Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå som det skulle bli din tur... Sender deg en god klemSpotter nå, så er bare å forberede seg på pp 20 eller bare gi opp og grave seg ned
Klem til deg! Går bare og venter på spotting selv ...Spotter nå, så er bare å forberede seg på pp 20 eller bare gi opp og grave seg ned
mulig jeg har fått streksyn altså, men jeg synes liksom jeg ser noe på denne jeg....
TakkGratulerer!
Du er ikke den eneste.. jeg har nettopp slukt i meg en rull med smil mens jeg sitter her med magevondt og er irritert for at TR kom i det hele tatt, 3 dager for tidlig.. Men trøsten er at da starter en ny pp og en ny sjans krysser fingrene for desemberbaby[emoji173]
Så leit Da satser vi på at desember bringer lykkeSpotter nå, så er bare å forberede seg på pp 20 eller bare gi opp og grave seg ned
Takk <3 det var en god klemNå som det skulle bli din tur... Sender deg en god klem
Klem til deg! Går bare og venter på spotting selv ...
Så leit Da satser vi på at desember bringer lykke
Uff så kjedelig ...Da har frøken blenda kommet tilbake!
Var spennende med skygge, men i dag ser jeg ingenting.
Kjedelig når man ikke får strek tidlig når man ønsker det. Håper streken kommer til helgaIdag kunne jeg ikke vente lenger med å teste. Ikm om 4 dager og en negativ test men håpet er jo ikke ute enda. Så jeg tester i helgen igjen
Tror snart jeg må kjøpe meg rosa tusj! [emoji6]Uff så kjedelig ...
4 dager til ikm er lenge! Fremdels håp!Idag kunne jeg ikke vente lenger med å teste. Ikm om 4 dager og en negativ test men håpet er jo ikke ute enda. Så jeg tester i helgen igjen
Ja nå er det jo din tur å få to streker altsåTror snart jeg må kjøpe meg rosa tusj! [emoji6]
oioioi. plutselig blir det en positiv test alikevellNegativ test i morges. IKM på fredag eller lørdag så jeg anser håpet som ute. Men jeg depper ikke for det! For det er lik så greit å ikke gå sliten og kvalm i sitt eget bryllup til påske!
Takk for d! Blir nok ingen positiv test enda dessverre, for da har det skulle kommet en svaaaaaak strek nå... Og mannen var borte 2 dager før EL... Men vi prøver videre!oioioi. plutselig blir det en positiv test alikevell
Lykke til med bryllup