❤️ IKM UKE 8 ❤️

Hei. Sniker meg inn her også.
Prøver på barn nr.2 , 2pp etter pilleslutt og etter MA i uke 11 som var i oktober. Ikm er litt usikker samt når el var, men fikk en sånnen test i dag :)
IMG_0586.JPG

Nå har jeg hatt mensenmurringer i 5 dager og jeg holder på å bli sprø. Både av å gå og ha småvondt hele tiden og på å tenke for mye. Jeg fikk vite at jeg får operasjon på bihulene mine 7. Mars, noe jeg har ventet lenge på, så nå både håper jeg og håpe jeg ikke på å være gravid :/ de kommer vel ikke til å gjennomføre operasjonen hvis jeg er gravid?

Bli å prøv cbdu i morra.
Faders dumme ventetida. Æ vil flytt inn i novembergruppa noooooo [emoji13]

Jeg som har planer om å vente til fredag før jeg tester men har fått lønn og det verker etter å kjøpe inn en test:) får i så fall termin 3 nov hvis jeg skulle være så heldig å være gravid denne gangen:)

Nå har jeg hatt mensenmurringer i 5 dager og jeg holder på å bli sprø. Både av å gå og ha småvondt hele tiden og på å tenke for mye. Jeg fikk vite at jeg får operasjon på bihulene mine 7. Mars, noe jeg har ventet lenge på, så nå både håper jeg og håpe jeg ikke på å være gravid :/ de kommer vel ikke til å gjennomføre operasjonen hvis jeg er gravid?
Det er vel ift til anestesi og evt smertebehandling før og etter. Hvis det skulle klaffa denne mnd er det bare å holde seg unna ibux, voltaren osv. Bare gi beskjed på sykehuset så tar de hensyn til det [emoji4][emoji106] Har operert bihulene selv så det eneste jeg kan tenke meg er smertelindrene som du bør være obs på [emoji4]

Back
Topp