Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei. Sniker meg inn her også.
Prøver på barn nr.2 , 2pp etter pilleslutt og etter MA i uke 11 som var i oktober. Ikm er litt usikker samt når el var, men fikk en sånnen test i dag
Vis vedlegget 218976
Jeg tør å si "gratulerer"
Er selv 6/7 DPO i dag... Så vi venter i spenning...
9 dpo i dag!
Den øverste er fra i går, den i midten fra morgenen i dag, og den nederste er tatt nå nettopp
Vis vedlegget 218954
Gratulerer!
Hva tror dere?
Så streken etter 3 min. Har tatt 2 stk, med samme utslag. I følge FF er jeg 9 dpo, men jeg tror jeg er 10/11 dpo.
Vis vedlegget 218920
Tror dere det er så sikkert at jeg kan si det til mannen? Hadde dere gjort det med denne testen? Er jo bare 9 dpo. Synes det er grusomt å holde det skjult. Men samtidig tror jeg jo nesten ikke på det selv
Gratulerer9 dpo i dag!
Den øverste er fra i går, den i midten fra morgenen i dag, og den nederste er tatt nå nettopp
Vis vedlegget 218954
Ser positiv ut! GratulererHei. Sniker meg inn her også.
Prøver på barn nr.2 , 2pp etter pilleslutt og etter MA i uke 11 som var i oktober. Ikm er litt usikker samt når el var, men fikk en sånnen test i dag
Vis vedlegget 218976
God morgen alle sammen
Ser dere det jeg ser? 8 DPO..
9 dpo i dag!
Vis vedlegget 218954
Hei. Sniker meg inn her også.
Vis vedlegget 218976
God morgen alle sammen
Ser dere det jeg ser? 8 DPO..
Bli å prøv cbdu i morra.
Faders dumme ventetida. Æ vil flytt inn i novembergruppa noooooo [emoji13]
Gratulerer9 dpo i dag!
Vis vedlegget 218954
GratulererHei. Sniker meg inn her også.
Vis vedlegget 218976
Det er vel ift til anestesi og evt smertebehandling før og etter. Hvis det skulle klaffa denne mnd er det bare å holde seg unna ibux, voltaren osv. Bare gi beskjed på sykehuset så tar de hensyn til det [emoji4][emoji106] Har operert bihulene selv så det eneste jeg kan tenke meg er smertelindrene som du bør være obs på [emoji4]Nå har jeg hatt mensenmurringer i 5 dager og jeg holder på å bli sprø. Både av å gå og ha småvondt hele tiden og på å tenke for mye. Jeg fikk vite at jeg får operasjon på bihulene mine 7. Mars, noe jeg har ventet lenge på, så nå både håper jeg og håpe jeg ikke på å være gravid :/ de kommer vel ikke til å gjennomføre operasjonen hvis jeg er gravid?