❤️ IKM UKE 8 ❤️

10 DPO idag :)

b1b94c26afb87e213c0d036658a70d45.jpg

Og denne da [emoji173]️

7192ea2002ce196f8227e496579107b1.jpg

Wohoo :D gratulerer [emoji7]

November, foreløpig termin 6. november [emoji4]
Unnskyld at jeg blander meg i forumet deres [emoji85] jeg liker folk! Grattis! Når hadde du el.? [emoji14] for ifølge min utregning, om ting har klaffet på el så skal jeg også ha termin ca da [emoji85]

November, foreløpig termin 6. november [emoji4]
Klaffer det denne gangen er termin ca 5.november på meg, hvis jeg husker riktig :)

Edit: var visst 7.nov i følge terminkalenderen her inne.

Last edited:
Unnskyld at jeg blander meg i forumet deres [emoji85] jeg liker folk! Grattis! Når hadde du el.? [emoji14] for ifølge min utregning, om ting har klaffet på el så skal jeg også ha termin ca da [emoji85]

El 7.feb hær å termin foreløpig 3.nov hos mæ

Æsj.. svidde av en test i dag som var negativ. IKM i morgen så ser dårlig ut det her :/ Og jeg som ikke har de vanlige pms symptomene engang. Bare masse syke drømmer og kvalme. Den svangerskapskvalmen er da ikke til å ta feil av hvis man har kjent på den i tidligere svangerskap. Teit at den kroppen skal tulle sånn :/

9dpo i dag. Hatt såre brystvorter en god stund, humørsvingninger som sist jeg var gravid og i kveld noen stikkinger på høyre side. Testa ikke positivt før på 13 dpo sist, så har bestemt meg for å ikke teste før IKM. Men kjenner jeg meg selv rett blir det kanskje en test 13 dpo.

Æsj.. svidde av en test i dag som var negativ. IKM i morgen så ser dårlig ut det her :/ Og jeg som ikke har de vanlige pms symptomene engang. Bare masse syke drømmer og kvalme. Den svangerskapskvalmen er da ikke til å ta feil av hvis man har kjent på den i tidligere svangerskap. Teit at den kroppen skal tulle sånn :/

Jeg har også ikm i morgen, negativ test :( Hatt mye murring i magen siste dagene og syns jeg merker noe med puppene :P Men den hadde vell hvert positiv i dag hvis vi hadde vært gravid??? :/

Da er uke 8 igang, håper på masse positive tester denne uka, vi er ikke akkurat mange inne på november-gruppa ennå [emoji14][emoji4][emoji4]
Satser på det ;)

Da er uke 8 igang, håper på masse positive tester denne uka, vi er ikke akkurat mange inne på november-gruppa ennå [emoji14][emoji4][emoji4]

Det er bare å krysse alt som er for mange positive tester[emoji5]
I morra tidlig er jeg 11 dpo så skal prøve meg på en ny clearblue early, så håper streken er litt tydeligere:)
Fikk selvfølgelig eggløsningstest strimler i dag da, så kunne ikke dy meg, de var så positive som det går ann å få blitt, så da er håpet stort[emoji5]
Samtidig son kvalmen har inntatt[emoji849]

Back
Topp