååå redd for å jinxe det, og bli straffet av universet (blir litt smårar av alle de opplevelsene jeg har hatt ass). Og så var det helt det samme for meg om det ble gutter eller jenter- jeg vil bare ha levende, helst friske, barn.
Jeg sa jo gutt først, for turte ikke stå for at jeg egentlig trudde jente. For var redd det var fordi jeg hadde litt lyst på jente. Men byttet før vi fikk vite fordi jeg virkelig trudde jente. Og jammen hadde jeg rett. Men kjente på ul at det virkelig ikke betydde noe om det var jente eller gutt, og det var godt å kjenne på.
 
De fant en gutt på oul idag, vi ble ganske overrasket, ettersom vi fikk beskjed forrige gang at det mest sannsynlig er jente :Heartblue :laughing002
Oi, det skjønner jeg blir en stor omveltning og et lite sjokk! Tenk om det kommer ut en jente i mai nå. :laughing002 Håper ikke du har altfor mye rosa du må bytte inn igjen. :shy:
 
Oi, det skjønner jeg blir en stor omveltning og et lite sjokk! Tenk om det kommer ut en jente i mai nå. :laughing002 Håper ikke du har altfor mye rosa du må bytte inn igjen. :shy:
Ja vi fikk såå sjokk, vi spurte om jordmor kunne sjekke en gang til, og da så vi helt tydelig at det var gutt :laughing002 Vi har heldigvis ikke handlet inn noe, men både jeg og min mann føler vi passer best til å være jente forelder, så vi er bittelitt sjokkerte, og kanskje litt små nervøse, men det blir nok bra :happy::Heartblue
 
Ja vi fikk såå sjokk, vi spurte om jordmor kunne sjekke en gang til, og da så vi helt tydelig at det var gutt :laughing002 Vi har heldigvis ikke handlet inn noe, men både jeg og min mann føler vi passer best til å være jente forelder, så vi er bittelitt sjokkerte, og kanskje litt små nervøse, men det blir nok bra :happy::Heartblue
Husker selv sjokket sist svangerskap da jenta ble gutt. Tok ei uke før jeg liksom klarte å skjønne det helt. Men da fikk dere beskjed om kjønn litt tidlig el? Her fikk vi kontrabeskjeden i uke 34 på han som nå skal bli storebror. Men så bra som det var å få en liten gutt i hus det var :Heartblue Har en av hver og denne gangen hadde jeg ingen preferanser da jegsyns det er perfekt både å være jentemamma og guttemamma:dance008
 
Husker selv sjokket sist svangerskap da jenta ble gutt. Tok ei uke før jeg liksom klarte å skjønne det helt. Men da fikk dere beskjed om kjønn litt tidlig el? Her fikk vi kontrabeskjeden i uke 34 på han som nå skal bli storebror. Men så bra som det var å få en liten gutt i hus det var :Heartblue Har en av hver og denne gangen hadde jeg ingen preferanser da jegsyns det er perfekt både å være jentemamma og guttemamma:dance008
Ja vi dro privat for å få vite kjønn, men det stemte jo overhodet ikke :laughing002
Jeg liker ikke å føle på skuffelse, får skyldfølelse, men håper det går over snart :Heartpink
Vi ønsker bare ét barn og vi ønsket en jente, så nå må vi kanskje vurdere en til, men blir tøft med 2 når mannen jobber turnus og jeg blir mye alene, så vi får se :happy:
 
Back
Topp