❤️ IKM UKE 8 ❤️

Tok en test idag, og den var blenda hvitt :p
Har så mange tester liggende, at her svies det av hver dag :D
Har egentlig slått meg til ro at sambo er steril, så den uka vi ikke har barna mine, er vi VELDIG flinke å gjør masse kjærstetid ilag :)
Gjør det beste ut av det og nå er vi på leiting etter hund også, det gleder vi oss kjempe masse til vi som er så aktive.
Men klart... Hadde vært EXTRA kjekt å fått 2 streker denne mnd... Om 2 dager blir jeg 33år.

Er det du som har skrevet om at din mann har hatt kreft? Siden du skriver han kanskje er steril?
Skal dere Evt sjekke om han er steril?

3 DPO idag :) sist PP testet jeg positivt 7 DPO, spørs om ikke første test ryker på fredag :)
Oi så tidlig du testet positivt :) jeg pleier å teste fra 7 dpo men har ikke store troa på utslag så tidlig :dead:

Jeg testet svaakt positivt 9 dpo sist gang! Er 5 dpo i dag, tenkte å holde meg fem dager til. Så på lørdag tenker jeg nok å ta første test. Føles lenge til :eek:

Ja jeg er bare 2-3 dpo. Tiden går altfor seint. Du er flink hvis du klarer å vente til 10 dpo :)

Er vel 1 eller 2 DPO i dag... Usikker om el var fredagskvelden eller lørdag for jeg fikk positiv test på fredags ettermiddag men negativ sent på kvelden og negativ på lørdagskvelden. Fikk bare lagt inn aksjer på torsdagskvelden pga mannen var bortreist i helgen. Så d spørs... :nailbiting:

Hvis el var fredag skal det ihvertfall holde. (Min Gyn anbefalte generelt sex annenhver dag for å sikre god sædkvalitet)
Hvis el var lørdag er det jo en god sjanse da også! :)

Du fikk ikke bekreftet el ved testing eller temping? Da kan det jo være el er nå.
Men kan jo håpe på festesmerter. Jeg hadde store festesmerter sist graviditet, ca 5-6 dpo. :)

Nei, jeg har bare ført inn mensenperiodene de tre siste mnd. Jeg håper uansett det er en av de to og ikke at jeg får mensen så tidlig. Da har jeg ingen sjans denne pp.

Så tidlig altså? Trodde det var først 7-10 dager etter.

Nei, jeg har bare ført inn mensenperiodene de tre siste mnd. Jeg håper uansett det er en av de to og ikke at jeg får mensen så tidlig. Da har jeg ingen sjans denne pp.

Så tidlig altså? Trodde det var først 7-10 dager etter.

Ja det var jo tidlig å få mensen, så får ikke håpe det.
Appen beregner jo bare snittet da, så kan godt være el nå :)
Tror festing kan variere alt fra 3-10 dpo :)

Er det du som har skrevet om at din mann har hatt kreft? Siden du skriver han kanskje er steril?
Skal dere Evt sjekke om han er steril?

Det stemmer det :)
Blir å sjekke det i august, og om der er noen få svømmera som trenger kanskje hjelp, så gjør vi nok det ;)

4 DPO og ønsket om symptomer har fremkalt ømme pupper :P tankens kraft altså..

Jeg fikk påminnelse om time til blodgivning i morgen.. ville dere gitt blod 5 DPO?

Ja det var jo tidlig å få mensen, så får ikke håpe det.
Appen beregner jo bare snittet da, så kan godt være el nå :)
Tror festing kan variere alt fra 3-10 dpo :)

Det er såpass, ja! Får vel legge inn litt aksjer også da i tilfelle det er el. Har hatt litt murring ved el før, men nå er det rett før jeg vil ha en smertestillende liksom.

Det stemmer det :)
Blir å sjekke det i august, og om der er noen få svømmera som trenger kanskje hjelp, så gjør vi nok det ;)

Åja, det blir spennende da :) hvis ikke d klaffer før den tid da :)

Det er såpass, ja! Får vel legge inn litt aksjer også da i tilfelle det er el. Har hatt litt murring ved el før, men nå er det rett før jeg vil ha en smertestillende liksom.

Jeg hadde også veldig vondt ved el denne gangen, er ikke alltid sånn for meg.
Ja det må dere :)

8dpo nå, var på jobb i går og mens jeg gikk kom det en helt forferdelig stikkende følelse på høyre side i lyske området, var så vondt at jeg måtte stoppe opp. Varte bare en liten stund, men i dag følelse jeg nesten støl ut i høre side... pleier av og til og kjenne smerter 1 ule før mens til vanelig, men aldrig såå mye....puppene er ømme, men dette får jeg ca1 uke før mens uanz, og er ekstremt kvalm i dag. Håper det var spira som festa seg, men er stygt redd for at kroppen min bare lurer meg denne gangen også :/ ikm 20 feb

jeg er 6 dpo og psykisk kvalm fordi jeg vet hvor kvalm jeg blir når jeg er gravid. Var gravid i november så har denne typen kvalme veeldig friskt i minnet. Tenk hva kroppen får til! :hilarious: "Kvalm sånn i tilfelle jeg skulle være gravid..."

jeg er 6 dpo og psykisk kvalm fordi jeg vet hvor kvalm jeg blir når jeg er gravid. Var gravid i november så har denne typen kvalme veeldig friskt i minnet. Tenk hva kroppen får til! :hilarious: "Kvalm sånn i tilfelle jeg skulle være gravid..."
Ja det er helt utrolig hva kroppen kan gjøre:) får håpe kvalmen går fra "psykisk" til og faktisk være reel i form av en graviditet [emoji173]

Da bynne hodet mitt å tull m mæ. Kvalm å reagere på lukter. Hadde EL på tirsdag så e jo alt for tidlig. Så regne me hodet mitt leker med meg. Usj det e leng te testing enda [emoji23][emoji23][emoji23]

Blir spennende å sjå om det stemmer da :D Tatt din første test i dag eller? ;)

Hmmm. Jeg har problemer med bekkenet! Har hatt vondt i halebeinet helt siden saen i sept, men nå er tydelig noe bekken trøbbel! Kjenner også svakhet i lyskene. Altså, hvis kroppen er så løjen uten å være gravid, nei da kan jeg bare grave meg ned. Håper så sykt at jeg sitter med positiv test om et par dager! Hvis ikke må eg oppsøke hjelp mtp alle tegnene :p

Heisann. Tenkte jeg hiver meg på her nå.
Pp 1 ( MA i Jan)
Barn nr 2
Ikm usikkert da jeg ikke har fått første mens enda etter MA i Jan. Neg GT på fredag.
CBD viste igår og idag høyfertilitet. El.blødning idag.
Får prøve oss ikveld og håpe at el kommer imorra. Ellers er det tvilsomt at vi rekker det denne mnd.

Back
Topp