❤️ IKM UKE 8 ❤️

Vet man ikke ska tyd tester når de e tørka. Men mått bare se før æ la bort den æ tok i morrest. Å dær e det en strek. E jo bare 8dpo. Må si æ e litt spent på å test igjen når æ står opp no ja.
359d64e462dc350f9a8e3b95ea471131.jpg
Spennende dette :)

IMG_2850.JPG
Heisann.
Har hatt høy fertilitet på CBD fra nå mandag og idag. El.smertene nå fra i formiddag har vært på grensen til for mye. Må ha varmepkn og sm.stillende. Går helt fjernt pga smerter i korsrygg og mage. Pleier å kjenne mine el.smerter godt.

Siden jeg ikke har fått første mens etter MA, så er jeg usikker på om testingen blir riktig. Fikk neg GT sist fredag og neg CBD lør og søn.
Kommer til å forts teste litt til. Kanskje jeg burdeteste ikveld?

Legger ved ett bilde av tre tester. Øverste er igår, midten idag tidlig og nederst nå nylig.

Vis vedlegget 218882 Heisann.
Har hatt høy fertilitet på CBD fra nå mandag og idag. El.smertene nå fra i formiddag har vært på grensen til for mye. Må ha varmepkn og sm.stillende. Går helt fjernt pga smerter i korsrygg og mage. Pleier å kjenne mine el.smerter godt.

Siden jeg ikke har fått første mens etter MA, så er jeg usikker på om testingen blir riktig. Fikk neg GT sist fredag og neg CBD lør og søn.
Kommer til å forts teste litt til. Kanskje jeg burdeteste ikveld?

Legger ved ett bilde av tre tester. Øverste er igår, midten idag tidlig og nederst nå nylig.
Ta gjerne en ikveld også. EL hormonet er lavt om morgenen og øker utover dagen/kveld.

Jeg havnet i ikm uke 7, men har fulgt med her også :-) Fikk tr i dag, nå er jeg klar for å begynne på pergo :-)

ingen strek i dag heller... Er enda tidlig å teste da jeg ikke er 100% på dpo. og vil tro at egget ikke kan ha blitt befruktet før tidligs søndagen sien vi kun hadde sengekos lørdags kveld og søndags kveld :P men jeg er snart 100% sikker på at det er ugler i mosen. Trenger det bare bekreftet på test!! :P

Galskapen er offisielt i gang :P

Første test røyk i ettermiddag, hele 6 DPO :P

e1d80a1410220ed8fa8f98b6ad7a8b8a.jpg

3d33a4b7cadc85ce58d75b7862138888.jpg

Testet positivt 7 DPO sist, så må jo nesten prøve igjen i morgen tidlig :)

Vet man ikke ska tyd tester når de e tørka. Men mått bare se før æ la bort den æ tok i morrest. Å dær e det en strek. E jo bare 8dpo. Må si æ e litt spent på å test igjen når æ står opp no ja.
359d64e462dc350f9a8e3b95ea471131.jpg
Dette er vel babystrek ja.... :)

Venter spent på å se om noen flytte inn i november termingruppa æ. Men i gen så langt.
Krysse alt æ har for at æ får flytt inn dær [emoji173]
Lykke til damer.

Venter spent på å se om noen flytte inn i november termingruppa æ. Men i gen så langt.
Krysse alt æ har for at æ får flytt inn dær [emoji173]
Lykke til damer.
Lykke til du også :) Håper vi kan flytte inn dit ;) Termin blir i såfall 5.nov for meg hvis det går rett vei :) Er vel vi i denne ikm som kan flytte først inn i novembergruppa?

Lykke til du også :) Håper vi kan flytte inn dit ;) Termin blir i såfall 5.nov for meg hvis det går rett vei :) Er vel vi i denne ikm som kan flytte først inn i novembergruppa?

Æ har ikm på tirsdag å isåfall termin 3.nov. Så fra å m 2. Feb på ikm uke 8 gruppa [emoji2]

Back
Topp