❤️ IKM UKE 8 ❤️

0bc281e00e6a072a860a4c6c349a50d8.jpg

Litt usikker på om denne er heeelt positiv enda.
Men tror jeg hører til her :) satser på den er sterkere i kveld eller i morgen
IKM blir kanskje lørdag eller søndag.
Pp 2. Barn Nr. 3

Det var såpass mange ja, plutselig øste det på med positive tester;-) håper på hvertfall like stor lykke i uke 8 :-D
Ja ble et hav av positive tester, må jo klare det denne gangen også :)

Har hatt positive el-tester 3 kvelder på rad og kraftige el-smerter. :bored:Bruker vanligvis å ha 2 dager med positiv test. El-smertene har gitt seg i dag men i går og forigårs var det ille i perioder. Fikk lagt inn aksjer på kvelden to dager siden (torsdag) for mannen er borte fra i går morges til i morgen kveld. Håper det var tilstrekkelig... :nailbiting:Men føler det ble for tidlig Jaja, vi krysser fingrene allikevel!!:happy:

Da bynne hodet mitt å tull m mæ. Kvalm å reagere på lukter. Hadde EL på tirsdag så e jo alt for tidlig. Så regne me hodet mitt leker med meg. Usj det e leng te testing enda [emoji23][emoji23][emoji23]

IKM tirsdag 21 Jan. :) Prøvd i 1,5 år og prøver nå for første gang inseminering. Spennende!!!
Så utrolig spennende, håper den sitter for dere nå da :D

Kjempe mye lykke til :D

Hei! Jeg fikk positiv el test i dag så jeg hopper inn her :) pp3 barn nr 2 :)

Jeg har aldri prøvd el tester før. Er det slik at eggløsningen er samme dag som testen blir negativ? Mannen skal reise i morgen og blir borte til tirsdag. Håper det holder å legge inn aksjer i dag og morgen tidlig.

Når regner du med at ikm er?

Aksjelegging unnagjort for idag:happy: nå begynner jeg å kjenne på utålmodigheten for å kunne teste! Ifølge app er el idag, men lurer på om jeg egentlig er 1dpo da jeg hadde slim og vondter nederst i magen mot venstre side:-)
Men går ut fra el idag,så ser vi :-)

Back
Topp