Nusse81
Blir kjent med forumet
Skrik ut når du vet ikm mens... sånn ca da.
Ohh Yes! La inn noen aksjer her inatt og tydelige el.smerter idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skrik ut når du vet ikm mens... sånn ca da.
Våken 2 på natta du? Hvordan gikk det i dag? Blenda i dag også her
Så gøy! Håper den blir sterkereOueee. Eg skimter en svaaaaaaaak strek! må virkelig legge god viljen til. Men så er det jo tidlig enda så bare håper den blir sterkere de neste dagene <3
Jaaa. Håper og tror det er og! Klarer ikke å skjønne det hvis ikke. For kroppen skriker virkelig gravidSå gøy! Håper den blir sterkere
Sovna ikke for seint. E nattdyr.
Blenda hær å. Men holdt på å gå i gulvet før i dag da [emoji33]
Om det e tilfeldig e det dritt. E detet symptom e det greit [emoji2]
Huff da.. men satser på at det er et av symptomene
Jaaaa. Har du noen symptomer?
Nei, kjedelig å ikke kjenne noe.. hehe! Men når jeg ble gravid sist hadde jeg heller ikke noe symptomer, så det er håp uansett hva som skjer frem til ikm
E jo bare en mnd siden æ va gravid sist. Fikk ALT noen daga før ikm. Mista 5+4 å fikk el 12 daga etterpå som da va for 8 daga siden. Så forvente ikke så alt for mye at det ska sitt den hør gangen. Men håpet e så stort uansett.
Trist å høre, men de sier jo at man er mer "fruktbar" etter man nettopp har vært gravid da Krysser fingrene for deg!
Jeg tror jeg hører hjemme her. Jeg tok min siste p-pille 16.01, så dette er min første pp. Jeg fikk positiv el-test 04.02 og 05.02, og negativ test dagen før og etter dette. Så da antar jeg at mensen skal komme rett over helgen nå. Jeg hadde ca 28-29-dagers sykluser før jeg begynte på pillen, men hvordan den er nå, aner jeg ikke.
Hadde en del murringer rundt 4-5 dpo, men har ikke kjent noe nå på noen dager.
Utrolig spent førstegangsprøver, sliter med å konsentrere meg på jobb
Oueee. Eg skimter en svaaaaaaaak strek! må virkelig legge god viljen til. Men så er det jo tidlig enda så bare håper den blir sterkere de neste dagene <3
Jaaaa... Men er rimelig sikker på at det er noe på gang! Pga bekkenet. Litt usikker. Trooor eggløsning var 4 eller 5. Kanskje til ånmed etter det. Men ble bare senge dans de 2 dagene (lørdag og søndag). Så har en del dager på meg enda til event ikmSå spennende! Hvor mange dpo er du?
Tok ny test dag tidlig, og tenkte det kunne være en FANTASTISK flott Bursdagsgave
Meeen neida! Blenda hvitt idag å!
Når er ikm for deg da?