Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heisan. jeg tror jeg hører til her inne og ikke i uke 7 som jeg har vært på til nå. tipper ikm er onsdagen i uke 8. Det går rett å slet på at jeg har hatt el smerter siden fredag, ikke så ille i dag, men en god dose el slim! hatt slim hele helgen, men ikke like tykt som i dag, så derfor tror jeg at det er NÅ det er Er første pp etter en SA i sept. Men har hatt slimhinne rester som saaaaaakte har forsvunnet inntil forrige syklus. Så dette er første syklus uten tull mellom TR og EL.
IKM ca 21.februar. Første prøveperiode og første barn
Ikm 21.02 hær. 12.pp. Tidlig SA pp11 så første EL etter.
Med denne flotte el-testen joiner jeg dere i uke 8 så glad for endelig å ha fått en positiv el-test, er på CD 48 idag :O
PP4 (pp1 etter SA i desember), B4, ikm onsdag 22/2 foreløpig
Så bra Håper på en novemberbaby nåDa har jeg vært på innvendig ul, har respondert godt på femar, så forventet el er innen 4 dager Hadde tre follicer, en 15mm, en 14 mm og en 13mm. Satser på at en av de blir en baby
Slenger meg med! Positiv eggløsningstest i kveld så da blir d nok eggløsning i morgen eller fredag. PP2 for å få barn nr 4. Lykke til alle sammen!!
Så bra Håper på en novemberbaby nå
Håper jeg også. Er faktisk samme mål på posene og slimhinnen denne gang som sist jeg ble gravid. Har bursdag 26 feb, og ikm 26 feb. Tenk for en 30-års gave det hadde vært med to streker da. [emoji16]
Det hadde jo vært den perfekte gaven daHåper jeg også. Er faktisk samme mål på posene og slimhinnen denne gang som sist jeg ble gravid. Har bursdag 26 feb, og ikm 26 feb. Tenk for en 30-års gave det hadde vært med to streker da. [emoji16]
Det hadde jo vært den perfekte gaven da
Hørtes ut som en fantastisk gave. Masse lykke til [emoji173]
Denne gangen må det jo bare sitteDet hadde det absolutt, og om det ikke skulle sitte så får jeg heller ta en god 30-års fest i stedet. [emoji85]
IKM 24.02Når ca blir ikm da? [emoji5]
IKM tirsdag 21 Jan. Prøvd i 1,5 år og prøver nå for første gang inseminering. Spennende!!!
Da må det jammen være deres tur snart!IKM tirsdag 21 Jan. Prøvd i 1,5 år og prøver nå for første gang inseminering. Spennende!!!
Negativ test etter positiv betyr EL jaHei! Jeg fikk positiv el test i dag så jeg hopper inn her pp3 barn nr 2
Jeg har aldri prøvd el tester før. Er det slik at eggløsningen er samme dag som testen blir negativ? Mannen skal reise i morgen og blir borte til tirsdag. Håper det holder å legge inn aksjer i dag og morgen tidlig.
Hei! Jeg fikk positiv el test i dag så jeg hopper inn her pp3 barn nr 2
Jeg har aldri prøvd el tester før. Er det slik at eggløsningen er samme dag som testen blir negativ? Mannen skal reise i morgen og blir borte til tirsdag. Håper det holder å legge inn aksjer i dag og morgen tidlig.