❤️ IKM UKE 8 ❤️

Syns jeg begynner å få litt vonde pupper nå :) men veit ikke helt om det er for di jeg går og kjenner etter hele tiden :p Kanskje jeg har klemt for mye på puppene :dontknow:p Er 7 eller 8dpo nå men tenkte vente til onsdag eller torsdag før jeg tar første test (hvis jeg greier og holde meg da;))

Hva har dere andre for symptomer? :)
Jeg har ingen symptomer dessverre, så kjenner lite håp :( negativ test idag (7dpo vel og merke) :p

Syns jeg begynner å få litt vonde pupper nå :) men veit ikke helt om det er for di jeg går og kjenner etter hele tiden :p Kanskje jeg har klemt for mye på puppene :dontknow:p Er 7 eller 8dpo nå men tenkte vente til onsdag eller torsdag før jeg tar første test (hvis jeg greier og holde meg da;))

Kjenner litt trykk og ilinger, og ømme nipler. I dag hadde jeg vondt for å sitte rett opp og ned så da ble det halveis ligging. Er 6dpo.

Jeg fikk ømme pupper 8 dpo. Og veldig svimmel. :) Håper for deg!

Jeg hadde en cyste som sprakk. Corpus luteum. Endte med at de måtte snitte fra brystbeinet og ned til symfysen pga halvannen liter blod i buken :/ Da gikk det til grunne fordi den cysta skulle jo livnære cellene. Veldig kjipt, men syklusen og hormoner hadde klussa i rundt 7 mnd uten at vi skjønte hvorfor. Etter operasjon har de tre siste syklusene være spot on 28 dager. Så noe godt kom jo ut av det da [emoji4]

Det går sikkert greit den ene dagen. Husker ikke heeelt åssen det var for man går med tamponger i nesa med tråden ut.. og det ser liksom ikke så delikat ut [emoji23]

Å herlighet, det var veldig og da! Nei, da skjønner jeg jo at det ikke gikk seg til, men godt at du fikk noe bra ut av det da [emoji173]️

Hehe! Har skjønt det at man formes tamponger i nesa [emoji13] spennende!

Kjenner litt trykk og ilinger, og ømme nipler. I dag hadde jeg vondt for å sitte rett opp og ned så da ble det halveis ligging. Er 6dpo.

Jeg hadde åsså ømme brystvorter for 2 dager siden :) Så bare håper på att jeg ikke inbiller meg ;)

Har ikke testet enda da jeg ikke har tester i hus, men har ikm på tirsdag. :) Men de 4 siste nettene har jeg sove fryktelig urolig. Drømmer noe helt vilt, og våkner flere ganger. Har ingen andre symptomer. Dere som har vært gravide før, eller har testet positivt nå, har dere opplevd dette før dere evt testet positivt eller var gravid? :)

Jepp. Våkne masse om netter å søv urolig.
Fikk positiv cbd i går å i natt fikk æ hele 3.5 tima søvn. Mått ta en dupp på sofa'n.
Va gravid i januar å hadde SA å va akurat sånn da å. (Klaffa på første el etter SA)
Ikm på tirsdag hær å. Nå bynne de andre tegnene å kom å.

Testen var ganske blenda hvit... men er jo ikke ikm før på fredag så får smøre meg med tålmodighet til da.. men det er så lenge til;)

Ny test i dag. [emoji23] (ja jeg er en testetøs) og selvsagt var det bare en strek. [emoji51] Men ikm er i helgen så har ennå grei tid.

Back
Topp