Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å så spennende!! *håper håper*Herregud. Tok en test i dag tidlig, blenda hvit. Har hatt uvanlig vondt i magen den siste tiden. (Har aldri menssmerter osv, men nå er det ubehag) (så enten er jeg gravid eller så skal jeg bli heldig å begynne å få mens ubehag i voksen alder)
Når jeg kom hjem fra jobb i dag så var det kommet en suuuuuper svak strek på testen. Jeg vet det er alt for lang tid etterpå, og jeg vet at jeg har linjeøyner som det synger etter, men herregud som jeg gleder og kvir meg til å teste nytt i morgen. Forventer negativ, men håper på positiv.
Herregud. Tok en test i dag tidlig, blenda hvit. Har hatt uvanlig vondt i magen den siste tiden. (Har aldri menssmerter osv, men nå er det ubehag) (så enten er jeg gravid eller så skal jeg bli heldig å begynne å få mens ubehag i voksen alder)
Når jeg kom hjem fra jobb i dag så var det kommet en suuuuuper svak strek på testen. Jeg vet det er alt for lang tid etterpå, og jeg vet at jeg har linjeøyner som det synger etter, men herregud som jeg gleder og kvir meg til å teste nytt i morgen. Forventer negativ, men håper på positiv.
Syns jeg ser noeSer dere den eller er det jeg som tuller. Vel og merke er dette 12 timer siden testen ble tatt.
Jeg tror desverre ikke jeg ser noe.. men genialt å bruke ringen til sånt, nesten litt symbolsk [emoji173]Ser dere den eller er det jeg som tuller. Vel og merke er dette 12 timer siden testen ble tatt.
Det er jo mulig kanskje. Jeg har veldig stabile sykluser på 27 dager, men plutselig fikk jeg en på 29 dager og et par måneder etter fikk jeg en på bare 25. Kroppen oppfører seg rart av og tilJeg må rett og slett spørre om noe her, da jeg ikke har peiling! Jeg vet at hvis man stresser mye med denne prøvingen så kan man forskyve tr, men går det ann at man kan "stresse den frem" hvis dere skjønner? At man får den tidligere enn vanlig pga stress?
Beklager hvis spørsmålet ble for teit, men syklus endte på 24 dager. Det har jeg aldri opplevd før, siden fødsel har den ligget på 27-32 dager
Håper den stabiliserer seg litt neste syklus daDet er jo mulig kanskje. Jeg har veldig stabile sykluser på 27 dager, men plutselig fikk jeg en på 29 dager og et par måneder etter fikk jeg en på bare 25. Kroppen oppfører seg rart av og til
Satser på detHåper den stabiliserer seg litt neste syklus da
Oh, spennende! Jeg skal teste i morgen tidlig også. 13 dpo, var da jeg fikk positiv test sistHerregud. Tok en test i dag tidlig, blenda hvit. Har hatt uvanlig vondt i magen den siste tiden. (Har aldri menssmerter osv, men nå er det ubehag) (så enten er jeg gravid eller så skal jeg bli heldig å begynne å få mens ubehag i voksen alder)
Ser dere den eller er det jeg som tuller. Vel og merke er dette 12 timer siden testen ble tatt.
Jeg tror desverre ikke jeg ser noe.. men genialt å bruke ringen til sånt, nesten litt symbolsk [emoji173]
Usj så kjedelig. Lykke til i den neste pp, da må det gå rett veiTR dukket opp i dag. Bedre lykke denne nye flotte PP`n
TR dukket opp i dag. Bedre lykke denne nye flotte PP`n
Ser dere den eller er det jeg som tuller. Vel og merke er dette 12 timer siden testen ble tatt.
Krysser fingrene for degHerregud. Tok en test i dag tidlig, blenda hvit. Har hatt uvanlig vondt i magen den siste tiden. (Har aldri menssmerter osv, men nå er det ubehag) (så enten er jeg gravid eller så skal jeg bli heldig å begynne å få mens ubehag i voksen alder)
Jeg ser noe på denn jeg ^^ Spent på å se den du tar med morgenurinSer dere den eller er det jeg som tuller. Vel og merke er dette 12 timer siden testen ble tatt.