Ikm 21. Februar. Pp6. Prøver på nr 3
Lykke til. [emoji177]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikm 21. Februar. Pp6. Prøver på nr 3
IKM tirsdag 21 februar. Pp 2, prøver på vår første
Tusen takk! Håper den sitter for oss alle!Lykke til. Satser på at spiren sitter nå [emoji171]
Jeg er fornøyd med Helm Medical el-tester fra tostreker.noHvilke EL testen anbefaler dere?
Trist at det ikke gikk veien med spira deres :-( Jeg må bare spørre siden du skriver at det var pp 12, gjorde dere noe spesielt eller ble det bare plutselig klaff? Er i pp 10 selv og tenker at det er så lite sannsynlig å klare på egenhånd når det ikke har skjedd noenting til nå (har aldri vært gravid før).Spira satt på pp12 men holdt sæ ikke mer enn 2 uka å hadd SA 26.jan
I dag kom det positiv EL test
Så da blir det IKM 21-23.jan for min del. Har 14-16 dager mellom EL å mens.
Trist at det ikke gikk veien med spira deres :-( Jeg må bare spørre siden du skriver at det var pp 12, gjorde dere noe spesielt eller ble det bare plutselig klaff? Er i pp 10 selv og tenker at det er så lite sannsynlig å klare på egenhånd når det ikke har skjedd noenting til nå (har aldri vært gravid før).
Heisan. jeg tror jeg hører til her inne og ikke i uke 7 som jeg har vært på til nå. tipper ikm er onsdagen i uke 8. Det går rett å slet på at jeg har hatt el smerter siden fredag, ikke så ille i dag, men en god dose el slim! hatt slim hele helgen, men ikke like tykt som i dag, så derfor tror jeg at det er NÅ det er [emoji14] Er første pp etter en SA i sept. Men har hatt slimhinne rester som saaaaaakte har forsvunnet inntil forrige syklus. Så dette er første syklus uten tull mellom TR og EL.
Venter også EL til helga men jeg og mannen har ikke engang begynt å ha sex, pp1 her [emoji87] Har hatt verdens lengste tørke, haha. Kanskje vi skulle teste ut annenhver dag, vi også Lykke til denne mndVerken tester eller temper, aksjelegging annenhver dag;-) jeg var redd for at det skulle ødelegge litt med "pliktsex", men egentlig har det foreløpig gjort forholdet enda bedre:-o vi synd tanken på å skape en liten spire til sammen er så fin, så det blir ikke "pliktsex" på slik måte som jeg så det for meg nå er det bare tredje måned med annenhver dag, så kan jo ikke si hvordan det blir senere, men for nå syns vi bare det er fint å kjøre på annenhver dag
Ifølge min app forventer jeg den også til helga, men får følge med på eventuelle symptomer har ikke så mye å gå ut fra;-)
Ønsker deg lykke til på onsdag, og håper el kommer til helga som håpet på:-D
Da jeg ble gravid sist sluttet jeg på pillen og så lot vi det stå til;-) tok ca 5mnd, og i juli (som jeg ble gravid), tror jeg vi hadde sex 3ganger i løpet av den mnd;-)Venter også EL til helga men jeg og mannen har ikke engang begynt å ha sex, pp1 her [emoji87] Har hatt verdens lengste tørke, haha. Kanskje vi skulle teste ut annenhver dag, vi også Lykke til denne mnd
Så hyggelig Tusen takkLykke til. [emoji177]
Så hyggelig Tusen takk
I like måteLykke til. [emoji177]
La oss håpe TR ikke kommer til oss denne runden og at alle får positive tester. [emoji173]️ Ha gjerne med ekstra info om pp, barn nr osv.
Mandag 20/2
Frk.Fiskarkona - pp7 og barn nr.3, hans første
Mille03 - pp11
Tirsdag 21/2
Ønsker en liten en - pp 10 (11 mnd) på barn nr 1.
Masjfiretilfem - Pp6. Prøver på nr 3
Tusta - Pp 2, prøver på vår første
Onsdag 22/2
Remy - pp5 etter MA - B2 - EL ca 09.02
Miss K - 10mnd siden pilleslutt, - Første pp med hormontabl og skikkelig prøving.
MallaMo - pp15
Torsdag 23/2
Nøttelita - pp 19. Går nå i gang med 2.runde med dobbel pergokur.
LetsTry - pp2 etter SA i november!
Fredag 24/2
AnneS, pp5, barn nr 2. El ?
Snorkfrøken1984 - pp2- b3- EL 10 februar
Lørdag 25/2
MiniMe80 - pp13 - B1 - EL ca 12.02
Søndag 26/2
SMD - pp2 - barn nr 2 etter dødfødsel - hormon stimulert med femar denne syklusen - EL ca 13.02
Lenateacup -pp1