Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til! Hva slags hormonbehandlig har du fått?10mnd siden pilleslutt, og har hatt lange sykluser etter dette. Dette blir første pp med hormonbehandling
IKM onsd 22/2 Første pp med hormontabl og skikkelig prøving.
Sniker meg inn her jeg. El kommer til litt ulik tid hver mnd, men tror jeg har ikm rundt 22. feb Dette er pp 10 (11 mnd) på barn nr 1. Vi er såååå klare for en spire! Krysser det jeg har for klaff snart. Skal ringe gyn om det ikke klaffer denne pp, da har han lovet meg pergo
10mnd siden pilleslutt, og har hatt lange sykluser etter dette. Dette blir første pp med hormonbehandling
IKM onsd 22/2 Første pp med hormontabl og skikkelig prøving.
Takk for det! Er jo lov å håpe, men man mister jo litt troa etterhvert Godt det finnes hjelp å få!Håper spiren sitter denne runden slik at dere slipper Pergo. Krysser fingrene for dere.
Takk for det! Er jo lov å håpe, men man mister jo litt troa etterhvert Godt det finnes hjelp å få!
Lykke til! Hva slags hormonbehandlig har du fått?
Jeg synes nesten det å vente på EL er det verste. [emoji23] Ca 10 dager igjen for min del ...
Satser på detJa absolutt, de er veldig flinke nå Så det vil nok gå bra til slutt
Oi, allerede! Jeg har ikke begynt å teste ennå engang, jeg. [emoji28]Vis vedlegget 217795
Hurra!!! Positiv el test
Oi, allerede! Jeg har ikke begynt å teste ennå engang, jeg. [emoji28]
Dette er følelser jeg kjenner på heeele tiden Det er jo tross alt det vi går og ønsker oss alle sammen her inneHuff og huff, føler meg så fryktelig slem:-( det fløy inn den ene positive testen etter den andre, jeg kjente et stikk av misunnelse:-( det skal sies at jeg unner disse fine folkene dette<3 jeg skulle bare ønske jeg fikk en slik fin strek selv <3
Noen flere som har kjent på disse følelsene?:-(
Følte det spesielt denne uka Har prøvd et år nå selv, så datt litt sammen. Selv om man gleder seg for at andre er gravid så skulle man jo ønske man var blant de som får positive tester.Huff og huff, føler meg så fryktelig slem:-( det fløy inn den ene positive testen etter den andre, jeg kjente et stikk av misunnelse:-( det skal sies at jeg unner disse fine folkene dette<3 jeg skulle bare ønske jeg fikk en slik fin strek selv <3
Vi er nok mange som kjenner på det der, hvis det er noen trøst. Det er veldig mange jeg kjenner som er gravide nå, og de fleste av dem fikk også barn i 2014 da jeg fikk min første, og det er flere av dem som har termin på omtrent samme tid som jeg skulle hatt, så jeg føler liksom at hele universet bare skriker mot meg «se her, dette skulle du også hatt!» [emoji17]Huff og huff, føler meg så fryktelig slem:-( det fløy inn den ene positive testen etter den andre, jeg kjente et stikk av misunnelse:-( det skal sies at jeg unner disse fine folkene dette<3 jeg skulle bare ønske jeg fikk en slik fin strek selv <3
Vi er nok mange som kjenner på det der, hvis det er noen trøst. Det er veldig mange jeg kjenner som er gravide nå, og de fleste av dem fikk også barn i 2014 da jeg fikk min første, og det er flere av dem som har termin på omtrent samme tid som jeg skulle hatt, så jeg føler liksom at hele universet bare skriker mot meg «se her, dette skulle du også hatt!» [emoji17]
De som får positive tester her inne plager meg ikke så mye, da. Jeg blir oppriktig glad når jeg ser at de som også har mistet, eller som har slitt lenge endelig blir gravide. Resten ignorerer jeg i grunnen bare. [emoji12]
Følte det spesielt denne uka Har prøvd et år nå selv, så datt litt sammen. Selv om man gleder seg for at andre er gravid så skulle man jo ønske man var blant de som får positive tester.
Altså,er ikke glad for at dere også kjenner på det, men glad for at det ikke bare er meg <3Dette er følelser jeg kjenner på heeele tiden Det er jo tross alt det vi går og ønsker oss alle sammen her inne
Godt å vite at man ikke er alene om slike følelser. Har gledet meg hver måned for alle som har kommet seg på gravidlista og kan flytte inn på termingruppa. Som du sier så når ønske er så stort så skulle man ønsket at man var gravid nå, samme hvor mange pp man har prøvd. Nå satser vi på at vi ender opp i November gruppa, noen må jo være der ogsåAltså,er ikke glad for at dere også kjenner på det, men glad for at det ikke bare er meg <3
Unner vrikelig dette til de som har prøvd lenge/mistet o.l (og resten også da), men skulle gjerne ha fått en slik test selv ;-) jeg burde ikke klage,da vi kun skal til på pp5, men når man ønsker seg noe sterkt, skulle man ønske at det skjedde NÅ! men masse lykke til til dere i denne gruppa, så håper vi på mange positive tester når den tid kommer
Vi har bare holdt på i en mnd nå og jeg er utålmodig som fy kjenner ett lite stikk av misunnelse når andre får positive tester og det er nok helt normalt.. Men vi står nok snart med positive tester hele gjengenGodt å vite at man ikke er alene om slike følelser. Har gledet meg hver måned for alle som har kommet seg på gravidlista og kan flytte inn på termingruppa. Som du sier så når ønske er så stort så skulle man ønsket at man var gravid nå, samme hvor mange pp man har prøvd. Nå satser vi på at vi ender opp i November gruppa, noen må jo være der også