❤️ IKM UKE 8 ❤️

a6365df37c91ebc0670f4a41a8f7abbe.jpg
her røyk første testen [emoji41] kan ikke se noe enda :/ ikm mandag.

7 DPO idag, heldigvis siste dag på jobb idag før vinterferie :) nå går dagene litt sakte..

Hmm. Fikk disse i dag. Den ene er sånn super sensitiv og den andre vanlig. Er den mest sensitive som kom strek på. Dog etter tidsfristen. Har enda alt av symptomer på graviditet, men tror faktisk det må være en kjemisk. At den bare har streifet. For nå er mensen murringer sterkere, og kommer bittelitt lyse rosa utflod ved do besøk. Så tr er nok på vei likevel:(

Vedlegg

• Instasize_0217085115.jpg
    Instasize_0217085115.jpg
    616,5 KB · Visninger: 119
Hmm. Fikk disse i dag. Den ene er sånn super sensitiv og den andre vanlig. Er den mest sensitive som kom strek på. Dog etter tidsfristen. Har enda alt av symptomer på graviditet, men tror faktisk det må være en kjemisk. At den bare har streifet. For nå er mensen murringer sterkere, og kommer bittelitt lyse rosa utflod ved do besøk. Så tr er nok på vei likevel:(

Ser strek på den nederste! Men det kan jo bare være spotting? Jeg spottet mye sist graviditet. :)

Ser strek på den nederste! Men det kan jo bare være spotting? Jeg spottet mye sist graviditet. :)
njaaa, mister helt troen. Vært såååå sikker. Men får jo ikke positive tester som jeg vanligvis har fått tidlig! Så blir skeptisk. Får se om det blir orentlig mensen ila helgen, hvis ikke får jeg teste på nytt... Symfuse og bekkenløsningen er ikke blitt bedre akkurat, og i går var jeg 100% sikker på graviditet... blææææ

Håper den kommer på max snart :) Skal de to strekene da være like sterk eller er det ikke sånn med de testene?

Jeg aner egentlig ikke. Skal iallefall på displayet komme opp ett fast fjes. Fikk bare høyfertilitet idag tidlig også.

Det jeg merker idag er at jeg nesten ikke har el.smerter og gått ned igjen de 0,5 kg jeg gikk opp får få dager siden. Ikke så oppblåst med andre ord og virker normal igjen.

Håper den kommer på max snart :) Skal de to strekene da være like sterk eller er det ikke sånn med de testene?

Jeg vet ikke helt, men det skal komme opp ett fast smilefjes som indikerer maks fertilitet.
Idag tidlig er smertene borte og har gått ned de 0,5 kg fra 14.2. Blir alltid så oppblåst og uggen. Nå føles alt normalt igjen.

Det jeg lurer på er om EL faktisk var igår, men pga kanskje sen start av testing så slår det ikke ut. Må uansett bare forts teste og prøver igjen i ettermiddag.

3f86cf3d73e8ca261599a4ec7fb10d10.jpg

Hær e min i dag. Ser en svaaaak strek så æ stole ikke på at det e nå. Hørt mang får skygge på de hær fra babyplan. 10dpo i dag. Spørs om det ryk en CBU i morra.
Så spennende :) Fin rosa strek det der da :)

Jeg vet ikke helt, men det skal komme opp ett fast smilefjes som indikerer maks fertilitet.
Idag tidlig er smertene borte og har gått ned de 0,5 kg fra 14.2. Blir alltid så oppblåst og uggen. Nå føles alt normalt igjen.

Det jeg lurer på er om EL faktisk var igår, men pga kanskje sen start av testing så slår det ikke ut. Må uansett bare forts teste og prøver igjen i ettermiddag.
Har ikke erfaring med de testene, men du får bare fortsette å teste :) Men kan jo hende at du har så kort LH topp at den ikke vises på testene.

Og der kom TR hos meg,5 dager før tiden[emoji44]Har ennå ikke fått stabil syklus etter p-pilleslutt. Men er jo noe positivt, da hadde jeg en syklus på 31 dager nå, var på 35 sist,42 før der igjen. Men da har jeg vel en kort lutealfase,10 dager siden positiv eggløsningstest. Jaja, bedre lykke neste måned[emoji4]

Back
Topp