❤️ IKM UKE 8 ❤️

Har nok bare vært en streif her i kroppen. Begynte spotte litt i går. I dag har der bare vært brunt og nesten ingenting, helt til eg måtte ordentlig på do, da spottet jeg rødt igjen. Så tr er nok på vei! Håper hubare kan slå til for fullt å ikke tulle sånn!!!

Nå har jeg hatt mensenmurringer i 5 dager og jeg holder på å bli sprø. Både av å gå og ha småvondt hele tiden og på å tenke for mye. Jeg fikk vite at jeg får operasjon på bihulene mine 7. Mars, noe jeg har ventet lenge på, så nå både håper jeg og håpe jeg ikke på å være gravid :/ de kommer vel ikke til å gjennomføre operasjonen hvis jeg er gravid?

Dæm veie opp om det e viktig eller ikke å gjennomfør oprasjonen eller ikke. Æ skull ha gastroskopi (slange ned halsen) å må ha sedasjon(insovingsmiddel) å da fant de ut at det va bedre å stå over da plagan æ har ikke e så ille.

Dæm veie opp om det e viktig eller ikke å gjennomfør oprasjonen eller ikke. Æ skull ha gastroskopi (slange ned halsen) å må ha sedasjon(insovingsmiddel) å da fant de ut at det va bedre å stå over da plagan æ har ikke e så ille.

Fikk du testa med CB i dag? :D

68b5f9118e819154be0b81d3c5c6285d.jpg

Da sitt æ hær å skjelv som et aspeløv å veit ikke helt hvor æ ska gjør av mæ.
Hadd en tidlig SA 26.januar. Fikk målt hcg 47 23. Januar å 5 27. Januar. Så det e ikke at det heng igjen fra da heller.
HERRE MIN [emoji33]
Bli å gå på nåle fram te 5+4 no. Tørr ikke gled mæ alt for my.

Jeg som har planer om å vente til fredag før jeg tester men har fått lønn og det verker etter å kjøpe inn en test:) får i så fall termin 3 nov hvis jeg skulle være så heldig å være gravid denne gangen:)

Æ fikk positiv cbd i dag ikm tirsdagen så termin blir 3.nov [emoji173]

Hadd en tidlig SA 26.januar. Fikk målt hcg 47 23. Januar å 5 27. Januar. Så det e ikke at det heng igjen fra da heller.
HERRE MIN [emoji33]

Gratulerer :)

Æ fikk positiv cbd i dag ikm tirsdagen så termin blir 3.nov [emoji173]

Jeg skrev feil, mente 5 nov. Hehe, litt sløv på morgenen.. skal prøve å vente en dag eller to før jeg tester men er veldig fristende å kjøpe inn en i dag. Men da spørs det om jeg klarer å holde meg noen dager til.. gratulerer:)

Jeg skrev feil, mente 5 nov. Hehe, litt sløv på morgenen.. skal prøve å vente en dag eller to før jeg tester men er veldig fristende å kjøpe inn en i dag. Men da spørs det om jeg klarer å holde meg noen dager til.. gratulerer:)

Æ har et lass med testa æ. 25 strips å 4 cbd hihihi. Blir nok å bruk noen til for å se framgangen.

Æ e litt i overkant testgal. Kunna ønska æ klart å la det vær. Men te tross for at æ no har fått positiv så blir æ nok å fortsett å teste fir å se at strekene blir sterkere [emoji13]

Jeg skrev tidligere at jeg fikk TR i går,ca 5 dager for tidlig(ureg. syklus). Men det ble med den ene blødningen, som kom etter vi hadde sex. Ingen blødning i natt eller i dag. Kan det liksom ha vært festeblødning?[emoji15]Eller en forvarsel på TR? Forvirrende. Er 10-11 dpo.

Men de kan vel ikke gi narkose om jeg er gravid, eller tar jeg feil? Opererte du under et svangerskap? Kan jeg spørre om hvor lang tid du brukte på å bli frisk nok til å jobbe igjen evt? :)

Åja! Håper de ser at mitt er ille nok. Men i mine øyne er nesten ingenting ille nok om det står på mitt barns liv [emoji51]

HERRE MIN [emoji33]

Gratulerer :D denne gangen går det så fint vettu [emoji6][emoji8]

Back
Topp