❤️ IKM UKE 8 ❤️

Aksjelegging unnagjort for idag:happy: nå begynner jeg å kjenne på utålmodigheten for å kunne teste! Ifølge app er el idag, men lurer på om jeg egentlig er 1dpo da jeg hadde slim og vondter nederst i magen mot venstre side:-)
Men går ut fra el idag,så ser vi :-)

Vi ligger inn aksjer hele tiden nå, regner med el ikke er før i morgen eller mandag. Så blir noen dager med ekstra sengehygge. [emoji87]
Gleder meg til å teste jeg også. [emoji5]

Positiv el test idag
IMG_5155.JPG

Hvordan går det med dere,damer? Kjenner dere på utålmodigheten enda? ;-)
Hadde EL på fredagen og vi fikk lagt inn aksjer før helga så ja nå kjenner jeg på utålmodigheten:) føler meg litt tussete i hodet.. hele fredagen gikk jeg å tenkte svøm kjære svømmere svøm:laughing025At det går ann liksom:) blir lange dager fram mot IKM..

Heihei. Hører visst til her jeg og!
Og jeg er så utålmodig :nailbiting: hadde EL på onsdag som var, så 4dpo i dag da :)

Det ble litt senere EL enn ventet, men jeg tror jeg er 1 dpo i dag, så da blir ny IKM 24.02!

Er vel 1 eller 2 DPO i dag... Usikker om el var fredagskvelden eller lørdag for jeg fikk positiv test på fredags ettermiddag men negativ sent på kvelden og negativ på lørdagskvelden. Fikk bare lagt inn aksjer på torsdagskvelden pga mannen var bortreist i helgen. Så d spørs... :nailbiting:

Hei! Tok en pause herfra en pp, men tror jeg er klar for "hysteriet" igjen. Pp 4, 2. barnet (fyller 2 år to dager etter denne pp'ens ikm), ikm 24.02. Lykke til alle sammen [emoji173]️

Hei! Tok en pause herfra en pp, men tror jeg er klar for "hysteriet" igjen. Pp 4, 2. barnet (fyller 2 år to dager etter denne pp'ens ikm), ikm 24.02. Lykke til alle sammen [emoji173]️
Lykke til! ❤

Ja de dagene kan gå veldig sent... Har ikke kommet i dpo-land enda, men tror EL er idag, så da da blir det noen trege dager etterhvert.
Vet du hva, lurer på om jeg også har el idag for er så øm og vond i den ene siden. Det er verre når jeg beveger på meg, lurer på om det kanskje er el-smerter:-) isåfall er vi like langt:happy:

Back
Topp