MallaMo
Glad i forumet
Ser rosa ut! Krysser fingrene.Fikk denne i dag. Jeg ser en utydelig strek. Men er dette en skyggestrek? Kom opp før tidsfristen. Vis vedlegget 219187
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser rosa ut! Krysser fingrene.Fikk denne i dag. Jeg ser en utydelig strek. Men er dette en skyggestrek? Kom opp før tidsfristen. Vis vedlegget 219187
Vis vedlegget 219189 Slik ser den ut tørket. Det er rosa farge
Takk det blir spennende dager fremover!Ser rosa ut! Krysser fingrene.
Tror du det? Tør ikke å håpe! Skal ta ny i morgen tenkte jeg. Eller bør jeg vente til torsdag?Gratulerer med positiv test
Så gøy å få positiv test på bryllupsreisen <3Tusen takk! Er litt i sjokk[emoji15]Og er på bryllupsreise, så kunne ikke ha passet bedre[emoji5]Men tør ikke håpe for mye, er redd for å miste[emoji15]
Tror du det? Tør ikke å håpe! Skal ta ny i morgen tenkte jeg. Eller bør jeg vente til torsdag?
Tusen takk! Er litt i sjokk[emoji15]Og er på bryllupsreise, så kunne ikke ha passet bedre[emoji5]Men tør ikke håpe for mye, er redd for å miste[emoji15]
Ikke si det. Fikk svak positiv i dag! [emoji4] Kan hende el forskjøv seg?
Åååh Gratulerer
Fikk denne i dag. Jeg ser en utydelig strek. Men er dette en skyggestrek? Kom opp før tidsfristen. Vis vedlegget 219187
Testa igjen?Åååh Gratulerer
Gratulerer så mye!!
Jeg tok denne bare for sikkerhets skyld, før IKM i morgen.. Også er jeg gravid?[emoji33]Jeg blødde litt etter sex for 4 dager siden, og den siste dagen har det vært bittelitt brunt på papiret innimellom når jeg tørker meg etter wc, noe jeg pleier å få dagene før TR. Jeg skjelver her jeg sitter og skjønner ingenting. Har ingen symptomer, bare hatt en del murringer forrige uke.
Testa igjen?
Har du testa noe mere?
Ja men ikke noe strek å se dessverre, så regner med TR kommer om en dag eller to. :/ Buhuu..
GratulererVis vedlegget 219189 Slik ser den ut tørket. Det er rosa farge
Vis vedlegget 219199 Da er det klart termin 04.11. Håper mange andre og får novemberbarn