❤️ IKM UKE 8 ❤️

Våken 2 på natta du? :P Hvordan gikk det i dag? Blenda i dag også her :P

Sovna ikke for seint. E nattdyr.
Blenda hær å. Men holdt på å gå i gulvet før i dag da [emoji33]
Om det e tilfeldig e det dritt. E detet symptom e det greit [emoji2]

Tror det blir tante rød her:/ har absolutt alle tegnene jeg pleier og ha når tanta er like rundt hjørnet...enda noen dager til IKM, men begynner og miste troen litt nå:/ pp11 nå så begynner å bli litt utålmodig:p

Nei, kjedelig å ikke kjenne noe.. hehe! Men når jeg ble gravid sist hadde jeg heller ikke noe symptomer, så det er håp uansett hva som skjer frem til ikm :P :D

E jo bare en mnd siden æ va gravid sist. Fikk ALT noen daga før ikm. Mista 5+4 å fikk el 12 daga etterpå som da va for 8 daga siden. Så forvente ikke så alt for mye at det ska sitt den hør gangen. Men håpet e så stort uansett.

E jo bare en mnd siden æ va gravid sist. Fikk ALT noen daga før ikm. Mista 5+4 å fikk el 12 daga etterpå som da va for 8 daga siden. Så forvente ikke så alt for mye at det ska sitt den hør gangen. Men håpet e så stort uansett.

Trist å høre, men de sier jo at man er mer "fruktbar" etter man nettopp har vært gravid da :) Krysser fingrene for deg!

Jeg tror jeg hører hjemme her. Jeg tok min siste p-pille 16.01, så dette er min første pp. Jeg fikk positiv el-test 04.02 og 05.02, og negativ test dagen før og etter dette. Så da antar jeg at mensen skal komme rett over helgen nå. Jeg hadde ca 28-29-dagers sykluser før jeg begynte på pillen, men hvordan den er nå, aner jeg ikke.

Hadde en del murringer rundt 4-5 dpo, men har ikke kjent noe nå på noen dager.

Utrolig spent førstegangsprøver, sliter med å konsentrere meg på jobb :p

Når er ikm for deg da?

Så spennende! :) Hvor mange dpo er du?
Jaaaa... Men er rimelig sikker på at det er noe på gang! Pga bekkenet. Litt usikker. Trooor eggløsning var 4 eller 5. Kanskje til ånmed etter det. Men ble bare senge dans de 2 dagene (lørdag og søndag). Så har en del dager på meg enda til event ikm :)

Tok ny test dag tidlig, og tenkte det kunne være en FANTASTISK flott Bursdagsgave :p
Meeen neida! Blenda hvitt idag å! :D

Vet man ikke ska tyd tester når de e tørka. Men mått bare se før æ la bort den æ tok i morrest. Å dær e det en strek. E jo bare 8dpo. Må si æ e litt spent på å test igjen når æ står opp no ja.
359d64e462dc350f9a8e3b95ea471131.jpg

Når er ikm for deg da?

Det vet jeg ikke, siden jeg nettopp sluttet på pillen og følgelig ikke har hatt mensen ennå :) Jeg antar den er på søndag/mandag, siden det "normale" er at man eggløsning 14 dager før ikm. Men siden jeg ikke aner hvor lang syklusen min kommer til å være vet jeg jo ikke.

Drømte at jeg fikk positiv test :arghh::dead::hungover::wacky:

Back
Topp