10 DPO idag
Og denne da [emoji173]️
Wohoo gratulerer [emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
10 DPO idag
Og denne da [emoji173]️
Wohoo gratulerer [emoji7]
Gratulerer så masse!! [emoji173]
Gratulerer
Gratulerer! [emoji5][emoji5]
Blir det oktober eller november forumet du flytter inn i?Tusen takk [emoji173]️
Blir det oktober eller november forumet du flytter inn i?
Unnskyld at jeg blander meg i forumet deres [emoji85] jeg liker folk! Grattis! Når hadde du el.? [emoji14] for ifølge min utregning, om ting har klaffet på el så skal jeg også ha termin ca da [emoji85]November, foreløpig termin 6. november [emoji4]
Klaffer det denne gangen er termin ca 5.november på meg, hvis jeg husker riktigNovember, foreløpig termin 6. november [emoji4]
Unnskyld at jeg blander meg i forumet deres [emoji85] jeg liker folk! Grattis! Når hadde du el.? [emoji14] for ifølge min utregning, om ting har klaffet på el så skal jeg også ha termin ca da [emoji85]
Unnskyld at jeg blander meg i forumet deres [emoji85] jeg liker folk! Grattis! Når hadde du el.? [emoji14] for ifølge min utregning, om ting har klaffet på el så skal jeg også ha termin ca da [emoji85]
Klaffer det denne gangen er termin ca 5.november på meg, hvis jeg husker riktig
Edit: var visst 7.nov i følge terminkalenderen her inne.
Det er det, litt for spennendeSpennende dager fremover nå da [emoji4]
Æsj.. svidde av en test i dag som var negativ. IKM i morgen så ser dårlig ut det her :/ Og jeg som ikke har de vanlige pms symptomene engang. Bare masse syke drømmer og kvalme. Den svangerskapskvalmen er da ikke til å ta feil av hvis man har kjent på den i tidligere svangerskap. Teit at den kroppen skal tulle sånn :/
Satser på detDa er uke 8 igang, håper på masse positive tester denne uka, vi er ikke akkurat mange inne på november-gruppa ennå [emoji14][emoji4][emoji4]
Da er uke 8 igang, håper på masse positive tester denne uka, vi er ikke akkurat mange inne på november-gruppa ennå [emoji14][emoji4][emoji4]
Da er uke 8 igang, håper på masse positive tester denne uka, vi er ikke akkurat mange inne på november-gruppa ennå [emoji14][emoji4][emoji4]