Håper virkelig det!Ja krysser fingrene for at dette er perioden som gir 2 streker for oss!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper virkelig det!Ja krysser fingrene for at dette er perioden som gir 2 streker for oss!
Dukket opp EL -slim på fredag her også [emoji108] så da var det bare og humpe i vei hele helga [emoji28] håper det holder da mannen reiste bort i dag å blir borte en hel uke [emoji13]Hvordan ligger dere an, damer? [emoji4]
Her dukket det opp litt EL-slim på fredag, men så har det egentlig ikke vært noe mer i helgen, og suuupernegative EL-tester. Men det er jo som forventet, jeg pleier å ha EL rundt cd14-16, og er bare på cd11 i dag.
Skal begynne å teste etter el imorgen. Er bare på cd8 enda forventet el til helgenHvordan ligger dere an, damer? [emoji4]
Her dukket det opp litt EL-slim på fredag, men så har det egentlig ikke vært noe mer i helgen, og suuupernegative EL-tester. Men det er jo som forventet, jeg pleier å ha EL rundt cd14-16, og er bare på cd11 i dag.
Tusen takk! Og masse lykke til til deg også <3Lykke til. Blir spennende [emoji16] Håper spiren sitter på dette forsøket.
Jeg er bare på cd 9 (hvis jeg tenker rett at første dag i siste mens var for 9 dager siden?eller er det cd 8), så her skjer det ikke stort for øyeblikket;-) vi legger inn aksjer annenhver dag, og håper på klaffHvordan ligger dere an, damer? [emoji4]
Første dag med mens er cd1 Vi er like langt i syklusen da Lykke til og håper dette er måneden for ossJeg er bare på cd 9 (hvis jeg tenker rett at første dag i siste mens var for 9 dager siden?eller er det cd 8), så her skjer det ikke stort for øyeblikket;-) vi legger inn aksjer annenhver dag, og håper på klaff
Jeg kjenner spenningen, men kjenner også at jeg foreløpig er litt mer likeglad enn jeg har vært de andre pp:-/ og vi er bare til på pp5, så var noe tidlig å kjenne på den følelsen,syns jeg :-oFørste dag med mens er cd1 Vi er like langt i syklusen da Lykke til og håper dette er måneden for oss
Ikke så enkelt å styre disse følelsene. Vi får ikke begynt noe særlig med aksjelegging enda, for skal til gyn.undersøkelse på onsdag, så vet ikke helt for stor tro jeg har på denne pp enda. Håper bare ikke EL kommer tidligere enn forventet for da blir det bare krøll.Jeg kjenner spenningen, men kjenner også at jeg foreløpig er litt mer likeglad enn jeg har vært de andre pp:-/ og vi er bare til på pp5, så var noe tidlig å kjenne på den følelsen,syns jeg :-o
Tester du etter el eller temper du? krysser fingrene for at den kommer etter onsdag daIkke så enkelt å styre disse følelsene. Vi får ikke begynt noe særlig med aksjelegging enda, for skal til gyn.undersøkelse på onsdag, så vet ikke helt for stor tro jeg har på denne pp enda. Håper bare ikke EL kommer tidligere enn forventet for da blir det bare krøll.
Tester og temper, så blir spennende å se når det blir Forrige pp var ikke tempen enig med testene, så bommet bittelitt Forventet EL til helga en gang så håper den kommer da Tester eller temper du eller går du får annenhver dag med aksjelegging?Tester du etter el eller temper du? krysser fingrene for at den kommer etter onsdag da
Verken tester eller temper, aksjelegging annenhver dag;-) jeg var redd for at det skulle ødelegge litt med "pliktsex", men egentlig har det foreløpig gjort forholdet enda bedre:-o vi synd tanken på å skape en liten spire til sammen er så fin, så det blir ikke "pliktsex" på slik måte som jeg så det for meg nå er det bare tredje måned med annenhver dag, så kan jo ikke si hvordan det blir senere, men for nå syns vi bare det er fint å kjøre på annenhver dagTester og temper, så blir spennende å se når det blir Forrige pp var ikke tempen enig med testene, så bommet bittelitt Forventet EL til helga en gang så håper den kommer da Tester eller temper du eller går du får annenhver dag med aksjelegging?
Hvordan ligger dere an, damer? [emoji4]
Masse lykke til [emoji4]Jeg skal på ul på onsdag og se hvordan ting ser ut. Viss kroppen ikke ligger an til å få el selv så blir det eggløsningsprøyte på meg. Håper kroppen klarer det selv.
Satser på at el kommer for deg og snart. [emoji1303]
Lykke tilJeg skal på ul på onsdag og se hvordan ting ser ut. Viss kroppen ikke ligger an til å få el selv så blir det eggløsningsprøyte på meg. Håper kroppen klarer det selv.
Satser på at el kommer for deg og snart. [emoji1303]
Så herlig da ❤ Gratulerer som tante! Skjønner man ikke blir mindre babysyk etter å ha holdt et så lite nurkÅååh, var på sykehuset idag og besøkte det nye tilskuddet til vår familie <3 (bror til min samboer og hans kjære fikk en skjønn datter igår morning), og ble jo ikke liiiite babysyk nå :-o ajaj, farlig å holde et lite nyfødt knøtt <3