❤️ IKM UKE 8 ❤️

Tok en test i kveld som viste ultrasvak strek, men nå kunne jeg se den uansett åssen lyset var [emoji85] Har ingen symptomer, men i dag kom den typiske gravidkvalmen.. kvalm, men sulten!! Får ta en test om et par dager igjen. Krysser fingrene [emoji173]

Tok en test i kveld som viste ultrasvak strek, men nå kunne jeg se den uansett åssen lyset var [emoji85] Har ingen symptomer, men i dag kom den typiske gravidkvalmen.. kvalm, men sulten!! Får ta en test om et par dager igjen. Krysser fingrene [emoji173]
Så spennende :) Håper streken bare blir sterkere og sterkere :)

Så spennende! Bilde? :D

I utgangspunktet så er vel prinsippet hvis det kan vente, så vent :) Personlig syns jeg det er skummelt så tidlig pga den voldsomme celledelinga osv. Men i fjor høst måtte jeg hasteopereres i uke 4 med full narkose og fikk da beskjed om at foster skulle tåle det.. men litt kjedelig skulle det gå galt. Tenker at jeg hadde følt meg skyldig da.

Det tok noen uker. Ved anstrengelse dunka det godt i bihulene, men jeg var student da så var ganske kjapt tilbake på skolebenken [emoji4][emoji4]

Ja, det er det jeg kjenner på også. Gikk det bra med fosteret da? ^^ Regner jo med det siden du ikke sier mer om det, men må jo spørre ^^

Takk for svar :) Kan være greit å forberede seg på hva som kommer. Legen mente jeg måtte være sykemeldt i 2 uker, men det kan tenkes jeg "må" på jobb en spesifikk dag bare en uke etter.

Ja, det er det jeg kjenner på også. Gikk det bra med fosteret da? ^^ Regner jo med det siden du ikke sier mer om det, men må jo spørre ^^

Takk for svar :) Kan være greit å forberede seg på hva som kommer. Legen mente jeg måtte være sykemeldt i 2 uker, men det kan tenkes jeg "må" på jobb en spesifikk dag bare en uke etter.
Jeg hadde en cyste som sprakk. Corpus luteum. Endte med at de måtte snitte fra brystbeinet og ned til symfysen pga halvannen liter blod i buken :/ Da gikk det til grunne fordi den cysta skulle jo livnære cellene. Veldig kjipt, men syklusen og hormoner hadde klussa i rundt 7 mnd uten at vi skjønte hvorfor. Etter operasjon har de tre siste syklusene være spot on 28 dager. Så noe godt kom jo ut av det da [emoji4]

Det går sikkert greit den ene dagen. Husker ikke heeelt åssen det var for man går med tamponger i nesa med tråden ut.. og det ser liksom ikke så delikat ut [emoji23]

Dere som har fått positiv test, har dere hatt noen symptomer før positiv test?

Ikke så my. No testa æ positivt 8dpo( men trudd ikke på det før positiv digital 11dpo)
Pittelitt sliten, litt tyngre bryst men ikke øm, blodtrykksfall når æ reise mæ, nå æ bruke å ha uka fr mens men starta før det å va my verre enn før mens.

IKM i dag etter normal syklus, men ble surr forrige syklus! :/ Dessuten så har jeg INGEN tegn til tanta, og symptomer!
CD28 (4 dager til IKM)

83501c06cb3c6e5cc473e2f239b64ae3.jpg

9d90739c626c340f3b7764363991e874.jpg

Blenda hvitt ... sant?

Jeg trodde jeg hadde elsmerter, (har ikke testa positiv på el noen gang siden første test 20 januar, kun hatt blinkende smiley),siden det stikker og murrer godt i magen og korsryggen, jeg er mye mer trøtt, blodtrykksfall når jeg reiser meg, litt småkvalm i bølger, sensitive nippels og veldig oppblåst i magen..
Men har fått en svak strek så da er det tydeligvis stor sannsynlighet for at det er en liten spire som lager alle plagene istede[emoji12]

Så kjekt med alle de flotte strekene. [emoji16]
Jeg svidde av en test i dag, blendahvit. Er ca 7dpo, så ennå tidlig. [emoji85]
Har hamstret tester på e bay, så nå blir det nok testing hver dag frem til positiv test eller til tr kommer [emoji51]

Back
Topp