❤️ IKM UKE 8 ❤️

Ser en strek. Så jeg trur den er positiv. Villa tatt en digital.
Jeg hadde SA 26.januar. Var 5+4. Fikk positiv sist lørdag 18.feb å i dag 4+0 [emoji173]

Vis vedlegget 219202 Er helt ny på babyverden, og tenkte jeg skulle høre med dere kloke damer. Jeg hadde en MA for 6 uker siden, og vi bestemte oss for å prøve på nytt med en gang. Jeg tok en test i dag og fikk opp en svaaak strek. Vil dere sett på denne som en skyggestrek eller en svak positiv test?

Synes den ser positiv ut jeg [emoji4]

Ser en strek. Så jeg trur den er positiv. Villa tatt en digital.
Jeg hadde SA 26.januar. Var 5+4. Fikk positiv sist lørdag 18.feb å i dag 4+0 [emoji173]
Ikke morsom å miste, men flott og bli gravid igjen så fort! ;) Gratulerer!

Er helt grønn på dette med temping, men er mange som ikke tester pos før noen dager etter IKM. Håper enten tanta kan komme så du kan starte på ny pp eller at det kommer to streker de neste dagene [emoji4][emoji4]

Tempen min blir i allefall veldig lav den dagen TR kommer :) Ja håper enten eller kommer i morgen altså, så kjedelig å vente!!!

3d286e81696decd69f4c2b2a04207046.jpg

Jeg tok denne bare for sikkerhets skyld, før IKM i morgen.. Også er jeg gravid?[emoji33]Jeg blødde litt etter sex for 4 dager siden, og den siste dagen har det vært bittelitt brunt på papiret innimellom når jeg tørker meg etter wc, noe jeg pleier å få dagene før TR. Jeg skjelver her jeg sitter og skjønner ingenting. Har ingen symptomer, bare hatt en del murringer forrige uke.

Gratulerer så mye!! [emoji7]

Gratulerer alle som har fått positive tester i dag:) det er noe som skjer i magen min men om det er forberedelser til mensen eller om det er noe inni der er vanskelig å si.. Dagene fram til fredag er veldig lange.. utålmodig som bare fy kjenner jeg:)

Har ikke IKM før fredag, men tempen ser ut til å være på vei nedover, og jeg har skikkelig mensenfølelse. [emoji13]

HURRA :smiley-bounce012 for dere med positiv test!!

Jeg testet negativ ved ca 8 DPO natt til mandag. Så ble jeg skikkelig syk med kvalme, diare og feber og fikk ikke testet i morges. Prøver igjen i morgen. IKM er ikke før ca fredag / lørdag...

Usj da :( tenker at jeg kommer etter deg snart, har en mistanke pga typiske murringer :sorry:
Huff, så kjedelig:( Men da får vi satse på desember baby da:) jeg elsker desember så det hadde passet perfekt når det først blei sånn at det ikke klaffet denne mnd.. men kjempe kjedelig altså, hadde virkelig trua denne mnd. Men da blir det bare enda mere sex neste runde:)

Back
Topp