Spennende detteVet man ikke ska tyd tester når de e tørka. Men mått bare se før æ la bort den æ tok i morrest. Å dær e det en strek. E jo bare 8dpo. Må si æ e litt spent på å test igjen når æ står opp no ja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende detteVet man ikke ska tyd tester når de e tørka. Men mått bare se før æ la bort den æ tok i morrest. Å dær e det en strek. E jo bare 8dpo. Må si æ e litt spent på å test igjen når æ står opp no ja.
Håper på en sanndrømDrømte at jeg fikk positiv test
Ta gjerne en ikveld også. EL hormonet er lavt om morgenen og øker utover dagen/kveld.Vis vedlegget 218882 Heisann.
Har hatt høy fertilitet på CBD fra nå mandag og idag. El.smertene nå fra i formiddag har vært på grensen til for mye. Må ha varmepkn og sm.stillende. Går helt fjernt pga smerter i korsrygg og mage. Pleier å kjenne mine el.smerter godt.
Siden jeg ikke har fått første mens etter MA, så er jeg usikker på om testingen blir riktig. Fikk neg GT sist fredag og neg CBD lør og søn.
Kommer til å forts teste litt til. Kanskje jeg burdeteste ikveld?
Legger ved ett bilde av tre tester. Øverste er igår, midten idag tidlig og nederst nå nylig.
Ta gjerne en ikveld også. EL hormonet er lavt om morgenen og øker utover dagen/kveld.
Usj så kjedelig. Lykke til videre og håper du blir snart gravidJeg havnet i ikm uke 7, men har fulgt med her også Fikk tr i dag, nå er jeg klar for å begynne på pergo
Dette er vel babystrek ja....Vet man ikke ska tyd tester når de e tørka. Men mått bare se før æ la bort den æ tok i morrest. Å dær e det en strek. E jo bare 8dpo. Må si æ e litt spent på å test igjen når æ står opp no ja.
Dette er vel babystrek ja....
Lykke til du også Håper vi kan flytte inn dit Termin blir i såfall 5.nov for meg hvis det går rett vei Er vel vi i denne ikm som kan flytte først inn i novembergruppa?Venter spent på å se om noen flytte inn i november termingruppa æ. Men i gen så langt.
Krysse alt æ har for at æ får flytt inn dær [emoji173]
Lykke til damer.
Håper den kommer på max snart Skal de to strekene da være like sterk eller er det ikke sånn med de testene?Vis vedlegget 218901 Tok en til test istad og ser ikke store forskjellen akkurat. Fremdeles kun høyfertilitet.
Lykke til du også Håper vi kan flytte inn dit Termin blir i såfall 5.nov for meg hvis det går rett vei Er vel vi i denne ikm som kan flytte først inn i novembergruppa?
Jeg har ikm på lørdagÆ har ikm på tirsdag å isåfall termin 3.nov. Så fra å m 2. Feb på ikm uke 8 gruppa [emoji2]